20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tur med forumfolket ?  (Lest 15623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle-tur med forumfolket ?
« Svar #30 på: 30. April 2008, 21:43 »
Kan sjekke. skal ned i byen en del neste uke. Skal også purre på om det er mulig å bestille billetter på forhånd gjennom klubben. Det var snakk om det da jeg var i kontakt med mediasjefen i forrige måned. Så kan vi få en total pakke. (hotell+billett til nettopris Ikke CW sine doble priser)

Når terminlisten kommer så kan man se hvilken kamp som er aktuell

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Mai 2008, 00:47 »
Seff. Noter meg på Lista da

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Mai 2008, 11:23 »
dritfett!! tar lett turen om det blir fiksa!
- carry on!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 16. Juni 2008, 19:23 »
Da er terminlisten på plass. Noen ønsker om dato for supportertur? Dersom vi blir enig og får et røft anslag over hvor mange vi blir i løpet av august så kan jeg sjekke tilgang på billetter, hotell + evt annen underholdning.

Sunderland i januar er vel ikke så dumt men vet ikke hvordan det er med billetter på forhånd til den kampen.

anyone?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #34 på: 16. Juni 2008, 20:01 »
Derby-kampene er det vel også en viss fare for at de blir flyttet. Dette kan fort bli en søndag/mandag kamp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Juni 2008, 20:17 »
Sunderland kampen(e) flyttes ikke til mandag, fordi de skal avvikles så tidlig på dagen som mulig. Sannsynligvis blir de spilt 12.45(engelsk tid) på lørdag, men det er også mulig de flyttes til søndag.

Boro kampene er det ikke like stor risiko rundt, men kan selvsagt flyttes. Men tvilsomt om de flyttes til en mandag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 16. Aug. 2008, 20:47 »
Jeg sitter å ser litt på turmulighetene med Forumfolket. Det er kommet forslag til å se Sunderland i Januar. Dersom vi klarer å skrape sammen 20 medlemsskap og blir offisiell supportergruppe så tror jeg ikke det blir problemer med billetter. Regner ikke med at vi overfyller stadion :-) Grovt regnet blir kostnadene ved en slik tur dette :

- Hotell 2 netter          :           Max.2000,- for fredag til søndag. (Dyrt hotell!!)
- Billetter                   :           Like over 600,- pr.billett. Tenkter vi tar Platinum Club når vi først skal på tur?

Det er noe usikkert med været i Newcastle, men grilling i januar hos meg i Darras Hall er ikke utenkelig og i tillegg prøver jeg å ordne en liten "surprise" når vi møtes dagen før kampen. Om det blir grilling og øl ; høres 70,- pr.pers ut som en utenkelig pris? Evt alle får en drakt og sprittusj for 430,- kroner i tillegg for den som vil?  ;)

Selvfølgelig er det mulig å ordne overnatting selv men tenkte det kunne vært OK å bo på samme hotell den helgen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #37 på: 16. Aug. 2008, 21:04 »
Høres meget spennende ut!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Aug. 2008, 21:10 »
Enig Ulf, høres veldig bra ut! Dette må vi vurdere sterkt!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Aug. 2008, 00:18 »
600 billett? når vi betaler så mye for hotell?:P hah;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Aug. 2008, 00:29 »
Hvorfor så jævla dyrt hotell?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Aug. 2008, 00:50 »
Jeg skrev max.2000,- Rom får man tak i for 400-800 kroner natta alt etter hve man ønsker. 2000,- ble bare satt som en rund, øvre grense i det mest ektreme tilfelle. Travellodge operer med rundt 600,- for rommet.

Men som nevnt ; dersom det er ønske om å ordne overnatting selv så er ikke det noe problem. Men at vi sitter sammen under kampen er nesten et "must".  Og da er Sportsbaren et bra alternativ synes jeg. Evt noen av de andre barene på Milbourne Stand ??

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 17. Aug. 2008, 02:04 »
2000 høres bra ut! og platinum club MÅ bare til! om vi skal ha kjap bar tilgang osv;)

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 17. Aug. 2008, 02:29 »
Det var Platinum jeg mente, ja. Litt for mange whisky  ;D

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 17. Aug. 2008, 02:35 »
whisky er fint;)  ;D