20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: The Goal  (Lest 27066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: Gledelig nyhet.. Goal! kommer på norske kinoer
« Svar #15 på: 12. Aug. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "Roar B"
Goal!  kommer på noske kinoer den 30. september 2005.

http://www2.filmweb.no/trailer/article.jhtml?articleID=57860

Denne må ses

count me in!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
The Goal
« Svar #16 på: 28. Aug. 2005, 12:09 »
Når kommer den?

djmattis

• Gjest
The Goal
« Svar #17 på: 01. Sep. 2005, 14:20 »
det som er kjipt med fotball filmer er at de ikke klarer og filme ordentlige scener...
ser ut som han ikke har peiling på fotball, ser unaturlig ut i bevegelsene..
når man har spillt fotball siden man var liten så ser man at bevegelsene og sånn ikke stemmer...
om han så var verdens beste spilelr så må de drive og gjöre fikse scener...
da ser det bare teit ut...
bend it like beckham til eksempel, der seeer man at dama ikek ahr peiling egentlig,...
nei vet ikke om jeg skal orke pese meg gjennom en slik film, da setter ejg helelr på canal + og ser laget mitt spille ordenltige kamper....

plebbster

• Gjest
The Goal
« Svar #18 på: 01. Sep. 2005, 16:25 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Syntes ikke jeg.

At Newcastle har fått en film er vel og bra, men den handler vel også om fotballens mørke sider. Veldig artig er det ihvertfall, og forhåpentligvis får vi kanskje sett filmen via supporterklubbene.

Du kunne bare våge deg å kjøpe den via NUSSC! Da står jeg klar med pisk og slegge!

molala

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #19 på: 01. Sep. 2005, 20:21 »
Den så ganske fet ut ja!:) Men kommer nok ikke på kino i Norge, får heller kjøpe den på dvd via nettet.

Så den handla litt om fotballens "mørke sider", var det bare jeg her som fikk litt assosiasjoner til Dyer her?;) hehe

Syns jeg så Boumsong på et bilde der og jeg, kan det stemme?:)
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #20 på: 01. Sep. 2005, 20:25 »
ja men, er det ikke Boum som klenger seg på toppen av den gjengen der da?:D

http://www.bvimovies.com/uk/goal/global/index.html?section=init&subSection=init

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
The Goal
« Svar #21 på: 01. Sep. 2005, 21:29 »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #22 på: 01. Sep. 2005, 21:30 »
ser for meg slutten på filmen... newcastle bruker ikke spilleren og kaster bort talentet... han drar trist å lei hjem igjenn:P slik som alle andre sør amerikanere som tidligere har prøvd seg:D haha  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #23 på: 24. Sep. 2005, 00:29 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #24 på: 27. Sep. 2005, 00:09 »
Jeg var på kino for noen uker siden, og da var det i allefall trailer av filmen, og det står også på filmweb at den skal komme. Den kommer nok i allefall til de store byene :)

Noen som har sett Purely Belter? Det er også en film som handre om Newcastle... Ikke så veldig mye om laget egentlig, men den er koselig uansett. To unge gutter som gjør alt de kan for å få sesongkort. De selger den billig på play nå. Så løp og kjøp :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
The Goal
« Svar #25 på: 02. Okt. 2005, 00:49 »
på kino i norge 4 november :D  :D  :D

og ang fotballfilmer! hvem kan vel glemme the football factory? elsker den filmen :D  :twisted:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
The Goal
« Svar #26 på: 02. Okt. 2005, 15:50 »
Det er mangel på skikkelige kvalitetsfilmer innenfor fotball-sjangeren. Det er veldig merkelig for de fleste menn digger fotball mer enn romantiske komedier.

molala

• Supersub
    • Vis profil
The Goal
« Svar #27 på: 02. Okt. 2005, 23:18 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg var på kino for noen uker siden, og da var det i allefall trailer av filmen, og det står også på filmweb at den skal komme. Den kommer nok i allefall til de store byene :)

Noen som har sett Purely Belter? Det er også en film som handre om Newcastle... Ikke så veldig mye om laget egentlig, men den er koselig uansett. To unge gutter som gjør alt de kan for å få sesongkort. De selger den billig på play nå. Så løp og kjøp :)

Den har jeg sett. Er det ikke der den ene gutten stjeler bilen til Shearer, og ei lita jente får navnet Sheara? fint navn:) utrykket stadium of shite dukket opp for første gang for meg i den filmen og:)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
The Goal
« Svar #28 på: 03. Okt. 2005, 14:33 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er mangel på skikkelige kvalitetsfilmer innenfor fotball-sjangeren. Det er veldig merkelig for de fleste menn digger fotball mer enn romantiske komedier.

ja veldig merkelig plebbster, veldig merkelig :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
The Goal
« Svar #29 på: 03. Okt. 2005, 15:33 »
Den filmen ja molalalala...

Artig film