20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #720 på: 09. Des. 2010, 15:05 »
Takk for alt Newcastle. Måtte vi tape kamp etter kamp til denne idioten har fått fyken, og la det skje fort! Kanskje da vil våre veier krysses igjen.

Regner med at det ikke går så lenge til vi er i CCC suppa, og Pardew har tapt nok til at det går inn i Fleskefeitens hode at han igjen har gjort en gedigen tabbe.

Sees. :'(
Man skal støtte klubben sin i tykt og tynt.

Snakk om sauementalitet. Nok er nok, og da mener jeg ledelsen.
Regner ikke dagens ledelse som endel av det Newcastle jeg holder med. Enkel matte.
Sauementalitet er å heie på Man Utd eller Chelsea. Det er bare idiotisk å slutte å heie på klubben inntil Ashley er borte, spillerne trenger støtte nå mer enn noensinne.

Da misforstår du, eller så er det bare skuffelsen som skinner igjennom mine poster. Jeg vil ledelsen til livs, og da må noe skje. Ja det svir. Noe så inni det svarte...
Who else...... Alan Shearer

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #721 på: 09. Des. 2010, 15:07 »
Folk må gjerne slutte å heie på klubben for min del, men ikkje forvent noko respekt når det kjem tilbake.

Eg kjem verdt fall til å holde med Newcastle så lenge klubben eksisterer.

... Skjønner du at det er ledelsen jeg vil til livs? Ikke drakta. Det er mer en kunstig koma jeg går inn i. Forstå det om du vil.

Jeg har holdt med Newcastle så lenge at jeg sammenligner dagens ledelse med Bavianer. Jeg blir ikke er ikke glad i aper bare fordi de har sneket seg inn i VÅR sorthvite drakt, og styrer det rett til helvette.
Du heiar da ikkje på Ashley berre fordi du holder med Newcastle. Eg elskar Newcastle United Football Club, men det betyr ikkje at eg elskar vår eiger fordi eg elskar klubben.
Akkurat

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #722 på: 09. Des. 2010, 15:09 »
Beklager, skuffelsen tok over tastaturet....
Who else...... Alan Shearer

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #723 på: 09. Des. 2010, 15:40 »
Hvordan ligger det an med planene til enkelte tidligere her om å reise over og knerte han feite mannen? :P
 Nå har den feite mannen ansatt en som vil leke med han, og frykter at han får holde på nesten uendelig. Det eneste positive som kan komme ut av det er at penger blir frigjort til kjøp og at en manager faktisk får sjansen til å bygge noe over tid. Det er ikke akkurat drømmemanageren min som får bygge over tid, men er det noe Newcastle trenger er det en langsiktig plan og stabilitet. Jeg håper virkelig at vår nye manager motbeviser oss alle og får til noe, men tvilen er stor...

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #724 på: 09. Des. 2010, 15:41 »
Beklager, skuffelsen tok over tastaturet....
Skjønner det, du er ikke den eneste.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #725 på: 09. Des. 2010, 17:39 »
ÅÅ min kjære gud, er dette sant? fy fader, da ses vi CC neste år....!!! har lyst til å grine..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 09. Des. 2010, 20:12 »
Skal sies at han er kamerat med Ashley.. Da sitter nok padda lenge nok til å gjøre stor skade!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 10. Des. 2010, 13:52 »
http://soccernet.espn.go.com/columns/story?id=851112&sec=england&root=england&cc=5739

Keegan sine tanker om sparkingen og styrets innkompetanse.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #728 på: 11. Des. 2010, 14:26 »
Har lyst til å gratulere Chris Hughton med bursdagen idag, og si gratulere med de første 52. Får håpe gutt gir han en fin bursdagsgave.

There`s only one Chris Hughton

Simmi

• Gjest
« Svar #729 på: 11. Des. 2010, 16:47 »
Gratulerer med dagen, Chris! Du fikk klubben opp fra CCC, og det skal du ha for. Grøsser ved tanken på at det kunne vært Kinnear som var manager når vi var i CCC. Da kunne vi fortsatt vært der...

Evig takknemlig for jobben du gjorde! 

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #730 på: 11. Des. 2010, 17:04 »
Gratulerer med dagen Hughton! Du er en flott personlighet og jeg var stolt av å ha deg som manager i klubben jeg elsker. Du fikk meg til å tro igjen når alt så som mørkest ut.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #731 på: 11. Des. 2010, 17:05 »
Gratulerer CH!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 11. Des. 2010, 17:20 »
Gratulera! Takk for at du redda oss.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #733 på: 11. Des. 2010, 17:23 »
Gratulerer med dagen CH 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 11. Des. 2010, 17:24 »
Gratulerer med dagen! jeg er evig takknemlig for det du har gjort med klubben!