20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #165 på: 22. Mars 2008, 18:52 »
Det er sant, Daniel, og jeg har ingen problemer med å oppjustere Enrique til sjuer. Men umiddelbart slår det meg at Beye gjør det han skal. Hele tiden. Enrique gjør mye bra. Men han har enkelte feil, det ser jeg mindre av på Beye.

Men for all del: ingen er Newcastles dårligste idag. Det måtte være Newcastles minst velspillende, i så fall. Det er så herlig med en seier igjen, og det er derfor det også er så gøy å se at ingen gjør en dårlig kamp! :)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 22. Mars 2008, 18:55 »
Men for all del: ingen er Newcastles dårligste idag. Det måtte være Newcastles minst velspillende, i så fall. Det er så herlig med en seier igjen, og det er derfor det også er så gøy å se at ingen gjør en dårlig kamp! :)
Der er vi helt enige, Journalisten! Utrolig deilig at hele laget gjennomfører en så solid kamp. Håper vi kan bygge på dette å gjøre en god figur i London neste helg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 22. Mars 2008, 18:55 »

Er det noen måte å få bildet større?

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/22/530342.html
Jeg tenkte mest på om det er noen mulighet for å legge ut et større bilde i forumet. Blir så lite og dårlig å se på slik det er nå.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 22. Mars 2008, 18:56 »
Jeg synes Beye har blitt forhandlet fra en god offensiv back til en back som virker livredd hver gang han har ballen på motsanderens banehalvdel. Han ender stort sett opp med å slå støttepasninger eller dårlige innlegg med venstrefoten fordi han har brukt så lang tid at det ikke er andre ledige alternativer.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. Mars 2008, 18:57 »
Veldig deilig med seier! Håper Owen ikke ble skadd på slutten han haltet litt på banen.

Veldig mye fugler som fulgte med Newcastle på st. James Park idag  ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 22. Mars 2008, 18:58 »
Jeg synes Beye har blitt forhandlet fra en god offensiv back til en back som virker livredd hver gang han har ballen på motsanderens banehalvdel. Han ender stort sett opp med å slå støttepasninger eller dårlige innlegg med venstrefoten fordi han har brukt så lang tid at det ikke er andre ledige alternativer.
Er enig med deg i det, og det er fryktelig trist. Han er veldig god når han kommer på overganger og dette bør han fortsette med! Det gir angrepsspillet vårt flere strenger å spille på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 22. Mars 2008, 19:17 »
Artig kommentar på N-O:

Viduka's celebration was the fastest he moved today.

:D

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 22. Mars 2008, 19:18 »
Dette var vanvittig herlig! Som det blir nevt tidligere i forumet har jeg helt glemt hvordan det føles å vinne. Og for en kamp!! :)  Kvalitet og nærver til så godt som siste minutt. Eneste jeg ville sett anderledes er at det var germei som måtte ut ikke martins for zoggy, men hva gjør vel det når me tar 3 poeng. Ufattelig deilig!!! Morro å se at owen får til den rollen han har som en ballfordeler og målsnik. Gleder meg til neste helg og håper laget kan stille med den selvtillitten som har kommet i løpet av påsken, og gå for nye tre poeng!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 22. Mars 2008, 19:25 »
Ikke for å ødelegge moroa, men Spurs er ett MYE bedre lag enn Fulham og vi skal være glade med 1 poeng i den kampen..Regner ikke med poeng i London, men att vi fortsetter å spille positiv fotball og att vi ikke blir rundspilt.Vet ikke helt statistikken mot Spurs, men er ikke den ganske bra? Håper Martins kan få til ett lignende mål som han hadde der i fjor.For en kanon det var :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 22. Mars 2008, 19:32 »
Mot Spurs må vi rett og slett tenke at angrep er beste forsvar. Spurs er offensivt masser av klassere høyere enn det Fulham er.
Vi har jo potensielt masse klasse offensivt også, så mot Spuds må vi satse på en 5-4 seier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 22. Mars 2008, 19:34 »
Forøvrig!
Jeg syns det virker som hele samholdet er MYE mer synlig nå. Tidligere kamper har Newcastle sett ut som 11 enkeltspillere som prøver hver for seg. Nå jobber vi jo for hverandre, kommunikasjonen og samhandlingen er jo av en helt annen verden over hele linja!

