20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 67358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #150 på: 16. Mars 2008, 23:31 »
Det er det eneste målet Smith har scora..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 16. Mars 2008, 23:32 »
Smudge putter to i morra han :) Føler det på meg...

Tipper vi stiller med følgende lag:

--------------Harper----------------
Beye Faye Taylor Enrique
Geremi Barton Butt Duff
------Smith Owen----------

Benk: Forster, Viduka, Martins, Cacapa, N`Zogbia
« Siste redigering: 16. Mars 2008, 23:39 av André S »

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. Mars 2008, 23:48 »
... ja jeg sprer salt i sårene nå, men jeg er overbevist om at vi taper (dritt sesong)

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #153 på: 17. Mars 2008, 01:15 »
Smith putter ikke på åpent mål engang han.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #154 på: 17. Mars 2008, 08:56 »
Slapp av, folkens. Hangeland ville blitt en flopp i Newcastle, akkurat slik som alle andre.

Akkurat d tror eg fan meg du kan ha rett i. Det er akkurat som om det er noe som skjer med forsvarsspillere når de kommer til tyneside. For å bruke FM litt så er d akkurat som om de mister 5 poeng på alle skillsa sine. Jævli merkelig tendens men vi ser d jo om igjen og om igjen. boumsong, rozenhal, enrique, cacapa. Alle spillere som har vært gode i klubbene de var i før de kom til oss. Kommer de til oss, gjør d dårli, drar videre, og plutselig blir de gode igjen. Må være noe alvorlig galt med det defensive arbeidet på treningsfeltet eller noe vel???

Men tilbake til kampen i kveld, spenningen begynner virkelig å stige nå. I kveld driter eg egentli i hvem som spiller og hvor bra vi spiller. Eneste jeg håper og se er et lag med en vilje som sier at de ønsker å redde klubben fra nedrykk, resultatet betyr ALT!!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #155 på: 17. Mars 2008, 09:13 »
faen så nervøs jeg begynner å bli nå. ihvertfall etter å ha sett fulham klare å slå everton..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 17. Mars 2008, 09:39 »
Ber til gud om at Smith og Butt ikkje starter, men frykter det verste når det gjeld lagoppstillinga.

Håper på dette laget:

Harper

Enrique-Taylor-Cacapa-Beye

Lualua-Barton-Faye-Duff

Owen-Martins

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 17. Mars 2008, 10:26 »
Slapp av, folkens. Hangeland ville blitt en flopp i Newcastle, akkurat slik som alle andre.

Akkurat d tror eg fan meg du kan ha rett i. Det er akkurat som om det er noe som skjer med forsvarsspillere når de kommer til tyneside. For å bruke FM litt så er d akkurat som om de mister 5 poeng på alle skillsa sine. Jævli merkelig tendens men vi ser d jo om igjen og om igjen. boumsong, rozenhal, enrique, cacapa. Alle spillere som har vært gode i klubbene de var i før de kom til oss. Kommer de til oss, gjør d dårli, drar videre, og plutselig blir de gode igjen. Må være noe alvorlig galt med det defensive arbeidet på treningsfeltet eller noe vel???

Dette tror jeg handler om at man ikke kvalitetssikrer spillerkjøpene godt nok. Den engelske fotballen er knalltøff, mye tøffere enn spansk eller fransk fotball som disse spillerne kommer fra og de trenger tid (de ikke får) på å tilvenne seg den engelske spillestilen. Tror Hangeland kunne kommet rett inn og tatt nivået for å være helt ærlig.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #158 på: 17. Mars 2008, 10:45 »
selvsagt mulig hangeland ville kommet inn og gjort d bra for oss også

men syns det er rart at en spiller som for eksempel enrique virker så seig og småklomsete hvis han var Villareals beste spiller i fjor og var mye med offensivt. I spania er jo tempo høyt prioritert. Ser bare på et lag som almeira igår mot barca. stormer i angrep når de vinner ball. skjønner ikke at enrique kan ha briljert i den ligaen med den farten han har vist hos oss til nå.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 17. Mars 2008, 12:32 »

men syns det er rart at en spiller som for eksempel enrique virker så seig og småklomsete hvis han var Villareals beste spiller i fjor og var mye med offensivt. I spania er jo tempo høyt prioritert. Ser bare på et lag som almeira igår mot barca. stormer i angrep når de vinner ball. skjønner ikke at enrique kan ha briljert i den ligaen med den farten han har vist hos oss til nå.

For å trekke frem et merkelig eksempel husker jeg at Christer Basma sa at en gang han spilte høyreback på landslaget følte han det som om det var en vegg på midtbanen, altså at han ikke kom forbi. Dette hadde med å gjøre at han ikke følte seg helt trygg og dermed fokuserte (ubevisst) mer på det defensive.

For øvrig er tempoet i PL også ganske så høyt pluss at jeg ikke synes Enrique er så treg, selv om han ikke er verdens raskeste spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 17. Mars 2008, 13:08 »

Tempoet er vel ikke så høyt noen plasser som i PL. Her skal du kunne bevege ballen kjapt. Ikke rart spillere som Viana og Luque fallt igjennom her.
Enrique syns jeg ikke har vært så gærn. Han har jo fått begrensa med tillit, men har jo lidd av at resten av forsvaret er helnervøst. Han trenger jo litt trygghet han også, spesielt når han skal tilvenne seg PL. Syns han har alle forutsetninger for å bli en knallgod back, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 17. Mars 2008, 13:31 »
lets hope you are right kristoffer

back to the topic:
Helt enig med de som ikke ønsker å se smith i startoppstillingen idag. Han har for meg vært den største skuffelsen av alt det vonde vi har vært gjennom til nå i år. mannen kan jo KUN jobbe, jogge og takle. intet tempo, dårlig skudd, pasning, posisjonering, teknikk.

syns Oba fortjener en sjanse fra start. føler han skaper mer på egenhånd etter innhoppet sitt enn hele laget vårt klarte før han kom inn mot pool. Skal vel si at pool var i hvilemodus på dette tidspunktet, men fortjener likevel sjansen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 17. Mars 2008, 13:46 »
Enrique får godkjent av meg iallefall. Han har vært ut og inn av laget, og som ny spiller i nytt land er det vanskelig å prestere når du ikke har 100% tillitt. Enrique hadde en fæl kamp mot Liverpool sist, men jeg ser potensialet i han. Det er høyt tempo i PL og spillere trenger tid for å tilpasse seg!!

Et godt eks. er Patrice Evra...han var fullstendig rævva de første månedene han var i man.utd. Men han trengte selvsagt bare tid!! Han hadde jo ikke blitt en dårligere fotballspiller etter overgangen...han måtte bare tilvenne seg noe nytt....Jeg er helt sikker på at Enrique vil bli bra i Newcastle!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #163 på: 17. Mars 2008, 17:20 »
Tror vi får se Viduka fra start idag. Kommer inn på topp sammen med Owen. Smith tar plassen til Milner. Ellers uforandret. Evt Enrique ut og Barton inn. N'Zog på v.back i såfall.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 17. Mars 2008, 17:21 »
Tatt fra dagbladet:

113. Birmingham - Newcastle      S    2,10    2,90    2,80   H  
Vår vurdering: Eng. PL. Birmingham tapte i Portsmouth i midtuken, men viste en fantastisk vilje og kommer til å overleve. M Taylor soner fremdeles. Newcastle er to poeng foran vertene, men er i grusom form. Forsvaret er kanskje det svakeste PL noensinne har sett. H-odds på over 2,00 er godkjent.