20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]  (Lest 61716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]
« Svar #330 på: 30. Mars 2008, 19:50 »
bråkebøtta jubler både når vi taper og når vi vinner. bare merkelig at hver gang vi taper så har han visstnok tippet det på oddsen og tjent over 100 000 i år på dette ::) ::) ::)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 30. Mars 2008, 19:55 »
haha :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 30. Mars 2008, 19:59 »
Fantastisk kamp, spesielt andre omgang. Kan ikke i farta komme på at vi har spilt en bedre kamp på mange år... Om jeg ikke husker helt feil var det vel 1-11 i goal attempts i andre omgang etter 75 min. Ikke bare vinner vi 4-1, i tillegg har vi to i treverket og Robinson spiller sitt livs beste kamp :)

Rating:

Harper 7. Sjanseløs på målet, ellers tar han det lille som kommer...

Beye 8. Bra skudd i tvella. Noen bra defensive inngrep...

Faye 7. Passiv på målet til Bent. Grei ellers.

Taylor 7. Gjør en bra kamp.

Enrique 8. Gjør en strålende jobb defensivt, er villig med offensivt, Har fortsatt litt å gå på når det gjelder innlegg.

Geremi 8. God kamp, flott scoring. Gjør mye bra med ballen. Fortsatt noen svake dødballer...

Barton 9. Nok en fantastisk kamp av Barton. To store sjanser, mange flotte pasninger og jobber bra. Kjempeinnsats før målet til Oba.

BUTT 9. Banens beste spiller. Fint mål. Vinner utrolig mange baller.

Martins 8. Flott scoring, kjempebra jobb i forkant av målet til Owen.

Viduka 8. Jobber bra. Ronaldoklasse på flikken før målet til Owen. Har et par bra sjanser.

Owen 8. Typisk Owenmål. Spillers ellers en god kamp...

Ellers irriterer det meg at det på en dag hvor vi vinner 4-1 borte mot Tottenham finnes 20 innlegg i denne tråden om hvor elendig Smith er...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 30. Mars 2008, 20:25 »
Ikke bare var Butt en meget god ballvinner idag, men han vre spillet ekstremt bra. Venstre til høyre, høyre til venstre. Geremi og Barton var jeg også veldig veldig fornøyd med. Byttene Keegan gjorde mot slutten var også bra. Idag var det Martins tur til å få spille hele kampen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 30. Mars 2008, 20:47 »
2 mål på siste 7 bortekampa. Fint og ordne litt på det. Håper ein kan få til litt festfotball resten av sesongen nå. We need it.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 30. Mars 2008, 21:02 »
Det som var spesielt bra med denne kampen var at faktisk heile laget presterte. Harper tok det han kunne ta, Beye var bunnsolid defensivt, Faye og Taylor fungerte bra saman, Enrique var bra defensivt men litt slurvete framover, Geremi og Barton var bra, Butt var FANTASTISK i dag, mens spissane gjorde jobben. Mildt sagt en fantastisk dag å være newcastle-fan.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 30. Mars 2008, 21:20 »
En helt utrolig deilig følelse etter denne kampen. Har ikke følt meg så glad på evigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #337 på: 30. Mars 2008, 21:22 »

Ellers irriterer det meg at det på en dag hvor vi vinner 4-1 borte mot Tottenham finnes 20 innlegg i denne tråden om hvor elendig Smith er...
grunne til at jeg er negativ til smith i dag er at han kommer inn og knapt nok jobber.. går og jogger hele tida og lager unødvendige frispark som vanlig..  Harper sprang jo mere enn han de siste 5 min ::)
Når man kommer inn som innbytter forventer at man springer skjorta av seg, uansett om vi leder 7-0 eller 1-0.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 30. Mars 2008, 21:29 »
Smith jobbet bra den tiden han var inne, men nøyaktig hvor mye han trengte å jobbe, er ikke godt å si.
Problemet var at han var veldig uvenn med ballen de første minuttene, og laget et veldig farlig frispark. Men han kom seg etterhvert, og bidro positivt på slutten.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #339 på: 30. Mars 2008, 21:33 »
Smith jobbet bra den tiden han var inne, men nøyaktig hvor mye han trengte å jobbe, er ikke godt å si.
Problemet var at han var veldig uvenn med ballen de første minuttene, og laget et veldig farlig frispark. Men han kom seg etterhvert, og bidro positivt på slutten.

Ikkje noko nytt der.  ;)
Men skal ha for grei innsats når han kom inn.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 30. Mars 2008, 21:39 »
Smith jobbet bra han, lagde et veldig unødvendig frispark....med andre ord, det normale ;)

MEN problemet hans var når han fikk ballen i beina, det går altfor seint og det går for det meste i støttepasninger. Det er også mye av grunnen til at han har vært rævva som midtbanespiller i år. Som spiss har han vært grei spillemessig, men når målene uteblir fullstendig så er det ikke rart folk er misfornøyde med han. Synes vi bør selge han til sommeren hvis det er mulig, vi har Carroll!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #341 på: 30. Mars 2008, 21:48 »
Enig, liker tendensen med at vi satser på Carroll! Han er en god, og vil bli en utrolig bra spiller! Han imponerte meg i bare de 5 minuttene han spilte i dag.. Synes  han har vært god i de andre kampene han har spilt i også;)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #342 på: 30. Mars 2008, 21:53 »
Noen som har link til skåringene? Fikk ikke sett kampen :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 30. Mars 2008, 21:54 »
Jeg begynner å helle mot at et salg kan være like greit jeg også. Han er fryktelig uvenn med ballen, og Carroll trenger mer spilletid på PL-nivå, uten at han er klar for å spille fast.

Smith jobber bra, men han er fryktelig uvenn med ballen, og har blitt parkert av Viduka, Martins og Owen i kampen om en spissplass. Carroll er et stort talent, som bare blir bedre og bedre. Og han lærer mer av Viduka, Martins og Owen enn av Smith.

Det er unødvendig å betale en spiller så mye for å sitte på benken.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #344 på: 30. Mars 2008, 22:33 »
KK hails super Magpies
Keegan delighted at White Hart pain for Spurs
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3366893,00.html
Å her er et intervju med sjefen selv.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.