20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: The Goal  (Lest 27037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
The Goal
« Svar #60 på: 06. Nov. 2005, 12:36 »
Jeg syntes faktisk Goal ser overaskende bra ut. Har enda ikke sett den da. Gjør trolig det i neste uke.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #61 på: 06. Nov. 2005, 19:18 »
så den i går...  syns ikke det var noe serlig... hadde det vert en annen klubb det handlet om hadde jeg gått midt i filmen...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
The Goal
« Svar #62 på: 06. Nov. 2005, 21:55 »
kommer fra kinosalen nå.. faen for en bra film!!! fikk fyrsnigner av å sitte der og greier!

dette er første gang jeg har sett noen juble i en kinosaL!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #63 på: 06. Nov. 2005, 22:48 »
hehe.. køddder du...

har du vert i Newcastle, eller sett kampene de har tatt klippene fra blir jo filmen helt meningsløs...

de trener jo ikke på treningsfeltet til Newcastle i filmen en gang...
Howay the lads!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
The Goal
« Svar #64 på: 07. Nov. 2005, 10:16 »
Når er det vi skal samles for å se filmen i Oslo?
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #65 på: 07. Nov. 2005, 20:40 »
Sitat fra: "Monty"
hehe.. køddder du...

har du vert i Newcastle, eller sett kampene de har tatt klippene fra blir jo filmen helt meningsløs...

de trener jo ikke på treningsfeltet til Newcastle i filmen en gang...

ja har vært i newcastle, og ja regner med jeg har sett disse kampene... jeg syntes filmen var kanon, mye fordi dette er newcastle... jeg driter vel i hvilket gress de trener på, så lenge det hører til historien at dette er newcastles spillere som trener der? filmen er nokså meningsløs i forhold til virkeligheten ja, men dette er da ingen dokumentarfilm om newcastle united? det er jo nettopp derfor den er så bra!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #66 på: 07. Nov. 2005, 22:33 »
Det er en dårlig film. Men jeg liker fotballscenene og alt som omhandler Newcastle. Men ellers er det en ganske så ordinær fotballfilm.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Monty

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #67 på: 08. Nov. 2005, 15:25 »
jo men fotball scenene var utrolig dårlig klippet till... og i filmen brukte de ikke treningsfeltet til Newcastle en gang... men kjekt og se bilder fra byen da....
Howay the lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
The Goal
« Svar #68 på: 08. Nov. 2005, 20:50 »
Sitat fra: "Mack"
Når er det vi skal samles for å se filmen i Oslo?

Jeg drar til helgen, men noen samling tror jeg neppe at det blir. Regner i hvert fall med at jeg ikke er den eneste Newcastlesupporteren som skal se filmen da.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #69 på: 08. Nov. 2005, 22:03 »
Sitat fra: "Monty"
jo men fotball scenene var utrolig dårlig klippet till... og i filmen brukte de ikke treningsfeltet til Newcastle en gang... men kjekt og se bilder fra byen da....

er det så inmari viktig for deg at de trener på de samme koordinatene i Newcastle by som Newcastles A-lag`?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #70 på: 08. Des. 2005, 21:08 »
Haha, ser fra datoen på de siste innleggene her at jeg ligger etter, men først nå fikk jeg sett filmen. Gått i to uker i Gjøvik nå, siste visning var i kveld og endelig fikk jeg sett den.
Syns faktisk filmen var ganske bra. Klart at det sikkert var nedtur at de ikke brukte treningsfeltet til Newcastle, for de som så det. Det gjorde ikke jeg -før nå, så det fikk jeg lite eller ingen problemer med. Men en morsom underholdende film, er jo først og fremst meksikaneren filmen handler om, men hadde det vært en annen klubb enn Newcastle hadde filmen blitt litt lang for meg.
Veldig moro å se endel bilder fra en by jeg så gjerne skulle ha besøkt!

Arild Skjæveland

• Gjest
The Goal
« Svar #71 på: 20. Des. 2005, 02:47 »
Herregud for ein drittfilm.

Her har dei tydlegvis funne ein av dei dårlegaste Boing-pocketane i samlinga og filmatisert den, for dette var verkeleg rævva.

Forstår det sikkert er OK for dykk som er Newcastle-supportarar å få sjå St. James Park på eit stort kino-lerret, men at dette er kanskje den største drittfilmen eg har sett dette året er det ingen tvil om. Gruar meg allereie til nummer 2 og 3.

Arild Skjæveland

• Gjest
The Goal
« Svar #72 på: 20. Des. 2005, 02:49 »
Det lågaste punktet i filmen for min del var då han tok frisparket til Robert mot Liverpool...

I heile filmen har han vore høgrefotar, så skal han plutseleg ta frispark med venstra som avgjer alt. Haha. Mike Jefferies då. Som trufast Liverpool-supportar må du då for faen kunne betre enn dette.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
The Goal
« Svar #73 på: 27. Jan. 2006, 11:03 »
Gruer meg til 1 og 2"

For du MÅ jo se de,sant..
 :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #74 på: 27. Jan. 2006, 11:56 »
:?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]