20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]  (Lest 46145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« på: 04. Mars 2008, 22:14 »
Lørdag 8 Mars møter vi Liverpool i en vanskelig Bortekamp ..
Jeg tviler på poeng ! redd vi går på en ny smell ... Men lov å håpe vi overasker og drar i land en viktig seier..
tipper 4-1 .. men håper på 1-2 ...

hva tror dere ?
Vi trenger poeng for å unngå nedrykk... og nedrykk ville vært ubeskrivlig flaut me tanke på hvilke spillere newcastle har..
men desverre svikter stjernene .. mildt sagt ! skjerping i sesong avsluttningen.. håper det begynner mot L`pool ..

MOD: Endret til en mer informativ overskrift.
« Siste redigering: 04. Mars 2008, 22:54 av danield »

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #1 på: 04. Mars 2008, 22:29 »
tror nok det fort kan bli et nytt stor-tap hær! men man skal aldri si aldri! newcastle har egentli et ganske godt lag, med mange gode spillere! de har spillt bedre og bedre sammen etter at keegan tok over, og vist de fortsetter med det så er jo seieren dømt til og komme snart! men uansett så er liverpool et veldi godt lag, spesielt på hjemme bane! vi kan ikke forvente seier, men det er fullt mulig! håper på martins og owen på topp fra start, og håper emre er tilbake! håper/tipper 1-3!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #2 på: 04. Mars 2008, 23:09 »
Det er ikke denne kampen jeg forventer vi kommer til å ta poengene som berger oss fra nedrykk, men samtidig har vi en fair sjanse hvis vi klarer å unngå de verste tabbene i forsvar. Offensivt ser vi bedre og bedre ut for hver kamp. Det handler om å få opp effektiviteten og holde konsentrasjonen bak. Dette er nok noe som ikke er så altfor enkelt riktignok.

Tipper 2-1 til Liverpool etter en scoring av Torres i det siste 5-minuttet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Mars 2008, 23:20 »
Er redd det blir tap, men man vet jo aldri. Liverpool borte er alltid tøft og virker som de er i brukbar form igjen. Hvis det var så bra mot Blackburn som det virker som har vi kanskje en liten sjanse, men da må vi sette 100% sjanser. Tror uansett Owen har svært lyst til å score mot sin gamle klubb så da regner jeg med at hans setter alene mot keeper.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Mars 2008, 00:05 »
Er ikke mer enn 4 år siden vi dro til Anfield og MÅTTE ha poeng for at vi skulle få UEFA-cup plassen, og vi greide jammen meg  uavgjort også etter 1-1 og scoring av Shola Ameobi. Nå skal vi igjen tilbake til Anfield å prøve å hente verdifulle poeng og Liverpool er ikke som Arsenal og Manu som pleier å hamre over motstanderen sin hjemme. De er mer som Chelsea, fantasiløse og spiller de uten Gerrard og Torres har de ikke de store matchvinnerene heller. Spiller vi opp mot vårt beste tror jeg på en "reprise" av Chelsea kampen vi hadde i romjula(tenker på kampbilde) hvor vi spilte bra og kjørte giftige overganger! Den 1-1 kampen jeg nevnte er faktisk siste kampen Owen fikk som Liverpool spiller, og han scoret selvsagt målet også. La oss håpe Owen kan stille i stand problemer på Anfield, for det er absolutt mulig! Wigan og Birmingham er blant bunnlagene som har tatt poeng på Anfield i år, mens Boro faktisk hadde fortjent poeng da de tapte 2-3 for 10 dager siden. Liverpool har også en utrolig viktig kamp på San Siro tre dager etter de møter oss, og de får heller ingen hvile denne midtuken siden de spiller hjemme mot West Ham i morgen kveld. Forsåvidt et gunstig tidspunkt å møte Liverpool på, men det ble også sagt om tidspunktet vi møtte Manu hjemme på..tre dager etter de spilte borte i Lyon. Det gikk til helvette, men så er heldigvis ikke Liverpool såå farlige fremover som Manu er. Liverpool bygger hele spillet sitt på å være solide bakover, mens de spiller uten mønster offensivt. Altså tror jeg ikke forsvaret vårt vil ha like store problemer med angriperne til Liverpool som de hadde med Manu sine. Torres er selvsagt en trussel, men jeg tviler sterkt på at han spiller mot oss. Martins og Owen kan selvsagt skape problemer for Hyppia og Skrtel, ingen av dem er spesielt kvikke..

Håper at vi stiller slik:

Harper
Geremi - Beye - Faye - Enrique
Milner - Smith - Zog - Duff
Owen - Martins

Benk: Forster, Cacapa, Taylor, Carroll, Butt

Mange tror jeg sikkert er spik spenna gærn som vil ha Smith inn på sentral midtbane, men faktum er at han legger ned en helvettes arbeidsinnsats og det vil være veldig viktig mot Liverpool. Ser for meg midtbanen i en diamant hvor Smith bare ligger i dypet mens Zog blir en slags playmaker offensivt(hvis vi får tak i kula da)..Duff og Milner er våre to eneste formspillere sammen med Harper. Owen og Martins er som sagt perfekte å ha når vi skal kontre Liverpool i senk(litt overdrevet)..Jeg har liten tro på at vi kollapser helt nå igjen, jeg håper virkelig spillerne har sett alvoret nå og at vi kommer til å kjempe som løver selv om Liverpool skulle score først. Realistisk sett har vi kanskje ingen sjanse, men lag som kjemper for å unngå nedrykk er aldri lett og spille mot, og jeg håper Liverpool får smake det. Dessuten håper jeg en del av spillerene våre er ute etter å revansjere årets flaueste prestasjon, da vi tapte 0-3 hjemme mot Liverpool og spilte den dårligste hjemmekampen i min tid som Newcastle supporter! Det bør være en sinnsyk motivasjonsfaktor for samtlige som var med på det tapet.

Newcastle er ikke så dårlig som tabellen tilsier HVIS vi spiller opp mot vårt potensial! På en god dag kan vi slå ALLE lag i PL på hjemmebane! På bortebane denne sesongen har vi ikke vist all verden(takket være Sam Allardyce sin fantasiløse fotball), men vi viste faktisk mot Chelsea på brua at vi KAN, vi viste i en omgang mot Arsenal på Emirates at vi kunne spille skjorta av ligalederen! Skal ikke snakke om hva som skjedde på Old Trafford, men på en god dag så KAN Newcastle hamle opp med de beste....Håper Keegan og spillerne drar til Anfield med det som utgangspunkt.

PS! Liverpool tapte mot Barnsley 3 dager før de vant over Inter. Og med Benitez har man sett Liverpool nedprioritere PL til fordel for CL.

Tips: 1-1 Owen

PS!nr.2: Og hvis noen lurer på hvorfor i helvette jeg skriver et så langt innlegg.......terapi, terapi, terapi!! Prøver bare å bringe troen tilbake, er på tide å tenke litt positivt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Mars 2008, 00:47 »
Syns ikke du er spik spenna gærn. Har mang en gang sagt at Smith kan spille to posisjoner, og der er som spiss og fremfor forsvarssfireren som ryddegutt.  ;)
Jeg har dessverre bortimot intet håp om poeng her. Hadde vært deilig om følelsen min ikke blir realitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Mars 2008, 10:57 »
Føler meg som vanlig svært sikker på tap, særlig hvis Torres starter for Liverpool. Skal satse en del penger på denne kampen, merker jeg.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Mars 2008, 11:52 »
Sjangsen for at Carrol får spille er vell kanskje litt liten siden han startet for reserve laget denne uken. ser på forsiden at han satte inn 2 mål. så han er jo i kjempe form om dagen. Er kanskje en sånn form spiller vi kunne trengt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Mars 2008, 13:50 »
Torres spiller ikke for Liverpool mot West Ham i kveld pga en infeksjon, noe som kan bety en uthvilt Torres som spiller paa loerdag  :-\

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Mars 2008, 13:54 »
Torres spiller ikke for Liverpool mot West Ham i kveld pga en infeksjon, noe som kan bety en uthvilt Torres som spiller paa loerdag  :-\

Men da er han ikke helt uthvilt mot Inter... :P

Jeg tipper han sitter på benken og spiller hvis det blir nødvendig for Liverpool i 2.omg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Mars 2008, 14:32 »
Kanskje vi er heldig og møter et typisk Liverpool-før viktig kamp-lag. Med andre ord en vri de har gjort en del ganger med å sette ut Gerrard og Torres fra startelleveren for å hvile, så blir de liggende under og klarer ikke score mål og så byttes disse to endelig inn da det er for sent. Ble jo slått ut av Barnsley i ligacupen bl.a. på grunn av dette.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Mars 2008, 14:47 »
Føler meg som vanlig svært sikker på tap, særlig hvis Torres starter for Liverpool. Skal satse en del penger på denne kampen, merker jeg.

Til 1,05 i odds?  :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Mars 2008, 14:53 »

Til 1,05 i odds?  :D

Nei, 2.20 i odds. Handicap 0-1.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Mars 2008, 14:56 »
Litt skummelt. Hvis Pool sparer litt spillere og litt krefter kan det fort ebbe ut i 0-1. Da har du tapt både penger og kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Mars 2008, 15:10 »
Taper vi 1-0 er jeg overlykkelig. Frykter slakt, som på St.James' Park. Da skulle det vært 7-0.