20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tur med forumfolket ?  (Lest 15633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-tur med forumfolket ?
« Svar #15 på: 11. Mars 2008, 23:54 »
Høres ut som en knall ide dette. Vi var 5 stykker som reiste over på Wigankampen og det var stor suksess det :) Betalte ca 1500 for fly fra Bergen, kampbillett og overnatting på hostell...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Mars 2008, 16:26 »
Ølet på båten går vell opp i opp med Hotell osv? Om dere ikke uner dere noen øl er det vell ikke vits og reise på ferie?
Jeg joiner båten;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Mars 2008, 16:37 »
Øl kan man vel drikke i Newcastle?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Mars 2008, 17:02 »
såå prisen på båten er ikke noe dyrere en Fly&Hotell me andre ord..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Mars 2008, 17:03 »
Eller : Båt/ØL Vs Fly/Hotell/Øl = Så og si likt:) Har tatt fly to ganger og båt to ganger.. Alkohol alle fire gangene og hotell de to gangen me fly. Ca likt alle turene..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Mars 2008, 22:21 »
Nå bør det vel være opp til hver enkelt, hva man foretrekker. For de som bor langt nordpå, på østlandet eller Trøndelag vil nok fly helt klart lønne seg fremfor båt, da man på en eller annen måte må komme seg til Bergen. Og det er faktisk ikke billig, med mindre man vil sitte en hel dag i tog, buss eller bil.

Tar man fly kommer man fortere frem, og selv om man kanskje må betale mer enn å ta båt "direkte" fra Bergen, så får man jo mer tid i Newcastle da. Det er der det gode ølet er. Det er der opplevelsene er. Newcastle er jo vårt Mekka! Hvorfor skal man da tilbringe mesteparten av tiden ombord på en båt? Er det ikke bedre å drikke seg sanseløs i Newcastle og sove ut rusen på flyet hjem, enn å måtte henge over ripa og spy, spy, spy hele veien over nordsjøen?

Jeg ser ikke helt for meg at vi skal kunne reise som en samlet tropp fra Norge til Newcastle. Det vil jo bli utrolig tungvint for enkelte, og samtidig unødvendig dyrt. Det handler jo om å kunne møtes i Newcastle, og feste og drikke som bare nordmenn kan. For deretter å skrike seg stemmeløse for Newcastle og deretter drikke seg sanseløs enda en gang. Enten for å feire en seier, eller for å svelge en av mange, mange, mange skuffelser. Eller er det jeg som er fullstendig på villspor?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Mars 2008, 22:35 »
Jeg ser ikke helt for meg at vi skal kunne reise som en samlet tropp fra Norge til Newcastle. Det vil jo bli utrolig tungvint for enkelte, og samtidig unødvendig dyrt. Det handler jo om å kunne møtes i Newcastle, og feste og drikke som bare nordmenn kan. For deretter å skrike seg stemmeløse for Newcastle og deretter drikke seg sanseløs enda en gang. Enten for å feire en seier, eller for å svelge en av mange, mange, mange skuffelser. Eller er det jeg som er fullstendig på villspor?

Det er bedre å avtale samlingspunkt i Mekka på fredag, oppvarming til kamp på lørdag, kamp for så å feire seieren etterpå (Er optimist). Dessuten har jeg kanskje en Geordie/Norsk "hjelper" her borte i neste sesong. Vet ikke om han er kommet seg på forumet ennå men håper det.

Og dersom jeg får positivt svar fra klubben her i løpet av uka så vet jeg om det er mulig å kjøpe billetter god tid i forveien slik at reisen kan bli litt billigere. krysser fingrene.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Mars 2008, 22:57 »
Jeg har store problemer med å tolke innlegget ditt Joakim. Er du ironisk eller har du totalt endret dine synspunkter mtp alkohol?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Mars 2008, 23:09 »
Nei altså, jeg er enig med Joakim når det gjelder det med reisinga, det er jo ikke et must at alle som én drar sammen, men at vi faktisk møtes når vi kommer til Newcastle.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #24 på: 13. Mars 2008, 08:35 »
Det er den eneste fornuftige løsningen som dere sier.

Hva med å si det så enkelt at uansett når man måtte tenke seg over så kan man samles på f.eks Shearer's kl 20 DAGEN FØR KAMP. dvs går kampen lørdag, møtes man i Shearer's Bar fredag kl 20.00. Da er man ikke så avhengig av å vite om hverandre på forhånd. Vil man treffe likesinnede fra forumet så vet man hvor og når man kan treffe de.

Men selvsagt vil det også være veldig moro med en eller flere "felles-turer".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mars 2008, 20:05 »
Jeg har store problemer med å tolke innlegget ditt Joakim. Er du ironisk eller har du totalt endret dine synspunkter mtp alkohol?
Jeg har verken endret syn på alkohol eller er ironisk, men jeg må jo appellere til massene, og massene lever på den måten jeg skrev (riktignok har jeg satt det litt på spissen).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Mars 2008, 15:20 »
Høres veldig bra ut med en tur neste sesong hvor vi vikinger fra Norge kan samles før og etter kamp. De som vil kan drikke og de som ikke vil (slik som meg og Siv-Anita) kan ha det gøy med likesinnede uansett... 8) Får Radar sydd sammen ett godt tilbud neste sesong ser eg ikke bort i fra at vi henger oss på 8)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. April 2008, 00:36 »
Det hadde vært sinnsykt bra med en fellestur neste sesong, FOR et forslag! Man rekker vel ikke jobb fredagen uansett, så lenge man ikke vi komme frem nærmere midnatt, noe som jeg syns er jævla dumt mtp at kvelden blir halvveis ødelagt. Har noen tenkt tanken på å dra over en evnt Torsdag, eller tenker man Fredag morgen?
Nå vet jeg ikke hva Radar evnt har sett på av hotell, men har studert og jobbet i industrien, så ikke umulig jeg kan trekke i noen tråder å prøve å få til noe billig. Men blir evnt kjedehotell, da bra standard, men fortsatt billig. Får hvertfall dobbeltrom i en bra kjede for 650kr, men vet ikke om de er i Newcastle enda.
Hvis det blir snakk om en "arbeidsgruppe" for dette, melder jeg meg hvertfall frivelig!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. April 2008, 17:14 »
Count me in. Har tenkt å ta et sabbatshalvår til høsten med jobbing og reising, så det passer perfekt :)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. April 2008, 19:31 »
Noen som tar ansvar for å se på om det er muligheter for å få en avtale med et hotell? Jeg er mest ivrig på et hotell som ligger i sentrum.
an sparker ikke Bobby Robson??