20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tur med forumfolket ?  (Lest 15619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-tur med forumfolket ?
« på: 11. Mars 2008, 02:25 »
Jeg for min del har ingen i omgangskretsen min som er Newcastle-supportere, og jeg har ikke no lyst til å stikke til England på kamp alene. Uansett hadde det jo vært veldig sosialt om vi folka på forumet hadde blitt enige om en kamp vi alle hadde kjøpt billetter til. Litt rart om dette ikke har blitt diskutert før egentlig...Så får dere jo alle en sjanse til å se om jeg er en like jævlig fyr i virkeligheten som her inne, hehe  ;)

Så...Vad tycks ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Newcastle-tur med forumfolket ?
« Svar #1 på: 11. Mars 2008, 08:03 »
God ide. Uansett burde det være mulig å bli enig om en pub hvor man kan møtes f.eks dagen før kamp, uansett hvilken kamp det er snakk om. Shearer's er jo et greit utgangspkt for alle vil jeg tro. Den som ikke finner frem dit vil vel heller ikke finne frem til kick off  ;)
Tror nok det blir vanskelig å enes om en kamp hvor det passer for "alle".

Jeg har reist alene 2 ganger til Newcastle - og det er definitivt noe som jeg kommer til å gjøre igjen (har samme problem som deg Tommy ang fans i omg kretsen). Geordiene er meget lette å komme i kontakt med så sånn sett er det ikke noe problem å reise alene over.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Mars 2008, 08:15 »
Det nytter jo ikke å ta utgangspunkt i at det skal passe for alle. Noen må ta ansvar, sette opp noen aktuelle kamper og deretter kjøre en avstemning om hvilken kamp man skal satse på.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Mars 2008, 10:14 »
Har tenkt litt på å komme med forslag om et fellestilbud neste sesong. (Denne sesongen blir snart avsluttet for min del siden kona sliter kraftig med graviditeten i den siste måneden) Jeg kan høre om det er mulig med pakkepris på et greit hotell, høre med box-office god tid i forveien om mulighet til å bestille gruppebilletter (jo tidligere båt-/buss-/tog-/flybilletter kan bestilles jo rimeligere blir det.)

Jeg tror mange tenker på økonomien ved reiser over så jo billigere vi får det jo flere kan sikkert komme. I tillegg tenkte jeg (vet ikke om det er realistisk) å arrangere noe fredagskvelden der det hadde vært mulig å høre om noen fra klubben kunne vært interessert i å stikke innom. Dersom vi arrangerer noe felles her i området jeg bor så er de fleste spillerne innen gangavstand så de ikke kan komme med unnskyldningen at det blir så mye styr å kjøre, parkere, finne fram osv.osv. Dessuten kan det være litt mer aktuelt dersom vi er min. 5-10 stk i stedet for at det kommer 1-2 og spør om de kan være interessert i å hilse på.

Men for min del så er alt dette kun på tankestadiet og i planene for neste sesong.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Mars 2008, 12:41 »
God ide som jeg har tenkt på selv. Er gjerne med på en slik tur neste sesong ettersom reisebudsjettet er brukt opp for denne gang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Mars 2008, 18:07 »
Høres ut som en glimrende idé. Jeg er selvsagt med, dersom tilbudet skulle dukke opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #6 på: 11. Mars 2008, 20:55 »
Jeg er selvsagt også med dersom jeg har friperiode da. Kan ikke noen høre med Weiseth om en pakkepris - han har jo veldig gode kontakter... :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Mars 2008, 21:24 »
Snakket med han tidligere idag og hvis vi betalte 8000,- hver så skulle vi få gratis inngang på en pub og en reklame t-skjorte!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Mars 2008, 21:42 »
Snakka med han som er Head of Media and Communications og han nevnte at det er mulig å ordne gruppebestilling av billetter lang tid i forveien for supportergrupper o.l. Dersom dette er mulig så er det vel bare å finne en kamp når terminlisten er klar. Har også snakket litt med DFDS om gruppebestillinger på båten. jeg kan love :

- Billig øl
- Inngang på fotballkamp
- Møte mennesker som snakker Engelsk
- Mulighet til å dra på pub

Dette er en U N I K mulighet som dere sjelden før har hatt.  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Mars 2008, 21:43 »
Jeg foretrekker fly fremfor 24 timer på båt, men det er vel en smaksak! :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #10 på: 11. Mars 2008, 22:23 »
Enig med danield. Båtturen tar for lang tid hvis det blir kun for en weekend.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Mars 2008, 22:45 »
Men båt vil vel bli mykje billigere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Mars 2008, 22:47 »
Fuck det, jeg orker ikke å bruke flere år på en båt når man bare kan hoppe på et fly. Dessuten hadde jeg garantert drukket meg halvt i hjel allerede på båten, jeg vil helst spare den verste ranglinga til vi er i England ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Mars 2008, 22:48 »
Men båt vil vel bli mykje billigere.
Da ma man prioritere da. 48 timer på båt, eller noen timer i fly. Jeg betaler gledelig noen hundrelapper ekstra for å slippe den båtturen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Mars 2008, 23:24 »
Ja, blir det egentlig særlig mye billigere? Det er klart det er rimelig med båt, hvis man har med seg ølet og maten hjemmefra, men ellers vil dette bli ganske gode kostnader. Jeg er ikke veldig god til å kontrollere pengebruken etter 10-15 pils.