20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111293 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #75 på: 21. Okt. 2009, 09:27 »
Tja, hva slags alternativer har vi egentlig? Mulig det er å banne i kirka, men jeg klarer ikke se hva som på kort sikt skal være bedre med å ansette Shearer enn å fortsette med Hughton dessverre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 21. Okt. 2009, 09:41 »
Så lenge Ashley er eigar så er det ikkje vits ansetja Shearer. Shearer stiller krav før han tek jobben, krav Ashley ikkje innfrir. Er vel grunnen til at vi har CH og ikkje Shearer no.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 21. Okt. 2009, 15:14 »
La meg først bare si at jeg ikke mener vi skal sparke Hughton nå, for å få inn enda en midlertidig manager. Jeg vil bare for alt i verden unngå at han får stillingen permanent (i den grad det finnes noe som heter permanent manager i Newcastle United...)

Når det er sagt, så beviser Hughton selv hvorfor han ikke bør få jobben, med måten NUFC spiller på for tiden.

At Ashley får skylden for å gjøre NUFC til en taperklubb med vilje, faller på sin egen urimelighet. Jeg tror problemet er at han ikke har peiling, har fått litt panikk - og alle som har hatt panikk vet at man da blir særdeles vinglete i sine avgjørelser, og man blir beslutningskåt istedenfor løsningsorientert.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 21. Okt. 2009, 18:37 »
La meg først bare si at jeg ikke mener vi skal sparke Hughton nå, for å få inn enda en midlertidig manager. Jeg vil bare for alt i verden unngå at han får stillingen permanent (i den grad det finnes noe som heter permanent manager i Newcastle United...)

Når det er sagt, så beviser Hughton selv hvorfor han ikke bør få jobben, med måten NUFC spiller på for tiden.

At Ashley får skylden for å gjøre NUFC til en taperklubb med vilje, faller på sin egen urimelighet. Jeg tror problemet er at han ikke har peiling, har fått litt panikk - og alle som har hatt panikk vet at man da blir særdeles vinglete i sine avgjørelser, og man blir beslutningskåt istedenfor løsningsorientert.

Samme om CH er midlertidig eller fast ansatt! Vi får ikkje noko bedre så lenge Ashley er eigar. Det må du vel vera einig i? Så lenge Ashley er eigar får vi ikkje noke langsiktig teinking og satsing.

CH viste i fjor haust at han ikkje er noko mann for framtida, men akkurat no har vi og får vi ikkje noko betre. Dette er det berre å innsjå. At Ashley lovprisar CH og gir han tilbud som fast manager midt i ein dårleg periode viser kor inkompetent Ashley er, der han sit på gjerdet og dett ned på feil side kvar gong...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #79 på: 21. Okt. 2009, 20:05 »

Samme om CH er midlertidig eller fast ansatt! Vi får ikkje noko bedre så lenge Ashley er eigar. Det må du vel vera einig i? Så lenge Ashley er eigar får vi ikkje noke langsiktig teinking og satsing.

CH viste i fjor haust at han ikkje er noko mann for framtida, men akkurat no har vi og får vi ikkje noko betre. Dette er det berre å innsjå. At Ashley lovprisar CH og gir han tilbud som fast manager midt i ein dårleg periode viser kor inkompetent Ashley er, der han sit på gjerdet og dett ned på feil side kvar gong...
Du har glemt det viktigste... Hva tror du skjer den dagen en kompetent kjøper kommer på banen, og vi sitter med CH i en langtidskontrakt, som han må kjøpes ut av for at den nye eieren skal få innstallere sin egen manager? Nuff Said?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 21. Okt. 2009, 22:55 »

Du har glemt det viktigste... Hva tror du skjer den dagen en kompetent kjøper kommer på banen, og vi sitter med CH i en langtidskontrakt, som han må kjøpes ut av for at den nye eieren skal få innstallere sin egen manager? Nuff Said?

Trur det er lenge til den tid kjem. :P At Ashley tilbyr han kontrakt må vel vera eit teikn på at han har ombestemt seg nok ein gong og ikkje sel med det første. Og ein kontrakt kan inneholde alt slags klausular som dei så fint kallar det ;) Ja vi er i ein for jevleg situasjon...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 22. Okt. 2009, 18:36 »
Huff og atter huff. Da ser det ut som at Boro kommer til å ansette Strachan, manageren jeg mener ville ha vært perfekt for castle. Vi trenger av hans kaliber for å snu skuta.

Mark my words: Med ham på plass kommer Boro til å rykke direkte opp.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #82 på: 27. Okt. 2009, 23:49 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/article/breaking-news-hughton-confirmed-as-united-boss-20091027_2240137_1839157

Ashley vil putte 20 mill pund inn i klubben denne uken.
Han har Ashleys fulle støtte? Det for vi se i Januar.
Å det skal gjøres nye avtaler angående sponsor å drakter osv?? Hvem vil vel gi gode priser å støtte en klubb med det styret??

Nei, dette er ikke riktig løsning. Kommer ikke til å få den fremgangen vi hadde håpet på.
Å tror mange nå kommer til å vise sin misnøye mot styret.
Enda en trist dag for Newcastle :'(
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Okt. 2009, 08:11 »
Ikkje sikker på om detta er det rette å gjøre men tida vil vise.....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 28. Okt. 2009, 10:18 »
Eg kan ikkje sjå noko betre løysning(?).

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #85 på: 28. Okt. 2009, 11:12 »
Jeg kan egentlig ikke se noen annen løsning. Har vel vært innlysende de siste par månedene at klubben ikke skulle bli solgt. Dermed er det ingen andre enn Chris Hughton som har lyst å trene klubben.

Synes i hvert fall CH skal ha kred for den jobben han har gjort, og har troen på at han kommer til å føre oss til Premier League. Men er i likhet med de fleste svært skeptisk til om denne mannen er den som kan virkelig føre oss til nye høyder. Tror CH har utviklet seg veldig som manager det siste året, så hvis den utviklingen fortsetter så kan det jo hende at han blir en habil manager.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. Okt. 2009, 13:04 »
Vi får se hvordan det går med vårt kjære Newcastle. Syns CH fortjener sjansen, selv om det har gått litt dårlig de siste 5 kampene. Håper bare han får noen transfermidler i Januar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 28. Okt. 2009, 13:44 »
Jeg ville ha foretrukket at Castle hadde ansatt Strachan i stedet. CH har gjort noe bra, og noe dårlig. Fortjener ros for bruk av unge spillere, men samtidig bruker han ofte spillere i feile posisjoner.

En annen viktig bidragsfaktor er at CH & co har fått tilbake moralen i laget. At spillerne støttet hans ansettelse tror jeg hadde stor betydning for hans ansettelse, og for at han i det hele tatt ville si ja takk til jobben.

Jeg tror at Castle kommer til å rykke opp, hvis vi får penger til jul til å kjøpe 2 spillere, men kanskje 3.  Vi har gode nok spisser tror jeg. Ser helst at Løven spiller på topp, og så får Ranger og Caro kjempe om den andre plassen. Wood kan returneres. Dermed får vi et spisspar som utfyller hverandre. En stor sterk som holder på ball og flikker i bakrom, og en rask og god avslutter i Løven. 
Sentrallinja vår i forsvar og på midtbanener mer enn god nok i både Nolan og Smith, Colo og Taylor.  Guthrie på høyrekant tror jeg heller ikke er så gærnt. Raylor er litt shaky bakover som høyreback, men hans gode innlegg er noe vi trenger.  Våre svakheter ligger altså på venstresiden. Enrique bærer tydelig preg av at han er den eneste rene venstrebacken på laget. OG han har hatt noen grusomme kamper. Vi bør hente inn en ung og god vensreback som kan utfordre ham. Men enda mere prekært er venstre flanke som per dags dato er død. Jonas har vært horribel de kampene jeg har sett ham.Han spiller alt for tungvint, og jeg har fortsattt til gode å se ham slå et godt innlegg. 

Konkluson. Løven på topp, en ny venstreside og det lukter oppryykk.      :)

Peter

• Gjest
« Svar #88 på: 28. Okt. 2009, 15:20 »
Dette var en god nyhet, synes jeg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #89 på: 28. Okt. 2009, 16:50 »
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Kan forstå at han fikk kontrakt ut denne sesongen, men hvorfor i H.... skal vi gi ham kontrakt for neste sesong?

Forbanna nå...