20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #150 på: 22. Mars 2008, 18:30 »
Takk, Kevin. Endelig.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Mars 2008, 18:31 »
Det der er det fineste jeg har sett deg skrive om Butt noensinne, Fredrik! :P

Det har du nok rett i. ;D Kunne gitt han 6, men siden det ble seier så sier vi 7.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #152 på: 22. Mars 2008, 18:31 »
Bare sånn for å kverulere:

Denne skalaen går fra 0 - 10 right? 

Merker at det er litt FM-faktor over børsene deres, jeg mener at dere legger listen alt for lavt. 5 er jo verken fugl eller fisk, ikke 6 :P

Men I get the point!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Mars 2008, 18:31 »
Barton 8 - Man Of The Match. Jobber utrettelig og spiller ballen fint rundt seg. Kunne fort hatt et mål og to.

Jøsses. Nå kan du ikke si at Barton ikke har spilt en god kamp lengre heller :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Mars 2008, 18:33 »
Fantastisk godt med seier i dag!! Vi burde vunnet 5-0, og det er inneffektivitet som gjør at vi ikke avgjør matchen mye før..Bakerst er vi sinnsykt bra i dag, mest på grunn av Taylor. To flotte scoringer.

Harper - 6 - Har nesten ingenting å gjøre, men holder to farlige langskudd fra Bullard i snøstormen.

Beye - 6 - Grei kamp. Litt rufsete, men stort sett solid.
Taylor - 9 - I dag gjør han INGEN feil. Han vinner alt i lufta, er trygg i dueller både i lufta og langs bakken.
Faye - 6 - Samme som Beye, litt shaky av og til. Tre-fire idiotiske frispark gir han bort også.
Enrique - 7 - Solid gjennom hele kampen, slår en rekke gode pasninger og er fint med offensivt.

Geremi - 7 - Synes han gjør mye bra, men gjør også altfor mye dårlig. To flotte assist!!
Butt - 7 - Vinner utrolig mye dueller på midten i dag. Lar Geremi og Barton ta over det kreativet, det setter Butt i et bedre lys.
Barton - 8 - Første virkelig gode kampen av Barton. Er beveglig, slår gode pasninger, er kreativ, scorer nesten et kjempemål også.

Owen - 7 - Flott mål, god med ballen i beina i dag. MEN brenner to 100% sjanser, det kan han IKKE fortsette å gjøre.
Martins - 7 - Veldig vanskelig for motstanderen å få tak i Martins når han er så uforutsigbar og god som i dag. Skaper masse uro. Er offer for et latterlig bytte igjen.
Viduka - 6 - Scorer et flott mål og er bra i første omgang. I 2.omg er han mildt sagt elendig! Han foretar seg NADA, burde vært tatt av etter 60min. Spiller han som han gjør i 1.omg så er Viduka en god og viktig spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Mars 2008, 18:39 »

Er det noen måte å få bildet større?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Mars 2008, 18:40 »
Bare sånn for å kverulere:

Denne skalaen går fra 0 - 10 right? 

Merker at det er litt FM-faktor over børsene deres, jeg mener at dere legger listen alt for lavt. 5 er jo verken fugl eller fisk, ikke 6 :P

Men I get the point!

Jeg bruker alltid FM-børs.

10 - Ekstraordinært
9 - Fantastisk
8 - Meget god
7 - God
6 - Verken fugl eller fisk
5 - Dårlig
4 - Meget dårlig
3 - Grusomt dårlig
2 - Er dette en vits?
1 - Søppel

Og i FM spiller man svært sjelden dårligere enn 5. Det vanligste er 6. Dette vet jo folk selvfølgelig, men siden jeg bruker denne børsen kan 6 fort se bra ut, siden det er 5 som faktisk er halvparten av 10, ikke 6.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. Mars 2008, 18:42 »
Spontan børs:

