20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #375 på: 06. Des. 2010, 16:29 »
Sitat
Speculation over his position has never been far from the headlines this season, and only this weekend he was forced to deny suggestions that player power was influencing his team selections.
Sitat

Hva kan dette bety? Hentet fra sky...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #376 på: 06. Des. 2010, 16:29 »
Noen ganger må man lure på hva i all verden som skjer i klubben. Virker jo som INGEN forstår hvorfor CH måtte gå?  Faen nå rakner vel moralen. Nå som jeg skal på liverpool kampen og greier. Nå som vi ENDELIG hadde fått inn stabilitet i klubben, noe å bygge videre på. Så må selvfølgelig styret i klubben ødellegge det på denne måten. Helt utrolig. Skulle tru Ashley hadde lært fra sist!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #377 på: 06. Des. 2010, 16:30 »
Velger å hylle Chris fremfor å snakke om kuken på toppen av det hele. Chris har gjort en kjempe jobb, overtok et lag i ruiner men fikset det og førte oss te topp i Wankership med klasse. Fantastisk manager, men som desverre ikkje har navnet. Hadde ønsket meg Shearer som ny manager men ser ut som den drømmen knuses også.

I don't care about Ashley, I don't care about me, all I care about is NUFC
Sir Bobby Robson

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 06. Des. 2010, 16:31 »
Hughton er ferdig som manager....
Hva nå?
http://www.nufc.co.uk/articles/20101206/united-part-company-with-hughton_2281670_2237950

Velkommen etter. :p Hva i huleste var poenget med å sparke CH???? Vi er ikke Barcelona, vi er NEWCASTLE!!! Chelsea har jo tatt omtrent like mye poeng som oss de siste kampene, men Ancelotti har ikke fått ikke sparken!!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #379 på: 06. Des. 2010, 16:33 »
Velger å hylle Chris fremfor å snakke om kuken på toppen av det hele. Chris har gjort en kjempe jobb, overtok et lag i ruiner men fikset det og førte oss te topp i Wankership med klasse. Fantastisk manager, men som desverre ikkje har navnet.

+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 06. Des. 2010, 16:33 »
Sitat
Speculation over his position has never been far from the headlines this season, and only this weekend he was forced to deny suggestions that player power was influencing his team selections.
Sitat

Hva kan dette bety? Hentet fra sky...

Gikk rykter om at det var Nolan som sto for laguttaket..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #381 på: 06. Des. 2010, 16:34 »
Hva faen? Jeg er i sjokk!!! Hva i helvete er det MA tenker med?
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 16:35 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #382 på: 06. Des. 2010, 16:35 »
Hvorfor ikke demonstrere litt i kampen mot Liverpool?
Alle på stadioen reiser seg opp og går ut i midtsirkelien, så henter 2 stk Ashley og hiver han inn i midten? ;D
Og vist vi for bot for forsøpling eller uansett hva slags bot det er, ja så er det jo Ashley som betaler ;D

Tusen takk for det fantastiske du gjorde for denne klubben CH
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 06. Des. 2010, 16:37 »
Jonas sin Twitter-konto: (oversatt fra spansk) Chris Hughton# Takk for at du hadde troen på oss, når ingen andre hadde det.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 06. Des. 2010, 16:38 »
Når eg har fått tenke meg om, så har eg kommet frem til en teori. Teorien er bassert på det at Ashley er en vanlig styreforman, som IKKE vil at vi skal rykke ned og brenne som noen påstar. Altså: Fra utsiden av klubben har det sett ut som at alt har verdt rosenrødt og fryd og gammen innad. INGEN har ønsket Hughton sparket, verken fans eller eksperter. Da tror eg faktisk ikke at det er resultatene til Hughton som er grunnen. Kanskje det er noe som ulmer bak portene som vi ikke vet om? Kanskje vi kan se på den siste tids insidenter med Barton, Colo, Willy, Jonas osv som tegn på at ting ikke har vert SÅ bra som vi kanskje trodde? Bare synsing fra meg, men nekter å tro at resultata er grunnen til dette...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 06. Des. 2010, 16:41 »
Chris Hughton at Newcastle: steadied the ship. got them out of the Championship into the PL. they are 11th and doing well. Helped get Carroll an England cap+Barton playing well. Team spirit. Deserves the sack after that list?!

Rio Ferdinand
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 06. Des. 2010, 16:41 »
ER bare sjokkert jeg :(
Toon till I die.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #387 på: 06. Des. 2010, 16:43 »
En kan vel synse seg i hjel på heile greia, men trur MYKJE av grunnen er at vi har et styret som synst det e kjempe artig å drive fotball klubben i fylla, og prøve sitt beste for å lage til meir rot og vas en det har vert tidligere.....det er vertfall sånn det ser ut så fra utsia for min sin del....

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 06. Des. 2010, 16:44 »
skulle bare mangle at benitez får sparken i inter, å så henter vi han  >:( Fy faen
Joey Barton 7

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 06. Des. 2010, 16:47 »
Mangler bare at vi ansetter Maradona nå så er sirkuset virkelig igang
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic