20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]  (Lest 61628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]
« Svar #360 på: 30. Mars 2008, 23:17 »
Var Geremi god spillemessig i dag?
Synes han var bedre i dag enn mot Fulham, men det går fortsatt alt for tregt. Han er meget flink til å slå gode pasninger og finne rom, men ting går desverre litt for sakte med han.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 30. Mars 2008, 23:44 »
Noen som vet om denne kampen går i opptak på Canal + i morgen eller i nær framtid?

Anbefaler deg ikke å se kampen, da du etter det må innrømme at også Nicky Butt har spilt en god kamp for Newcastle :) Ikke bare en god kamp, men enn alldeles glimrende kamp :)

Det hender ganske ofte at kampen blir lagt ut i sin helhet på diverse torrentsider, så det kan være et forsøk hvis du ikke finner den på canal +...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #363 på: 31. Mars 2008, 00:29 »
Målene:
http://www.rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=38162

HERLIG SEIER  ;D

Fikk ikke sett kampen, så bare målene en gang på tv2 sporten.
Herlig pasning fra Barton på sistemålet:D
Gratulerer Newcastle med ett kjemperesultat!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #364 på: 31. Mars 2008, 00:42 »
For en scoring av Martins..Ikke rart han er min favoritt spiller :)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 31. Mars 2008, 10:37 »
Fyfaen så herlig følelese jeg hadde da jeg la meg igår kveld.
Full av glede, full av seierspils og en helt flott følelse.
Igår spilte vi slik vi skal spille, nemlig full offensiv innstilling og et hjerte for drakta.
Jeg vil også gi en ros til det deffensive igår, det beste jeg har sett denne sessongen.
Og nå tror jeg plassen er sikra.
Ser vi konturene av en ny keegan aura?

Howay the lads

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #366 på: 31. Mars 2008, 11:30 »
Fantastisk og overbevisende seier i går. Men vi kan ikke ta av etter to strake. Fulham er et lag som er naturlig å slå. Mens Tottenham egentlig ikke har noe som helst å spille for, så motivasjonen er kanskje ikke på topp hos de om dagen.
Men jeg skal være enig at de to siste kampene + 2. omgang mot Birmingham har vært oppløftende med tanke på at vi faktsik spiller vårt eget spill.
Bygger vi videre på dette, samtidig som noen klassespillere kommer inn til sommeren, kan det bli en veldig spennende sesong neste år!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #367 på: 31. Mars 2008, 11:32 »
Ingen som har ein torrent frå kampen da? Satt på eit fly midt under den

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 31. Mars 2008, 13:10 »
Me scora dobbelt så mange bortemål i går enn  me har gjort på 7 kampa.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 31. Mars 2008, 13:22 »

Ja han var veldig god, sikker med ball og treffe med pasningane. Men må sei meg einig i at hans store svakheit er farten. Hadde han berre hatt farten til Martins ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 31. Mars 2008, 13:28 »

Ja han var veldig god, sikker med ball og treffe med pasningane. Men må sei meg einig i at hans store svakheit er farten. Hadde han berre hatt farten til Martins ::)

Jeg tror t.o.m Cristiano Ronaldo drømmer om farta til Martins ;)

Men som sagt, det går for sent med Geremi, egentlig mangler vi generelt fart i laget vårt. Martins er superrask, Owen, Milner og Duff er rimelig raske....ellers ser det dårlig ut hos våre offensive spillere. Zog er rask, men han er på vei ut...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 31. Mars 2008, 14:04 »

Jeg tror t.o.m Cristiano Ronaldo drømmer om farta til Martins ;)

Men som sagt, det går for sent med Geremi, egentlig mangler vi generelt fart i laget vårt. Martins er superrask, Owen, Milner og Duff er rimelig raske....ellers ser det dårlig ut hos våre offensive spillere. Zog er rask, men han er på vei ut...

Tviler på at Ronaldo drømmer så mye om farta til Oba, han er ikke langt i fra å være like rask. Med ballen i beina er Ronaldo dobbelt så rask som Oba...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 31. Mars 2008, 16:00 »
At Ronaldo er kjappere med ballen i beina handler om at han har utviklet en teknikk for å få med seg ballen kjappest mulig. Det betyr ikke nødvendigvis at han løper fullt så fort uten ball.

Jeg kan aldri huske å ha sett Ronaldo løpe særlig mye uten ballen i beine, så hvor rask han er i forhold til Martins vet jeg faktisk ikke, men jeg vil ikke utelukke at han drømmer om farten til Oba.

Forøvrig synes jeg det hadde vært bortkastet om Geremi hadde hatt like stor fart som Martins. Han trenger ikke det. For all del, han kunne godt vært raskere, ikke minst kjappere til å behandle ballen. Men nå er det en gang sånn at Geremi ikke lenger er like ung og frisk. Jeg er uansett imponert over at han greier seg så bra som han gjør. En ballbesittende midtbanespiller trenger ikke den helt store hurtigheten. Vedkommende trenger mer en klokskap, ballferdigheter og et blikk for spillet.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 31. Mars 2008, 17:49 »
også med ball vil nok martins være raskere dersom forholdene legger til rette for at han kan sparke ballen langt foran seg og løpe
Er det virkelig å løpe med ballen i beina?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 31. Mars 2008, 18:02 »
Tror nok martins løper fra c ronaldo uten ball. også med ball vil nok martins være raskere dersom forholdene legger til rette for at han kan sparke ballen langt foran seg og løpe (gålla mange slike mål for inter). MEN, cr har en langt bedre teknikk og er vesentlig raskere med ballen på generell basis. 
Du skriver jo at Martins er raskere enn Ronaldo med ball også, bare han slår den langt foran seg. Men det er ikke å ha ballen i beina vettu! ;)