Harper: 7 - gjør det han skal
Beye: 7 - en av våre aller mest stabile og gode spillere. Gjør som vanlig en god innsats begge veier. Treffer ikke like bra med innleggene idag som han pleier, men godt gjennomført-
Taylor: 8 - rydder stort sett opp når det trengs og konge i lufta.
Faye: 7 - samme som Taylor. Jobber knallhardt og flere finne gjennomspill. Litt merkelige valg en sjelden gang.
Enrique: 6 - for variabel. Gode tendenser iblant, men roter ved enkelte anledninger for mye og plasserer seg til tider dårlig. Tenker mye rett, men litt perifer til tider.
Geremi: 7 - mye godt arbeid og spill. Fine pasninger og gjennombrudd. Men han kan ikke få lov til å ta corner mer. I to kamper på rad har de vært elendige. Innleggsfrispark, derimot...
Barton: 8 - jobber utrettelig og gjør sin desidert beste opptreden i Newcastle-trøya. Virkelig gøy å se et slikt bidrag fra midtbaneprofilen.
Butt: 8 - arbeidsmaur av de sjeldne. Gjør nok en kanonkamp "i det skjulte". Stjeler ballen og jobber konstant. Herlig opptreden, igjen.
Martins: 7 - så uforutsigbar at hvert forsvar må føle ham som et mareritt. Konstant en trussel og jobber godt. Flink til å skape sjanser, og skyter godt fra alle vinkler med begge bein. Positiv også denne gangen, unner ham et mål.
Viduka: 7 - glimrende at Mark får seg en scoring. Jobber stort sett greit, og skaper rom og sjanser for sine angrepskolleger.
Owen: 7 - kapteinen viste seg som en hardtarbeidende kar også i dag. Gjør mye bra, og et herlig overblikk. Glitrende at også han scorer.

N'Zogbia - 6 - godkjent på den tiden han er inne.
Edgar - gjør ingen feil
Smith - jobber godt, som alltid
Tore Eikeland,

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 22. Mars 2008, 18:44 »
Journalisten; Det SKAL IKKE være mulig å sette Enrique til Newcastles dårligste spiller i dag. Gjør han en eneste feil? Bunnsolid, spør du meg. Beye var svakere i dag.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 22. Mars 2008, 18:46 »
Børsen til skysports:
Steve Harper Not tested 6
Habib Beye Defended well  7  
Steven Taylor Decent  7  
Abdoulaye Faye Rock solid  8
Geremi Okay  6  
Joey Barton All-action display  8  
Nicky Butt Industrious  7  
Michael Owen On the mark again  7  
Obafemi Martins Lively  7    
Mark Viduka Fine finish  7  
Sanchez Jose Enrique Solid  7

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 22. Mars 2008, 18:46 »
Journalisten; Det SKAL IKKE være mulig å sette Enrique til Newcastles dårligste spiller i dag. Gjør han en eneste feil? Bunnsolid, spør du meg. Beye var svakere i dag.

Flere ganger posisjonerer han seg feil og hindrer rytme offensivt. Jeg merker meg to unødvendige feilpasninger også.

Og husk; dette er en høyst spontan og lite vitenskapelig børs. Det er små marginer. Men midten av børsen er på 5,5 og Enrique er ikke mer sju enn Beye idag.
Tore Eikeland,

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 22. Mars 2008, 18:48 »

Jeg er enig med deg. Synes dette kanskje var Enriques beste kamp for NUFC. Var det ikke han som spilte gjennom Oba i første også? Eller var det Viduka???

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 22. Mars 2008, 18:49 »

Jeg er enig med deg. Synes dette kanskje var Enriques beste kamp for NUFC. Var det ikke han som spilte gjennom Oba i første også? Eller var det Viduka???
Det var Enrique ja! ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Mars 2008, 18:49 »

Flere ganger posisjonerer han seg feil og hindrer rytme offensivt. Jeg merker meg to unødvendige feilpasninger også.

Beye var vel ikke akkurat noe vindunder offensivt i dag han heller. Gikk mest i støttepasninger.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards