20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tur med forumfolket ?  (Lest 15733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle-tur med forumfolket ?
« Svar #45 på: 17. Aug. 2008, 02:36 »
Blir nok av det når jeg kommer om 4 dager;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #46 på: 17. Aug. 2008, 18:44 »
Dette hørtes spennende ut! Hadde vært artig å truffet på noen av karene jeg har diskutert endeløst med i år etter år! Den kampen har jeg tenkt meg på uansett, så dette er jeg nok med på!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #47 på: 17. Aug. 2008, 18:48 »
Jepp, jeg har også veldig lyst til å være med, men vi får se hvordan økonomien ser ut om noen måneder. Nå som jeg flytter til Drammen bor jeg jo bare et steinkast unna Torp og Gardermoen, så det er ganske enkelt å komme seg til Newcastle i hvert fall.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Aug. 2008, 19:13 »
Jeg er også med. Er det Sunderland-kampen i januar som blir fininnstilt? Det hadde vært fantastisk.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Aug. 2008, 22:23 »
For å være sikret en del billetter så tror jeg vi bør være offisiell supportergruppe innen midten av oktober.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Aug. 2008, 21:57 »
God sjans for at jeg og hiver meg på turen hvis det blir noe av. Er nok ikke den som skriver ivrigst her på forumet, men er innom å leser så godt som hver dag, og har vært medlem i halvannet år hvertfall. Kan også bidra med å bli medlem i klubben, er vel forsatt behov for noen til hvis jeg ikke har misforstått totalt? ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Aug. 2008, 22:43 »
Alltid plass til en med medlemsskap  ;)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 09. Sep. 2008, 09:28 »
Hjemmekampen mot Sunderland i slutten av januar er vel sesongens store høydepunkt, i tillegg til at det passer bra med tanke på storstipend og eksamenskjør. Hvis jeg forstår det riktig så er det vel slik at man skal klare å skaffe billetter til kampen hvis vi blir over 20 medlemmer i den klubben og vi kan bestille billetter som en supportergruppe? Jeg er i allefall klar for dette, og får sikkert med en to-tre andre.

Jeg har sett for meg å reise over Manchester tirsdag, for å se City-Newcastle der, før jeg reiser opp til Newcastle for å se Newcastle-Sunderland til helga.

Bestiller man gjennom denne siden her: http://www.ving.no/fotballturer kan man få rimelige turer inkl hotell. Men om man registrerer seg i den klubben kan man vel også sikre seg kun kampbilletter sammen med bortefansen?
« Siste redigering: 09. Sep. 2008, 09:32 av André S »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 09. Sep. 2008, 10:14 »
Om du er medlem i klubben sa far du bestilt billetter, ja. Det er , desverre, ingen garanti for a fa bortebilletter med medlemsskap men sjansen er til stede.

Det blir interessant a se om vi far til 20 medlemsskap her inne pa forum. Hvis ikke sa skal vi vel alltids fa skrapet opp noen billetter til de som vil komme.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 09. Sep. 2008, 10:46 »
Ok. Driver og skal bestille flybillettt over tiL England nå. Vet du hvordan det er med å reise fra Manchester til Newcastle? Er det lettest med tog eller buss? Og fra Newcastle tilbake til Bergen? Er det lettest å ta toget til London og fly til Bergen derifra?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Sep. 2008, 11:05 »
Na kjorer jeg bil dit jeg skal i England og er ikke sa kjent med kollektivtransport. Men av det jeg har hort sa tar togreiser, der man ma bytte tog, lang tid. Under Reiser sa skal det sta en del tips og linker til togreiser i England.

fly tilbake til Norge er enten Wideroe eller Eastern Airways til Stavanger og Norwegian/Wideroe/SAS derfra til Bergen. Ellers tror jeg KLM og/eller Lufthansa flyr til Bergen fra Newcastle.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Sep. 2008, 12:44 »
Vet du om det går noe direktefly, direktebuss eller direktetog fra Manchester til Newcastle da? Får lese litt på reiser på hovedsiden ja....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 09. Sep. 2008, 13:01 »
Tog gar ikke direkte. Du ma bytte enten i Carlisle om du tar den veien eller nede ved York om du tar den veien.

Nar det gjelder fly sa vet jeg ikke, men du kan forsoke flybe.com

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #58 på: 09. Sep. 2008, 16:42 »
Joda, tog går direkte. Se bare her. Faktisk hele veien fra Manchester Airport til Newcastle.

Anbefaler alle å bruke bahn.de når dere søker etter togturer.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 10. Sep. 2008, 00:07 »
Genialt :)

Hvordan bestiller man? Helt noldus jeg  ;D