20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hei hei  (Lest 14881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Hei hei
« på: 30. Mars 2008, 14:49 »
Lykke til i nedrykkskampen.Håper dere holder dere,så vi kan få flere hyggelige derbyer også neste sesong.Det som skjer med klubben er en skandale med slike spillere og hvis dere ikke er klar over det så sier det mest om dere.

The future is bright,its red and white!
« Siste redigering: 05. April 2008, 12:55 av Having A Laugh »

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Hei hei
« Svar #1 på: 30. Mars 2008, 14:57 »
Og dere må tåle litt diskusjon her nå hvor det later til å bli det beste og kanskje viktigste derbyet på lenge.

Good luck

FTM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 30. Mars 2008, 15:20 »
Sunderland ligger for første gang i historien over Newcastle på tabellen (1 poeng foran med en kamp mer spilt), og da begynner selvfølgelig supporterne deres og yppe seg på Newcastle-forum.

Jeg forstår at å ligge på 13. plassen (som dere nå gjør) er et STORT øyeblikk for dere Sunderland-supportere, men dere trenger ikke ta av HELT for det  ;)

Forresten så heter det future, ikke futute.  ;)
« Siste redigering: 30. Mars 2008, 15:21 av geordie-olav »

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Mars 2008, 15:27 »
Ha ha en skrivefeil der ja.Og historien din kan du ikke Olav 8)Ikke så lenge siden Sunderland pissa på Newcastle.Men det er FOR lenge siden det har du rett i.Og dette sier kanskje mer om NUFC enn SAFC?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30. Mars 2008, 16:01 »
Det var ikke så lenge siden Sunderland spilte Championship-fotball heller. Når Sunderland sist pissa på Newcastle kan jeg ærlig ikke huske. Når slo dere oss egentlig sist? Det ble 1-1 i høst, i fjor fikk vi ikke 6 gratis poeng fordi dere spilte i nivået under og året før der igjen vant vi 3-2 hjemme og 4-1 borte! Før det igjen var dere vel i Championship da også? Vel, det sier kanskje litt mer om Sunderland enn Newcastle? Ikke vet jeg.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Mars 2008, 16:03 »
Du kan godt snakke historie mens jeg forholder meg til realitetene og det er dagens tabell.

Ikke så lenge siden vi slo dere 2-1 borte 2 ganger på rad.Sexy fotball med Gullitt.ha ha

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Mars 2008, 16:06 »
Du kan godt snakke historie mens jeg forholder meg til realitetene og det er dagens tabell.

Ikke så lenge siden vi slo dere 2-1 borte 2 ganger på rad.Sexy fotball med Gullitt.ha ha

Nei, ikke så lenge siden dere slo oss. Bare over åtte år siden. Hvilket år kommer dere egentlig OVER oss på tabellen?

Dagens tabell er for øvrig at dere er kun 1 poeng over oss med en kamp mer spilt.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30. Mars 2008, 16:28 »
1 poeng med like mange kamper snart....

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30. Mars 2008, 16:32 »
ha ha dette er tåpelig.for et lag dere holder med.coca cola her kommer vi coca cola her kommer vi.na na na na na na coca cola her kommer vi.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Mars 2008, 16:34 »
Haha, aldri i verden om vi rykker ned! Tror både Sunderland og Newcastle holder seg i år.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Mars 2008, 16:41 »
Hei tilbake. Jeg synes det er hyggelig at "naboene" kommer innom å hilser på i forkant av en storkamp, for det er akkurat det dette er i år; kanskje større enn før. Det jeg håper er at det ikke blir infantil skitkasting her om hvor dårlig "de andre" er (Selv om de er det  ;)) men at det blir en mer realistisk diskusjon. Jeg jobber med Mackems og Geordies og hører på "oppvarmingen" deres til lokalderbyet. Nordmenn er mer infantil i denne oppvarmingen til slike kamper enn andre jeg hører her i byen : "Laget ditt er dritt!!" , "Nehei" Laget DITT er dritt" osv.osv.

Hyggelig at du viser respekten for storebror i nordøst og stikker innom med noen ord. Det beste laget vinner selvsagt kampen, og da snakker vi hjemmeseier, for vi er bedre enn dere!  ;D ;) ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Mars 2008, 17:17 »
1 poeng med like mange kamper snart....

Haha, vi ligger meget snart 2 poeng over dere med like mange kamper spilt. Jaja, det var gøy så lenge det varte for deg, tenker jeg. Det skjer jo bare en gang i livet at Sunderland ligger over NUFC på tabellen (selv om dere i tillegg hadde en kamp mer spilt enn oss).

Ergo: Newcastle er bedre tilbake i historien og Newcastle er bedre nå!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Mars 2008, 17:53 »
Haha, 4-1 borte mot Tottenham. Som du sier det så flott: Det sier vel mest om Newcastle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Mars 2008, 18:00 »
YOU SAD MACKEM!!! SCUMFACE!! ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Mars 2008, 18:24 »
Skal du prøve og irretere oss bør du kanskje velge eit anna tidspunkt enn rett før 4-1 borte mot Tottenham  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]