20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #360 på: 06. Des. 2010, 16:10 »
Dette blir 08/09-sesongen all over again..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 06. Des. 2010, 16:10 »
Synes det var merkelig at det drøyde med kontrakta til Hugton. Da ble det "billig" å sparke Hughton dessverre. Faen altså. Vi må ha ny manager klar til Liverpool-kampen, hvis ikke blir det vel Beardsley bak spakene...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #362 på: 06. Des. 2010, 16:11 »
Mike Ashley er ikke frisk. Det må være noe alvorlig galt med han. Jeg får så vondt av Hughton nå. Virkelig vondt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 06. Des. 2010, 16:11 »
"- Ikke på en høst når du har slått Sunderland. Resultatene har svingt, men det rimer ikke i det hele tatt. Hans posisjon har vært svak hele tida. Jeg tror han har hatt det vanskelig med spillergruppe, og manglet tillit, sier Alsaker til Dagbladet."
HAHAHA så denne i dbartikkelen, Alsaker har jo faen meg ikke peiling i det hele tatt! var det noe Hughton hadde, så var det tillitt i spillergruppa! Latterlig!

Simmi

• Gjest
« Svar #364 på: 06. Des. 2010, 16:11 »
Vel, Alsaker sier at spillerne har hatt mistillit til Hughton. Det er jeg nesten sikker på at de ikke har hatt. De har støttet Hughton masse i media, jo.

Er det søren meg mulig, hva er gæærnt med denne klubben? Hvis vi får inn en manager med litt rykte på seg, og som er god på moral osv, da skal jeg ikke klage like mye. Men allikevel, jeg er 100% sikker på at vi ikke hadde rykket ned med Hughton bak rattet. Hughton er nok av de "dårligste" managerene i Premier League, men han har nettopp startet managerkarrieren sin for svarte! Og KONTINUITET er det vi trenger i Newcastle. Tror ikke Ashley har hørt om det ordet engang.

Edit: Geordie-Olav du er ikke den eneste som tenker det.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 06. Des. 2010, 16:18 »
Deprimerende. Har alltid likt Hughton, og selv om resultatene ikke har vært de beste i det siste så er det jo ikke slik at vi ligger spesielt utsatt til. Begynner nesten å lure på hva som ligger bak. Opprør i spillergruppa? Er Barton og Nolan virkelig skadet eller er det noe annet som skurrer? Nei, det høres helt meningsløst ut og ville i alle fall kommet som lyn fra klar himmel.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 06. Des. 2010, 16:20 »
Herregud!! Dette er jo irriterende. Etter arsenalkampen var CH gud, men pga skader og idiotiske suspensjoner fra spillerne har jo resultatene uteblitt. Er jo ikke noe rart! Hadde de hatt tålmodighet og ventet litt til alle spillerne kom tilbake tror jeg alt ville gått rette veien.

Men at spillerne har oppført seg så snålt på banen kan være tegn på at noe var galt: Jonas sitt meningsløse spark på ballen i går. Guthries idiotiske rødkorttakling, Bartons slag, Williamsons og Colos voldelige oppførsel, mangel på innsats. Det rare er at alt dette har dukket opp etter at Calderwood sluttet..Men dette kan jo være ren spekulasjon.

Uansett idiotisk av MA. Supporterne elsket CH, og de støttet endelig en filosofi hvor kontiniuitet var nøkkelen og ikke gung ho-atferd. Det verste av alt er at vi kommer til å ansette Martin O Neill: Mannen representerer kjedelig drittfotball.ARGH

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 06. Des. 2010, 16:21 »
JacquiOatley

Spoken to an ex-player who says Alan Pardew has had a job lined up for a few weeks. We'll see

På twitter!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 06. Des. 2010, 16:23 »
Herreguuuuud!!! Går det virkelig ikke ann å gå en eneste sesong uten sirkus???
Jeg har ikke ord!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #369 på: 06. Des. 2010, 16:24 »
Merkelig avgjørelse, men det trenger nødvendigvis ikke å bli såååå dumt. Hughton er ikke manager han er trener, derfor har jeg alltid sittet med en følelse av at Hughton har manglet litt vinnerinstinkt, og manglet evnen til å få laget til å prestere jevnt på et høyt nivå. Det viser jo den elendige hjemmestatistikken. Få inn en manager som vet hva som skal til for å få et lag opp og prestere jevt. Personlig syntes jeg O'neill hadde vært et godt valg.   

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 06. Des. 2010, 16:24 »
JacquiOatley

Spoken to an ex-player who says Alan Pardew has had a job lined up for a few weeks. We'll see

På twitter!

Det eg ikke veit, hadde eg heilt klart ikke godt av å vite... er det ikkje han som var i West Ham for noen år siden ?  :( håper for guds skyld at han har en plan bak dette, men uttalelsene på hjemmesiden tyder i alle fall på at det ikke blir shearer...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #372 på: 06. Des. 2010, 16:25 »
nå blir jeg forbanna!! ka faen holder de på med? han har jo fått til mye! han har henet spillere til kanonpris i sommer! vi har fått et bra lag takket være han, så får han fyken?? idioter..

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #373 på: 06. Des. 2010, 16:27 »
Jeg er forbanna og lei meg på en gang. Fy faen!
Søte, søte blekkspruter.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #374 på: 06. Des. 2010, 16:28 »