20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #750 på: 08. Feb. 2011, 08:23 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6737085,00.html

Skysports.com understands that Chris Hughton is one of the leading candidates for the West Bromwich Albion job.

Ingen tvil om at den klubben Chris tar over blir min favorittklubb nr 2. Heia Chris!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #751 på: 08. Feb. 2011, 08:35 »
Vist så skjer sier jeg heia CH.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #752 på: 08. Feb. 2011, 08:58 »
Unner den mannen alt godt. Håper han får jobben, og at han kan klare å holde de i PL. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 08. Feb. 2011, 12:07 »
Han får en tøff jobb. WBA styrer rett mot nedrykk, på en måte slik vi også gjorde det da vi rykka ned. Blir ingen lett oppgave å snu den trenden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 08. Feb. 2011, 14:26 »
Må vel kanskje kunne sammenligne det litt med situasjonen vi var i for to sesonger siden ja. Men hvis han får WBA-jobben, så blir han sannsynligvis neppe ansatt som "caretaker". Det betyr at det 1. er lettere å få gjennomslag i spillergruppa og 2. skal litt mer til for at han hives ut til sommeren hvis klubben rykker ned.

Det er ingen lett oppgave å redde et synkende skip. Nesten umulig. Men klarer han det vil han få veldig mye goodwill av supporterne og sannsynligvis styret. Og hvis ikke han klarer det - og får fortsette i jobben - så er statistikken hans relativt god i Wankership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 08. Feb. 2011, 17:26 »
Jeg for min del tviler på om Hughton får jobb som PL-manager med det første. Tipper han enten ender opp som en nr.2 i PL eller som manager i CCC.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #756 på: 10. Feb. 2011, 12:55 »
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 13. Feb. 2011, 13:09 »
Istedenfor ble det Hodgson. Stakkars folk!  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 13. Feb. 2011, 13:34 »
Istedenfor ble det Hodgson. Stakkars folk!  :P

Gjør det veldig mye enklere og ønske WBA nord og ned, og dermed større sjanse for at vi spiller PL også neste sesong.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 05. Mars 2011, 22:09 »
Hughton satt på tribunen i dagens kamp mellom City-Wigan. Kan det være at Roberto Martinez er på vei ut etter en heller dårlig periode og at Hughton tar over?

Han har jo vist seg som en dugende manager i "wankership" og Wigan sine bosser ser vel kanskje at denne sesongen ender med nedrykk.

Hadde hvertfall vært spennende og artig for Hughton..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 05. Mars 2011, 22:11 »
Hughton var også på en Arsenal-match for noen uker tilbake. Tar han over Arsenal?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 05. Mars 2011, 22:12 »
Hughton var også på en Arsenal-match for noen uker tilbake. Tar han over Arsenal?

Nei

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 05. Mars 2011, 22:13 »
Okei, trodde det siden han var på matchen jeg skjønner du! ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 05. Mars 2011, 22:18 »
Han har leilighet i London og var "heme" der noen dager, så hadde han lyst å se kamp. Kanskje for å plukke opp noen tips fra Arsenal som kommende Wigan manager??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 06. Mars 2011, 13:56 »
Hughton satt på tribunen i dagens kamp mellom City-Wigan. Kan det være at Roberto Martinez er på vei ut etter en heller dårlig periode og at Hughton tar over?

Han har jo vist seg som en dugende manager i "wankership" og Wigan sine bosser ser vel kanskje at denne sesongen ender med nedrykk.

Hadde hvertfall vært spennende og artig for Hughton..

Da hadde det i såfall vært best for Hugton og overtatt Wigan i sommer og holdt seg helt unna det som mest sannsynlig blir et nedrykk. Jeg har ikke sett veldig mye Wigan i år, men av det lille jeg har sett så ser Wigan ut som en soleklar dumpekandidat. 

Hvis Hughon overtar etter Martinez nå FØR sesongslutt kan han fort bli sett på som en potensiell redningsmann, og vil få en veldig VELDIG tøff oppgave.

Daniel: jeg tror Hughton er en helt annen type enn Wenger og vil måtte gjøre veldig store forandringer på Emirates, på alle plan, skulle han overta etter Wenger. Derfor tror ikke jeg Hughton bør ta på seg Arsenal-jobben.

:P