20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #210 på: 21. April 2010, 19:31 »
Er berre å gratulera og takka CH. Ja, eg trur moralen og samhaldet han har fått til er livsviktig å ha i PL neste sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 21. April 2010, 20:17 »
Jepp, det er nettopp det CH skal ha respekt for. Greit at han disponererte et bedre lag i Wanker enn noen andre, men det hjelper ikke en døyt så lenge man ikke er i stand til å sveise sammen spillerne og få de til å jobbe sammen som et lag. Og det er nettopp denne lagmoralen vi må bygge på neste år.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 06. Mai 2010, 22:29 »
Steve Bruce med velfortjent ros til Chris Hughton :D

Sitat
I rate the job he has done extremely highly. He has shown fantastic humility and he has been exactly what he is.

?We all know him as a genuinely nice man and it?s good to see, sometimes, a nice man getting recognition for what they have done.

?The job he has done is fantastic if you think of the turmoil they were in 12 months ago, if you think that they got beat 6-1 against Leyton Orient in July as part of pre-season.

?How ever he has galvanised them he has done it very well. To be fair, they have got a group of players there which stands them in good stead for next season when they are back in the Premier League.?

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun//tm_headline=magpies-a-better-side-now-believes-steve-bruce%26method=full%26objectid=26386466%26siteid=61634-name_page.html

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #213 på: 09. Mai 2010, 23:42 »
Eg vil ha Alan Shearer.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 09. Mai 2010, 23:49 »
Typiskt at vi ikke får noen penger til å kjøpe for, rykke vell rett ner ijen tippe nå eg!! faen asså...
Joey Barton 7

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 09. Mai 2010, 23:49 »
Eg vil ha Alan Shearer.
Ikkje eg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #216 på: 10. Mai 2010, 00:17 »
Jeg vil ikke ha Alan Shearer jeg heller. Ikke nå.

Vi har ikke tapt på hjemmebane siden vi tapte 0-1 for Fulham 16 mai 2009! Uansett konkurranse. Det er slik vi må ta med oss inn i en ny sesong.
Vi har gode og rutinerte spillere i Harper, Colo, Taylor, Jonas (som skal delta i VM!), Nolan, Barton, Løven ++
Vi har spennende spillere i Routledge, Enrique, Krul/Forster, Carroll, Guthrie.
Vi har også unge, lovende spillere i Ranger, Vuckic og Kadar, først og fremst.
Spillerne er bare ramset opp i forhold til hva som først kom i hodet mitt.
Jeg sier ikke at vi skal satse på å blande oss inn i topp 4, men at dette laget bør holde til en trygg plassering, vil jeg påstå. Vi må bare ha med Lady Luck på laget, mtp skader.
Litt tynn stall, men med noen få forsterkninger, og tro på unggutta, vil dette gå. Vi kommer til å handle, bare ikke mye og tankeløst.
Vi må bare være nøkterne. Vi vil gå en tøff sesong i møte, og ikke gi bort noe gratis til noen!
« Siste redigering: 10. Mai 2010, 00:18 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 10. Mai 2010, 00:48 »
Ønske seg Shearer nå er etter min mening rein idioti, no offence, men det henger bare ikke helt på greip.

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
« Svar #218 på: 10. Mai 2010, 13:40 »
Chris Hughton som trener? ærlig talt ..
Selvom han lyktes godt i år betyr det ikke at dette er riktig mann for jobben. For folk skryter at han har fikset forsvaret våres, bedre spill osv, men skal jo bare mangle med den troppen vi hadde når vi gikk ned i CH! Og hva for noe motstand ble vi møtt med? Jo, Blackpool, Scunthorpe og Cardiff.
Vi trenger en ny manager, sårt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 10. Mai 2010, 13:52 »
Selvom han lyktes godt i år betyr det ikke at dette er riktig mann for jobben. For folk skryter at han har fikset forsvaret våres, bedre spill osv, men skal jo bare mangle med den troppen vi hadde når vi gikk ned i CH! Og hva for noe motstand ble vi møtt med? Jo, Blackpool, Scunthorpe og Cardiff.

Hva har du egentlig sett av denne sesongen?? Tror ikke du har skjønt hvilken krise Newcastle var inne i sist sommer...

Hvis du hadde fulgt litt med så ville du ha sett et lag som står på for HVERANDRE, som jobber 100% i 90 minutter hver eneste kamp. Hughton skal selvsagt ha mye av æren for det, og han har vært utrolig viktig OG flink denne sesongen. For første gang på flere år så er det et LAG som løper ut på St.James Park..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 10. Mai 2010, 14:18 »

Du kan ikkje forventa å verte teke seriøst med slike utsagn!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 10. Mai 2010, 15:19 »
Jeg er ikke enig med tonymelin, men samtidig er det helt greit å reise spørsmålet om hvorvidt Hughton er rett mann. Og det er ikke til å komme bort ifra at vi har fått mye gratis denne sesongen, som følge av begrenset motstand.

Men så har vi det momentet med at laget har fungert som en enhet under Hughtons ledelse denne sesongen, de har kjempet sammen for å komme tilbake i kamper vi har slitt. Han har fått en enorm moral og vilje inn i laget, som ikke var i nærheten av å være der i fjor. Vi har sultne spillere som er villig til å blø for drakta nå, ikke horer som lever kun for penger.

Men hvordan vil Hughton takle en ikke helt usannsynlig ny bunnstrid i Premier League?
Vi har ingen garanti for at det som fungerte i Wankership vil fungere i Premiership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #222 på: 10. Mai 2010, 15:44 »
Har CH fortsatt kontrakt med Newcastle?
Uansett, tror han kommer til og holde oss oppe, og det er det viktigeste den første sesongen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 10. Mai 2010, 15:52 »
Han har kontrakt ut neste sesong. Synes det er vanvittig at det har vært så mye spekulasjoner rundt manager-jobben i Newcastle etter sesongslutt. Er helt på viddene spør det meg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #224 på: 10. Mai 2010, 15:56 »
Vist han fortsatt har kontrakt så er jeg enig i det du sierr kø1. La han få arbeidsro og jobbe videre med det han har gjort allerede. Han trenger litt flere folk rundt seg i støtteapperatet, håper det kommer inn noen der iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.