20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 67603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #270 på: 17. Mars 2008, 21:59 »
Jaja, det var ingen knallomgang akkurat. For et drittmål å få i mot! Nå ser det ut som at Faye også er rammet av forsvarssyndromet som har herjet med oss de siste sesongene. Heller ikke Taylor har vært god i dag. Fremover er det tidvis antydninger til noe positivt, men i 1. omgang var det en B'ham-spiller som var nærmest å score for oss. Vi skaper utrolig få/ingen sjanser. Hvis vi scorer i dag, er det på en dødball fra Geremi.
« Siste redigering: 17. Mars 2008, 22:05 av Ashlum »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 17. Mars 2008, 21:59 »
Vi må bare fortsette i samme spor og håpe på at vi snur dette... Håper hodene ikke henger for lavt i pausen.. håper virkelig at Keegan kjefter de noe så jævlig opp i pausen! :-\
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 17. Mars 2008, 22:01 »
Synes det er dårlig tegn når :

- Owen er bak midtbanefireren for å hente ballen
- Forsvaret spiller lange baller over midtbanen i stedet for å spille på kantene
- Midtbanen ligger dypt og slår lange baller til Birmingham's keeper
- Det er liten bevegelse i angrepsspillet...og det er når vi har alle våre 'beste' spisser på banen
- Forsvaret f**ker opp igjen som vanlig
- vi spiller høye baller når vi har ligaens minste spisspar på banen

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #273 på: 17. Mars 2008, 22:02 »
HERLIG!

Nå vinner jeg masse penger igjen!!!

Har tjent over 100000,- på Newcastles elendige serieform... :D :D :D :D :D :D :D :D

Gleder meg til Championshipfotball neste sesong  :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hva tror du om Spurs borte, bråkebøtta? Verdt å satse mange penger på? Håper Newcastle berger plassen så jeg kan tjene penger på Newcastles bortetap i PL neste år jeg også.

Spurs har fått en tung periode etter Ligacuptriumfen og har med det falt tilbake til gamle synder.
De er mye bedre enn det de tidvis viser (i motsetning til Newcastle!!)
Et tips på Spurs seier med 0-1 i handicap vil etter min mening være sikre penger.
Tror også at det vil være lønnsomt å satse på Fulham seier, ettersom de nå har blod på tann for å unngå
nedrykk, og ikke minst tok en strålende seier i helgen!

Tar sterk avstand fra kebab80 påstand, men lar den stå på hans regning og tror den skyldes for mye inntak av kebab (som man gang på gang ser lages under meget dårlige hygeniske forhold og dette kan gi diverse plager....)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 17. Mars 2008, 22:02 »
Jeg fatter ikke HELT denne formasjonen. Martins står offisielt oppført som ving, men det er jo han som opererer fremme sammen med tilsynelatende Viduka, mens Owen ligger en plass på midten...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 17. Mars 2008, 22:03 »
Vi har spilt kun 45 min og kampen kan forsatt snu. Vi har en dårlig start men kommer i perioder inn i andre omgang med litt positivt spill. Birmingham stopperene er hodesterke så å sate på at Viduka klarer å vinne alle dueller. . Viduka viser god teknikk til tider, men få inn Caroll, han er en bedre hodespiller.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #276 på: 17. Mars 2008, 22:03 »
Midstopparane har vore heilt forferdelege. Steven Taylor er ein stor kløne. Klare ikkje å sette ord på irritasjonen når han selg seg i kvar jævla duell. Faye har vore heilt frykteleg.

Einaste som har fungert på midtbana er Butt. Resten har vore ræv, med unntaken av Martins som faktisk prøver å skape nokon. Viduka er for meg den beste speleren ut på der. Owen er hinsides dårleg i dag.  Ta ut Owen, sett inn på Carroll, ELLER sett opp Martins på topp, og sett Zoggy på venstre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 17. Mars 2008, 22:04 »
Jeg fatter ikke HELT denne formasjonen. Martins står offisielt oppført som ving, men det er jo han som opererer fremme sammen med tilsynelatende Viduka, mens Owen ligger en plass på midten...

Generelt sett så synes jeg det er mye rot med oppstillingen. Alle løper litt rundt som halvkastrerte høns som ikke vet hvor egget skal legges. Håper det blir bedre i 2.omg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #278 på: 17. Mars 2008, 22:04 »
HERLIG!

Nå vinner jeg masse penger igjen!!!

Har tjent over 100000,- på Newcastles elendige serieform... :D :D :D :D :D :D :D :D

Gleder meg til Championshipfotball neste sesong  :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hva tror du om Spurs borte, bråkebøtta? Verdt å satse mange penger på? Håper Newcastle berger plassen så jeg kan tjene penger på Newcastles bortetap i PL neste år jeg også.

Spurs har fått en tung periode etter Ligacuptriumfen og har med det falt tilbake til gamle synder.
De er mye bedre enn det de tidvis viser (i motsetning til Newcastle!!)
Et tips på Spurs seier med 0-1 i handicap vil etter min mening være sikre penger.
Tror også at det vil være lønnsomt å satse på Fulham seier, ettersom de nå har blod på tann for å unngå
nedrykk, og ikke minst tok en strålende seier i helgen!

Tar sterk avstand fra kebab80 påstand, men lar den stå på hans regning og tror den skyldes for mye inntak av kebab (som man gang på gang ser lages under meget dårlige hygeniske forhold og dette kan gi diverse plager....)

Hehe.

Rart at ingen andre har tenkt på å tjene penger på Newcastles nedgang! Er jo genialt!

Skal nok satse på både Fulham og Tottenham-tap. Tar en forholdsvis liten sum mot Fulham, da.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 17. Mars 2008, 22:07 »
0-0 til pause hadde vore heilt greit, men neida. Forsvaret må gi vekk eit mål ja, og etter 2 shaky Taylor inngrepen gjer Faye eit elendig og vips 1-0. Ser ikkje korleis vi skal scora her. Men ber til gud om uavgjort.

Det er mot Fulham, sunderland og reading vi må gjera det. Men for all del, litt sjøltillitt i laget hadde vore fint. Og derfor greie scora no og kanskje få uavgjort.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 17. Mars 2008, 22:08 »
Hva skjedde med den fantastiske driven de hadde mot Blackburn???

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #281 på: 17. Mars 2008, 22:08 »
Kan du Olav ta med deg bråkebøtta og leke i trafikken? La oss lide i fred uten JUDAS utsagn.

Når det er sagt, så er jeg pessimistisk i dag

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #282 på: 17. Mars 2008, 22:10 »
Harper holder oss inne i kampen.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 17. Mars 2008, 22:11 »
Hva er det med Barton. Har han for god plass på banen. Savner Cella kanskje?
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #284 på: 17. Mars 2008, 22:12 »
Kan du Olav ta med deg bråkebøtta og leke i trafikken? La oss lide i fred uten JUDAS utsagn.

Når det er sagt, så er jeg pessimistisk i dag

Ærlig talt. Er ikke noe Judas-utsagn her. Viktigste er at Newcastle vinner og berger plassen i PL. Men man må jo finne det positive i det negative også.  ;D