20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #45 på: 22. Mars 2008, 12:23 »
Samme startellever ser jeg på som det beste alternativet. Alle tre på midten gjorde en god innsats sist, men de har fortsatt mye å gå på (spesielt Barton). På topp undres jeg gang på gang over bevegelsene til Owen. Hvorfor må han falle så dypt ned i banen for å hente ballen? Han er og blir en spiss som skal ligge og lure på offside-grensa og være foran nærme kassa til enhver tid. Det er der han er best. Jeg prøver så klart ikke å si at Owen har spilt dårlig, men jeg tror det ville vært smart om han flyttet seg høyere opp på banen. La Viduka gjøre jobben som møtende spiss, eller Martins, som også gjør jobben mye bedre enn Owen. Herlig at Martins er tilbake for fullt, og jeg håper virkelig han scorer sitt/sine første mål på ti(?) kamper for oss i dag.

I dag løsner det skikkelig og vi vinner 4-0. Mål av Martins x2, Owen og Taylor.
(Det må da være lov til å være optimist?  ;))

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #46 på: 22. Mars 2008, 12:30 »
la oss håp du har rett!! tror for min del på 3-1, 2 fra owen og et fra martins!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Henky

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 på: 22. Mars 2008, 13:40 »
Noen som vet om en god side til å finne stream på? Er ikke hjemme med c+ i helgen :/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 22. Mars 2008, 13:43 »
Samme startellever ser jeg på som det beste alternativet. Alle tre på midten gjorde en god innsats sist, men de har fortsatt mye å gå på (spesielt Barton). På topp undres jeg gang på gang over bevegelsene til Owen. Hvorfor må han falle så dypt ned i banen for å hente ballen? Han er og blir en spiss som skal ligge og lure på offside-grensa og være foran nærme kassa til enhver tid. Det er der han er best. Jeg prøver så klart ikke å si at Owen har spilt dårlig, men jeg tror det ville vært smart om han flyttet seg høyere opp på banen. La Viduka gjøre jobben som møtende spiss, eller Martins, som også gjør jobben mye bedre enn Owen. Herlig at Martins er tilbake for fullt, og jeg håper virkelig han scorer sitt/sine første mål på ti(?) kamper for oss i dag.

Helt ærlig så syns jeg ikke Owen gjør jobben som møtende spiss dårlig. Han er meget dyktig til å få ballen videre. Problemet er jo bare at da savnes han der han er vår best, i kassa og langs offsidelinja. Derfor bør selvsagt Viduka eller Martins ta på seg den jobben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 22. Mars 2008, 13:45 »
Noen som vet om en god side til å finne stream på? Er ikke hjemme med c+ i helgen :/

STREAMER btw:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=8587&part=sports
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. Mars 2008, 13:57 »
Hvor i Oslo er det bankers at de viser kampen i dag?
Oscillons From The Anti-Sun

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. Mars 2008, 14:28 »
Snør visst som helvette i Newcastle...Håper ikke kampen blir utsatt! :S

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. Mars 2008, 14:47 »
Da blir jeg forbanna!

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #53 på: 22. Mars 2008, 14:52 »
Neida, vi må jo spille i snø.
Newcastle bruker 3. drakta og da kan jo Fulham nesten ikke se spillerne.
Da er seieren i boks!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. Mars 2008, 14:59 »

Helt ærlig så syns jeg ikke Owen gjør jobben som møtende spiss dårlig. Han er meget dyktig til å få ballen videre. Problemet er jo bare at da savnes han der han er vår best, i kassa og langs offsidelinja. Derfor bør selvsagt Viduka eller Martins ta på seg den jobben.

Det siste vi bør gjøre er å la Martins falle ned for å hente ballen! Han har ingen egenskaper som tilsier at han vil gjøre det bra her. Owen synes eg funker som god knall i den rollen, men det ville kanskje vere mest optimalt om Viduka hadde tatt den rollen, eller Zog.
2-0 seier i dag!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Mars 2008, 15:12 »
Bekrefta lagoppstilling:

-------------------Harper---------------------
------------------------------------------------
Beye------Taylor-------Faye-------Enrique-
--------------------Butt------------------------
------Geremi------------------Barton---------
-------------------------------------------------
-------Owen-----Viduka----Martins-----------

Benk: Forster, Edgar, Smith, Caroll, N`Zogiba

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Mars 2008, 15:16 »
Det jeg prøvde å si er at Owen gjerne skal gjøre seg spillbar i mellomrommet, men han skal IKKE ned til forsvaret for å hente ballen. Det er stålende at han beveger seg for å gjøre seg spillbar, og han hadde en god kamp sist. Dessverre har han hatt en lei tendens til ikke å storme mot mål etter at han har vært dypt nede i banen. Da er ikke Owen der han er best, og i mine øyne der skal være, foran mål.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Mars 2008, 15:20 »

Helt enig i det du sier om bruken av Owen. Vi er helt avhengig av viduka for at han skal få noe hjelp. 1. omgangen mot bham var rent søppel. Og da spesielt av Barton. Han har vært skamdårlig i alle kampene jeg har sett ham. Vi mangler desperat kreativitet på midtbanen til å slå de pasningene owen trenger og de viduka kan stusse på evnt. Selv om Barton var bedre i 2. omgang jobber han nesten ingenting uten ball. Alle bevelgelsene i midtbanen stopper opp, ingen som tør å ta et iniativ og prøve å komme seg forbi midtbaneleddet slik at forsvarerne kommer i ubalanse og må rygge. Etter min menig trenger vi Emre og det nå..er han skadet fortsatt?lenge til han er tilbake?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Mars 2008, 15:42 »
David Edgar har rykket opp ansinnitetstigen i Newcastle....?har ihvertfall tatt plassen til Cacapa på benken. Forsåvidt greit at vi stiller uendret.

Howay the lads!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. Mars 2008, 15:47 »
Går ikkje kampen på canal+?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!