20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Første "offisielle" utgivelse  (Lest 9204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Første "offisielle" utgivelse
« Svar #30 på: 11. Mars 2008, 02:22 »
Bør da finnes no kryssord-"program" på nett ? Kan ikke være alt for vanskelig som du sier nei Joakim. Newcastle-kryssord hadde vært skøy !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Mars 2008, 23:34 »
Neste utgave av MagZine planlegges utgitt senest fredag 28.mars. Det har vært skuffende liten respons på artikler, Newutd-profilen, innsending av konkurranse osv. Likevel så har jeg fått inn noen flere artikler.

Send inn om du har noen bidrag eller bilder.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #33 på: 19. Mars 2008, 00:47 »
Legg ut en post på forsida, Radar. Får sikkert mer respons da.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #34 på: 27. Mars 2008, 09:22 »
Da er jeg tilbake radar. Ska skrive en reiseskildring fra turen, som nok er litt "utenom det vanlige" for fotballturer siden jeg har bodd hos en lokal familie deler av reisen. Skal også gi litt info om hotellet jeg bodde på, og sende deg noen bilder. Hvilken størrelse ønsker du bildene i? Skal jeg sende de i "fullformat" så endrer du str selv, eller skal jeg "krympe" de før jeg sender de? Hvert bilde er på ca 20Mb i fullformat. Prøver å få startet idag og få det ferdig i løpet av kvelden/morgen formiddag.

Dvs at det blir 2 saker. En reiseskildring og en hotellrapport.
Hvilken tekst type og size ønske du brukt?
« Siste redigering: 27. Mars 2008, 09:28 av Ulf »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Mars 2008, 11:26 »
Skriv med hva du vil. Teksten blir automatisk formatert til Arial når jeg legger den inn. Om du har den klar til i morgen kveld så kommer den med i neste nummer, noe som hadde vært glimrende.

Prøv å sende meg bildene på mail. For min del gjør det ingenting at de er stor for jeg krymper de i publishing-programmet jeg bruker.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #36 på: 27. Mars 2008, 13:27 »
oki doki