20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Første "offisielle" utgivelse  (Lest 9199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Første "offisielle" utgivelse
« på: 06. Mars 2008, 23:01 »
Vel...alt må begynne et sted. Dere finner den spede begynnelse på http://nufc.gunnberg.net/2008_01.pdf

Noe tynt ennå men jeg har behov for artikler fra dere og håper på å nå 20-30 sider månedlig.
« Siste redigering: 07. Mars 2008, 00:06 av Nordin »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Første "offisielle" utgivelse
« Svar #1 på: 06. Mars 2008, 23:12 »
Veldig bra, Radar! Har du snakket med Mort selv, eller er intervjuet gjort over mail?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Mars 2008, 23:20 »
Dette blir begynnelsen på noko stort føle eg ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Mars 2008, 23:44 »
Veldig bra, Radar! Har du snakket med Mort selv, eller er intervjuet gjort over mail?

Kan ikke avsløre mine kilder  ;) neida. jobber litt om et samarbeid med "the Mag" som også ordner noen intervjuer i ny og ne. Får ikke gjort alt selv her borte.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Mars 2008, 09:20 »
Fantastisk Radar. Dette er bare utrolig bra.
Skal bli spennende å følge fortsettelsen videre.
Lykke til, å skal se om jeg kan få laget et eller annet som du kan bruke etterhvert.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #5 på: 07. Mars 2008, 09:48 »
Veldig bra Radar!
Jeg skal over til Fulham matchen og vurderer en tur til treningsanlegget. Skal se når jeg kommer tilbake om jeg lager en liten reiseskildning fra turen.
Ellers skal jeg være i Newcastle fra 20.-25. så hvis noe andre av brukerne her føler for å ta en pint sammen en dag er jeg tilgjengelig. Send PM hvis aktuellt. Kunne vært gøy å hatt en liten "newutd.no gattering".

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Mars 2008, 10:14 »
skal se om jeg får ordnet med press office til den tid så du evt får stikke innom pressekonferansen mens du er her om det er interesse for det.

ellers så regner jeg med at jeg er i området den helga. Telefonnummer finner du på fotballdrakt.net om du vil ta kontakt. Snakket litt med en kompis om å dra på den kampen. Hvor har du billett?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Mars 2008, 11:55 »
Meget bra radar.
Dette er jo 1000 ganger bedre enn weiseths serviett blad.
Stå på videre

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mars 2008, 12:45 »
Herregud dette var jo helt genialt! Er sånn et supporterblad skal være! Ikke sånn som wc sitt, der halve bladet er kjedelige referater av 10 siste kampene, mens resten er spiller rykter som vi ble linket til for 3 mnd siden (var hvertfall slikt når jeg var medlem for mange år siden).

Dødsbra jobbet Radar! Du kunne jo kanskje også legge ut litt drakter og linket til butikken din i bladet også...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Mars 2008, 13:39 »
Det kommer mer info og reklame (Gratis, noe de liker!) om byen om spisesteder, hoteller, ting å se osv.osv. Når det gjelder fotballdrakt.net så har jeg ikke tatt det med i bladet inntil videre. Det er snart sesongslutt og i mai kommer utkastet til de nye draktene. Venter heller til da med å reklamere. Tror interessen og etterspørselen er større da :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #10 på: 07. Mars 2008, 13:56 »
skal se om jeg får ordnet med press office til den tid så du evt får stikke innom pressekonferansen mens du er her om det er interesse for det.

ellers så regner jeg med at jeg er i området den helga. Telefonnummer finner du på fotballdrakt.net om du vil ta kontakt. Snakket litt med en kompis om å dra på den kampen. Hvor har du billett?
Har plass på Milburn Stand, Sovereign Suite men blir sannsynligvis sittende sammen med en venn av meg, Jeff. Regner med jeg låner sesongkortet til sønnen hans, og at sønnen hans får min plass.
Skal bo Jeff fra torsdag-søndag og får antageligvis ikke mulighet til å dra på pressekonferanse denne gangen, selv om det selvsagt hadde vært VELDIG fristende. Men vi kan i allefall se om vi ikke får mulighet til å treffes. Jeg skal lagre nr ditt så hører du sikkert fra meg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Mars 2008, 15:24 »
Til å være førsteutgaven var dette flotte greier. Til neste sesong når du/dere forhåpentligvis har klart å lage et knallbra magasin syns jeg dere skal spamme Newcastle.no med det, eventuelt sende noen linker til Mr. Weiseth ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mars 2008, 15:36 »
Spennende start, Radar.

Men jeg håper dette er siste gang du bruker blå skrift på rød bakgrunn. Det ble veldig vanskelig å lese, og det så virkelig ikke pent ut.
Ellers liker jeg veldig godt at du bruker bilder fra SJP som bakgrunnsbilde på hver side, i stedet for at det bare er svart skrift på kritthvit bakgrunn.

Forøvrig synes jeg det er unødvendig å spamme newcastle.no med linker til dette magasinet. Dette magasinet er for Newutd.nos brukere, og for alle andre interesserte Newcastle-supportere. Hvis vi sender dette til Weiseth kan han få gode ideer, og det er vel nødig noe vi ønsker, er det vel?
Dessuten har CW vært her inne før, og følger nok jevnlig med, så han kan fort finne dette magasinet og få gode ideer likevel. Men vi trenger vel ikke hjelpe ham?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mute12

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Mars 2008, 15:43 »
Dette var jo mye bedre en det kampbladet CW gir ut. Det er bare fortsette å kjøre på!
Thomas Vikstøl

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 07. Mars 2008, 15:58 »
Nydelig, Radar. Rett og slett NYDELIG! Må også rettes gode ord og tanker mot alle andre som på en eller annen måte har vært med på produseringen av dette første bladet. Stå på! Skal nok bidra litt jeg også etterhvert.