Skal innrømme at jeg var ganske nervøs før kampen, og det ble ikke bedre av at McFadden fikk putte verdens enkleste mål...
Dette er en av de første gangene på lang tid, at jeg ikke føler meg ødelagt etter en kamp! De siste månedene har vært et reint helvete å være NUFC supporter.
Synes Martins fortjener BB. Han viser hvor viktig han er for oss, og skaper nesten alt vi har av sjanser. At han byttes ut blir for meg helt feil. Mark Viduka var meget anonym i kveld, og fortjente ikke å spille 90 minutter. Skjønner godt hvorfor Martins reagerte som han gjorde.
Ellers synes jeg at Enrique og Butt hadde en god kamp, mens Faye var utrolig svak. Joda, han vant over 90% av duellene han gikk inn i, men er klønete med ball i bena. I tillegg roter han det til for seg selv på målet til McFadden.
Synes også Owen var under pari idag, selv om han jobber godt og scorer mål. Jeg vet ikke hvorfor, men han er utrolig mye nede på egen baneghalvdel for å hente ball. Det blir feil for hele laget!
Prøver meg på en børs
Harper 7 - Gjør en god kamp. Tar det som kommer. Kan ikke lastes for målet.
Enrique 7 - Gjør knapt en feil hele kampen. God defensivt. Gode passninger.
Taylor 6 - Grei kamp av vår nr.27. Gjør vel egentlig ikke noen feil slik jeg kan se det.
Faye 4 - Svak idag. Klønete med ball i bena.
Beye 5 - Litt under pari idag. Må stole mer på egne ferdigheter.
Barton 6 - Jobber og sliter godt. Litt rusten.
Butt 7 - God kamp. Jobber godt og balanserer midtbanen godt. Noen småfeil.
Geremi 6 - Ok kamp. Jobber også godt. Mye involvert i spillet i 2.omgang. Dårlige innlegg og noen slurvete passninger.
Martins 8 - God kamp! Skaper det vi har av sjanser. Herlige finter og løp. Kunne scort, men Taylor reddet skuddet.
Viduka 5 - Anonym. Holder greit på ball, men skaper lite sjanser. Burde vært bytta ut isteden for Martins.
Owen 7 - Jobber bra, og scorer. Livsviktig utlikning.
N'Zogbia - Et par lange drag når han kommer inn.
Ser fram til lørdag nå!