20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« på: 19. Mars 2008, 20:00 »
Ny kamp på lørdag, denne gang mot Fulham hjemme på St. James Park. Etter å ha løftet seg stor i 2.omg på mandag tipper jeg vi fortsetter mot Fulham og tar en komfortabel seier.

Vil se denne 11'eren:

---------------------Harper---------------------

Beye-------Taylor---------Faye-------Enrique

----------------------Butt-----------------------

Geremi-------------------------------------Zog

---------------------Barton---------------------

--------------Martins-------Owen--------------

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #1 på: 19. Mars 2008, 20:09 »
hvis du setter n'zogbia på barton sin plass og setter inn duff på venstre så er jeg enig. Barton har mistet ballen hele tiden i det siste, og mener n'zogbia burde fått sjansen der. Enig i at Martins - Owen burde starte, men regner med Viduka eller Smith starter denne kampen sammen med Owen. Keegan vil vel satse på å gi Viduka nye minutter, men det er jo lov å håpe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Mars 2008, 20:12 »
Jeg håper vi starter med Viduka, Owen OG Martins, hvorav Viduka spiller i en tilbaketrukket spissrolle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Mars 2008, 20:26 »
Jeg håper vi starter med Viduka, Owen OG Martins, hvorav Viduka spiller i en tilbaketrukket spissrolle.

Blir vel fort til at Owen tar den tilbaketrukkende rollen da...denne sesongen har det nesten virket som om Owen tror han er en playmaker i fri rolle a la Totti..

Siden Mark Viduka er håpløs håper jeg inderlig at han benkes..han trenger vel et par-tre ukers restitusjon(paiene hjelper ikke akkurat på) etter "kraftanstrengelsen" på mandag også...ryktes klar til Sunderland kampen :P

Harper
Beye - Taylor - Faye - Enrique
Geremi - Butt - N'zogbia - Duff
Owen - Martins

Benk: Forster, Cacapa, Carroll, Smith, Barton

Det er helt greit hvis vi fortsetter med samme laget som mot Birmingham, men jeg mener at spesielt Owen ikke kommer til sin rett. Alle tre spissene fungerer best i 4-4-2, og å stable de opp sammen på topp i 4-3-3 gjør at kantspillet blir fraværende.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Mars 2008, 20:35 »
Vi må i hvertfall score 2 mål siden Brian Mcbride har som hobby å score mot oss hver gang. Føles i hvertfall som om han alltid ødelegger moroa vår mot Fulham.

Ønsket lag:

Harper
Beye - Cacapa - Faye - Enrique

Milner (?) - Barton - Zog - Duff

Owen - Martins

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Mars 2008, 20:56 »

[..]han trenger vel et par-tre ukers restitusjon(paiene hjelper ikke akkurat på) etter "kraftanstrengelsen" på mandag også...ryktes klar til Sunderland kampen :P

Er vel heller sjømat og norsk Aquavit som sliter litt på han  ;)

PØG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Mars 2008, 22:08 »
Gleder meg til Lørdag, kjenner på meg att det blir 3 poeng og fest ;D Tipper på 3-0, Owen, Martins og Emre blir målscorere...

Håper på denne lagoppstillingen i 442:

Harper
Beye - Taylor - Faye - Jose
Duff - Emre - Butt - Zogbia
Owen - Martins

Vil ikke se Geremi eller Smith på høyre kant, eventuelt kunne Beye flyttes opp og Diatta fått sjansen fra start på høyrebacken..

Tror ikke att Beye hadde gjort seg bort som kantspiller, han er jo glad i å bli med opp når han spiller back.

Regner med att Viduka blir benka han orker vel neppe en kamp til fra start. Mener att Carroll burde fått sjansen på topp sammen med enten Owen eller Oba men det skjer vel aldri . . .  kunne også ha likt å sett Edgar inne i varmen på v.back, men tror ikke att Keegan tørr å bruke unggutta(desverre)

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Mars 2008, 23:05 »
tror ikke på emre, men satser på duff.

smith
martins - ameobi - duff - owen
carroll - edgar - taylor - faye
butt - forster

hehe, dette hadde vært spennende.

Eller kanskje:

Harper
Beye - Taylor - Faye - Enrique
Duff - Butt - N'Zogbia - Martins
Viduka - Owen

MEN! jeg ville byttet Viduka mot Barton etter 52 og et halvt minutt og kjørt zoggie på kanten og martins på topp med owen.
DET! hadde vært konge det. MINST 2-0 i helga.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Mars 2008, 23:12 »
Emre er ute i et par uker til ihvertfall...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #9 på: 20. Mars 2008, 11:13 »
Tror nok vi stiller med eksakt samme mannskap som mot Birmingham. Noe annet vil overraske meg stort. Må i såfall være i forsvarsleddet at det blir forandringer. I såfall er det Faye jeg antar må vike plassen.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #10 på: 20. Mars 2008, 13:54 »
Hadde likt å sett Owen og Martins på topp. Syns dem fikk det til i andre omgang mot Birmingham. Veduka kan benkes til denne kampen og Smith må opp på tribunen, er ikkje god nok. Skal man spille spiss må man ivertfall score mål i PL, noe han ikkje har gjort siden ovember 2005.

Mitt lag:

Harper

Beye - Taylor - Faye - Jose

Milner/Geremi - Barton - Butt - Duff

Owen - Martins
Newcastlesupporter siden 1992

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Mars 2008, 14:14 »
Tror å håper på seier i denne kampen..
Det som er viktig er å IKKE gjøre for store forandringer fra de forrige kampene. Vi må spille på det som er våres sterke sider, å det er ikke allverdens for tiden.. Men tror det er viktig for samhandling å selvtilitt at vi fortsetter med samme oppstilling som i de foregående kampene..
Iallefall ike for stor skiftninger..

Lykke til folkens, dette burde vi kunne dra i land.. Å håper det blir mange smil å mye gode kommentarer etter seier lørdag ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Mars 2008, 14:16 »
Håper på eksakt samme oppstilling, jeg. "Never change a winning team" heter det, og vi vant ihvertfall andreomgangen! :P
Syns vi skal fortsette der vi slapp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #13 på: 20. Mars 2008, 16:44 »
synes zog skal starte istedenfor geremi! eneste forandringen som trengs synes no jeg!! satse på 3-1 seier! to mål fra owen og et fra martins!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Mars 2008, 16:57 »
Mitt lag er som følger:

---------------Harper---------------
Beye------Tayls----Faye--Enrique
Duff-----Barton---Butt------Zoggy
-----------Owen---Martins---------

Benk: Forster, Edgar, Viduka, Smith og Cacapa.

Håper vi satser på spill og ikke lange høye baller, for på det feltet er Hangeland ekstremt god.
Jeg var på Fulham-ManU kampen i London (Vant billetene;) og jeg syntes at venstrebecken var meget svak ihvertfall i den kampen.
Men vi må faktisk passe litt opp for Bullard, han er faktisk en meget god spiller for Fulham og sto bak de fleste sjangsene de hadde i den kampen jeg så.

Satser på 2-1, Martins 1 og Owen 1.