The Independent med noen interessante stats rundt Geremi, som er deres MOTM:
Man of the match: Geremi (Newcastle United) 9
Two shots on target
Two assists and overall six chances created
Completed 77 per cent of his passes
« Siste redigering: 22. Mars 2008, 19:45 av Kristoffer Eilertsen »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 22. Mars 2008, 19:46 »
Forøvrig!
Jeg syns det virker som hele samholdet er MYE mer synlig nå. Tidligere kamper har Newcastle sett ut som 11 enkeltspillere som prøver hver for seg. Nå jobber vi jo for hverandre, kommunikasjonen og samhandlingen er jo av en helt annen verden over hele linja!

ett tidlig mål og litt selvtillitt kan gjøre underverker...særlig med en klubb som Newcastle og med tanke på stallen vi har i forhold til våre nedrykkskonkurrenter...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 22. Mars 2008, 19:49 »
Men det var slikt mot Brums også. Da havna vi under, og når vi har gjort det ved tidliger anledninger har vi rakna og ikke klart spille fotball overhodet. Ofte har vi jo i de andre kampene vært positiv helt til første målet kom mot oss. De to siste kampene har vi derimot gjort akkurat det motsatte.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 22. Mars 2008, 19:54 »
Men det var slikt mot Brums også. Da havna vi under, og når vi har gjort det ved tidliger anledninger har vi rakna og ikke klart spille fotball overhodet. Ofte har vi jo i de andre kampene vært positiv helt til første målet kom mot oss. De to siste kampene har vi derimot gjort akkurat det motsatte.

Har ikke noe godt svar på hvorfor det skjer..men tilfeldigheter spiller litt inn og att det tar litt tid før att en klubb med størrelse som Newcastle inser att vi faktisk KAN rykke ned. Hadde jeg spilt i klubben, hadde nok jeg aldri tro att Newcastle skulle rykke ned..Har hatt vanskelig for å tro dette selv om jeg har vært supporter i over 14 år..

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 22. Mars 2008, 20:19 »
det med børsen i england er helt tåpelig synes jeg...
om man scorer hatrick i og heter solskjær eller carew får man 9 uansett..men om årst hadde scoret 4 og hatt 2assist hadde det max blitt 8...

har sett mange mange kamper med solskjær i england og gamsten...di trenger ikke gjøre noe..spess solskjær trengte bare 5min på banen og hadde fått 7...mens nivået i norge ligger på 2 te 7 ligger det i england 6-8 uansett å dårlig di spiller...

idag mot fulham så synes jeg eneste va gerimi va elendig i pasningspillet...og bruker altfor lang tid på å spille...akurat som han tenker dobbelt så tregt og skjønner ikke med spillerene sine..mens butt sin andre omgang mot birmingham og kampen idag viser at han er mere enn god nok....
har vært meget kritisk te butt..men han begynner å vise seg tilliten verdig...til og med passningene har han fått til nå:)

synes kampen idag va jævla bra...men byttene vet jeg ikke vem som tenkte med huet ihvertfall..martins ut igjen,og da ble jeg forbanna..hvorfor ikke noen andre..synes caroll må komme inn ette 60-70 min..må få prøve seg..er ett kjempe talent..edgar er jeg oxo positiv te...men geremi suger..va grei nok men bruker for lang tid og surrer med pasningspillet..

tottenham borte te søndag tror jeg vi ryker..men tror vi holder oss nå hvertfall...så si sikkert:)

dette va vendepunktet og blir bare bedre å bedre utover..

idag va det deilig å se newcastle...1omgang...og litt pusletet i 2..men 3poeng og 2pluss mål...har ikke skjedd siden serie åpningen:)

oger