20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lamine Diatta  (Lest 4835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Lamine Diatta
« på: 07. Mars 2008, 20:44 »
har skrevet under på en korttids kontrakt. som varer 07/08 sesongen ut.

Diskuter i vei

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lamine Diatta
« Svar #1 på: 07. Mars 2008, 21:01 »
Har ikkje hørt noko om han frå før av...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 08. Mars 2008, 01:38 »
lukter desperasjonssigning lang vei da, men man skal aldri si aldri. Jeg blir ihvertfall fryktelig overrasket hvis han her lykkes i Newcastle, og håper inderlig jeg tar feil.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. Mars 2008, 09:21 »
Han har litt erfaring og har spilt for Lyon, Marseille og Toulouse før han gikk til besiktas. han ble også ligamester med Lyon 2 år på rad.

Tror KK ønsker erfaring og vil gjerne se han an før han evt tilbyr en lengre kontrakt. 32 trenger ikke være noen alder for en forsvarsspiller om han spiller godt. Maldini er snart 40 og er på sin siste sesong. Saami Hyypia er snart 35 og blir i Liverpool noen sesonger til.

Ikke skyt hesten før pølsa er solgt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. Mars 2008, 10:00 »
Ja, spennende å uventet. Men vist det kan være en slags redning for oss. velkommen.
Aldri hørt om mannen jeg da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 08. Mars 2008, 12:49 »
Han har litt erfaring og har spilt for Lyon, Marseille og Toulouse før han gikk til besiktas. han ble også ligamester med Lyon 2 år på rad.

Tror KK ønsker erfaring og vil gjerne se han an før han evt tilbyr en lengre kontrakt. 32 trenger ikke være noen alder for en forsvarsspiller om han spiller godt. Maldini er snart 40 og er på sin siste sesong. Saami Hyypia er snart 35 og blir i Liverpool noen sesonger til.

Ikke skyt hesten før pølsa er solgt.

Jeg vet ikke om han og Cacapa har spilt sammen før.
Mulig de har gjort det, og da kjenner de hverandre fra før.
Trenger ikke og være så dumt

BallaJazz

• Gjest
« Svar #6 på: 09. Mars 2008, 09:16 »
Aldri hørt om han før men uansett skal bli intresangt å følge!.Lukter litt flopp men tviler på at han er værre enn det vi alrede har så ingenting å tape!.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Mars 2008, 09:20 »
Vi kan ihvertfall ikke satse på å ha Faye - Beye og Diatta i vår beste start11. Da Forsvinner jo hele forsvaret til ACN. Det går ikke.

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Mars 2008, 09:54 »
Nå er det jo ikke ANC før i 2010 i Angola, så hvorfor vi ikke kan bruke de tre sammen skjønner jeg ikke. Er de de tre beste, så burde jo det at de kommer fra samme land kun telle positivt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Mars 2008, 10:03 »
Eirik har rett, det er mer enn nok tid til å hente nye forsvarsspillere før neste afrika-mesterskap går av stabelen.

Spent på hva denne Diatta egentlig kan tilføre oss. Jeg tviler på at Keegan og co har funnet gull i denne spilleren som har måttet løse seg fra sin egen kontrakt, men Newcastle trenger vel egentlig sårt de forsterkningene de kan få.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Mars 2008, 11:55 »
Selvsagt. Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg fått det for meg at ACN avvikles hvert år. Og da hadde dere nok vært enige med meg, tror jeg...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Mars 2008, 17:33 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Mai 2008, 12:49 »
Er vel ingenting som tilsier at noe annet skulle skje heller. Han kan være skamstolt av at han faktisk har fått lov til å spille i Toon-drakta noen minutter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Mai 2008, 12:57 »
Synes nesten litt synd på fyren som kjøpte seg ut av sin egen kontrakt for å bli hentet hit og knapt har fått noen minutter. Men bare nesten.