20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #120 på: 02. Nov. 2009, 23:15 »
Menmen Løken CH viste jo positive taktiske egenskaper for første gang i livet i dag, så kanskje er det håp?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #121 på: 02. Nov. 2009, 23:21 »
Synst vi kan spare oss harselering av Chris! Han er jo alt i alt ein bra mann. Han har stor respekt hos meg som ikkje har stukket av med halen under beina!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #122 på: 02. Nov. 2009, 23:23 »
Skal roses for det taktiske idag ja. Håper han bygger videre på det.
Å ja, han skal roses for det han har gjort i Newcastle under de nåværende omstendighetene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 02. Nov. 2009, 23:28 »
Hughton vil ha min aller største respekt for den jobben han har gjort sålangt denne sesongen, og i oppkjøringa. Måten han har maktet samle et så splitta sett med spillere, er utrolig bra. Kan ikke få sagt dette nok. Samtidig liker jeg personen Chris Hughton meget godt. Jeg er fortsatt skeptisk over hvorvidt han er managermaterialet som kreves når sirkus Newcastle skal opp i PL igjen da. Men uansett - takk Chris Hughton for at du har gitt oss trua på opprykk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 02. Nov. 2009, 23:32 »
Hughton vil ha min aller største respekt for den jobben han har gjort sålangt denne sesongen, og i oppkjøringa. Måten han har maktet samle et så splitta sett med spillere, er utrolig bra. Kan ikke få sagt dette nok. Samtidig liker jeg personen Chris Hughton meget godt. Jeg er fortsatt skeptisk over hvorvidt han er managermaterialet som kreves når sirkus Newcastle skal opp i PL igjen da. Men uansett - takk Chris Hughton for at du har gitt oss trua på opprykk!

100% enig.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 03. Nov. 2009, 00:04 »
Han er genial, men litt skeptisk til laguttaket  ???

Hva gjorde Butt der?... hvor var Guthrie  ???
Kunne jo også spilt med Ranger fra start syns jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Nov. 2009, 19:27 »
Jeg ser at mange lovpriser Hughton for de offensive byttene på tampen av kampen i går. Jeg er helt uenig. Jeg synes vi ble presset mer bakover og fikk til mye mindre fremover. Spesielt etter at Harewood kom inn. Harewood er overhodet ikke i stand til å ta imot og passe ballen. Han kan kun å løpe og skyte den i mål. Det er absolutt alt.
Nile Ranger prøvde. Og fikk til en del bra kombinasjonsspill. Men etter at Harewood kom inn synes jeg spissene løpte i veien for hverandre og ga Sheffield United flere sjanser enn nødvendig.

Synes også det er all grunn til å stille klare spørsmål ved laguttaket til denne kampen. Hvorfor i all verden stiller vi med 4-5-1 og Butt-Smith sentralt på midten i en av sesongens "enkleste" bortekamper? Midtbanen vår ble fullstendig løpt over og i stykker av Sheffield United i førsteomgang, og det bedret seg egentlig ikke før vi fikk et veldig heldig mål, og fikk flyttet laget litt høyere.

Når Ranger spiller kan vi ligge mye høyere med laget, fordi han er såpass god til å holde på ballen offensivt, at vi ikke trenger å frykte for overganger mot oss hvis vi ikke vinner den første duellen. Ranger bidrar til at midtbanespillerne kommer mer inn i kampen og til at vi får stått og slått litt bredere. Føler også vi har mye lettere for å komme til store sjanser med Ranger på banen.

Guthrie burde spille mer. Hvis han skal ha noen mulighet til å utvikle seg til noe i nærheten av Joey Barton, som en slags playmaker, så må han spille. Enten som ving, eller sentralt. Uansett, han bør i aller høyeste grad starte kamper som mot Sheffield United.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 03. Nov. 2009, 19:57 »
Jeg er helt enig Joakim..

Ser virkelig ikke vitsen med å sette innpå en ekstra spiss når det er 5min+ igjen av kampen og vi leder.. I vertfall ikke når vi suger hengebjelle gjennom hele kampen og skal være MEGET godt fornøyd med 0-1. Og takket være en meget god kamp av Harper ble det ingen baklengs.

CH har jeg aldri hatt troen på, kommer ikke til å få det heller... At vi har gjort en noenlunde bra start på sesongen skulle bare mangle. Vi er en av verdens 20. største klubber og spiller i CHAMPIONSHIP!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 03. Nov. 2009, 21:31 »
Mange som lovpriser Hughton for byttene på slutten? Jeg har ikke sett noen som lovpriser dette...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 03. Nov. 2009, 21:42 »
Mange som lovpriser Hughton for byttene på slutten? Jeg har ikke sett noen som lovpriser dette...

Me neither...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 03. Nov. 2009, 22:44 »
Heller ikke jeg. Skjønner heller ikke helt hva du mener med en av sesongens "enkleste" bortekamper? Mener du da i så måte at dette er blant de enklere bortekampene vi kommer til å spille denne sesongen?
For i utgangspunktet var dette en av de aller hardeste kampene vi skal spille i løpet av denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. Nov. 2009, 11:03 »
Vi trenger jo stabilitet, og jeg er nesten villig til å satse på hva som helst egentlig.

Chris har jo gjort det rimelig bra ut ifra hva han jobber med. hva med å bare gi ha 5 år og håpe på det beste. Han er ikke ferdig Manager matrialle, men han viser jo bra utvikling. hvis vi klarer å rykke opp så kommer vi automatisk å slite til neste år, hva med å ta en Steve Bruce og gi han en sjangse til å bygge en stall over tid og skape noe ut av Newcastle?

Regner ikke med å få noen venner nå, men vi må jo nesten få oss en fast manager snart... hadde håper Shearer skulle være den personen, men det ser jo svart ut.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 04. Nov. 2009, 12:17 »
Vi trenger jo stabilitet, og jeg er nesten villig til å satse på hva som helst egentlig.

Chris har jo gjort det rimelig bra ut ifra hva han jobber med. hva med å bare gi ha 5 år og håpe på det beste. Han er ikke ferdig Manager matrialle, men han viser jo bra utvikling. hvis vi klarer å rykke opp så kommer vi automatisk å slite til neste år, hva med å ta en Steve Bruce og gi han en sjangse til å bygge en stall over tid og skape noe ut av Newcastle?

Regner ikke med å få noen venner nå, men vi må jo nesten få oss en fast manager snart... hadde håper Shearer skulle være den personen, men det ser jo svart ut.

du får ringe mikern og gi forslaget ditt...
- carry on!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 04. Nov. 2009, 16:08 »

CH er jo nå ansatt som fast manager. Kontrakten hans utløper ut 2011 sesongen. Det vil være galskap å gi han noen lengre kontrakt enn det nå. Nå må han nesten bevise selv at han fortjener en forlengelse av den eksisterende kontrakten ved å skaffe klubben gode resultater og et opprykk. Og skulle han makte dette må han selvfølgelig også bevise at han takler det høyeste nivået, PL.
Skulle alt dette gå bra kan han jo få prøve seg en lengre periode og prøve å gjøre klubben til et topplag igjen.

Men først må han nå bevise.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Nov. 2009, 22:07 »
Jeg mener fremdeles det var riktig av CH å sette på offensive spillere mot Blades. Han satset litt slik som Reka under Cupfinalen. På grunn av de offensive kreftene som kom inn, kunne ikke Blades flytte laget så høyt som de gjerne ville. det var det positive. at da Harewood viser seg som udugelig er da det negative. Hadde Harewood innfridd noenlunde forventningene vi kunne ha lov til å stillle, så hadde det vært et enda bedre trekk.

Nok om det. CH er IKKE mannen for NUFC på sikt, men under MA er han nok den eneste kandidaten, og da får han duge til vi er tilbake i PL. Men da må han avløses, for han er i mine øyne alt for langt fra en PL manager til at han kan få bygge seg opp hos oss.

At han er en real kar skal ingen ta fra ham, men det var visst politimester Bastian også. Kan ikke si jeg ønsker ham som manager...