Syes alle klarte seg bra i dag, selv om laget vi møtte ikke er det beste laget i verden

Første omgang var meget bra, og hvordan vi klarer å gå til pause med kun 0-0 er for meg en gåte. Fulham hadde 5 min på slutten av første omg, ellers hadde vi full kontroll i 85 min. Litt bekymrende at vi ikke får 2-0 tidligere enn vi gjør...
Børs:
Harper 6. Har så og si ingenting å gjøre. Tar de få langskuddene han får på seg uten problem.
Beye 6. God kontroll bakover, men synes han blir litt pysete framover. Tørr ikke prøve på ting, og slår kun støttepasninger når han er med framover. Ikke den offensive Beye vi har sett tidligere.
Faye 7. God kontroll. Gjør ingen feil, og slår gode pasninger.
Taylor 8. Rock solid. Vinner alt av dueller i dag.
Enrique 7. Meget god match av Enrique. Full kontroll defensivt, og bidrar også bra offensivt.
Geremi 7. Bra frispark som det ble mål på. Slo også noen bra innlegg. Litt slurvete innimellom og slår dårlige cornere.
Butt 6,5. God kamp også av Butt.
Barton 8. Bartons beste kamp i Newcastletrøya. Jobber som en slave, går på gode løp, slår gode pasninger og har et par farlige avslutninger.
Viduka 7. Flott scoring. Kjemper bra
Owen 8. Flott scoring også han. Er veldig involvert i det offensive spillet. På vei til å finne toppformen.
Martins 6,5. Jobber bra og skaper trøbbel for Fulham med farta si. Har ei farlig avslutning, men litt for mange skudd som går i hytt og pine.
N`Zogbia 7. Positivt innhopp