20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #540 på: 14. Mai 2008, 18:02 »
http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1830472.ece

Jaja, så var vi igang!

Media hjelper jo ikke akkurat på, med all den oppmersomheten disse bråkemakerene får. Er vel akkurat det de vil...
Håper så inderlig at vi knuser Vif på banen. Kommer til å bli en historisk 16.maikamp nesten uansett...

plebbster

• Gjest
« Svar #541 på: 14. Mai 2008, 20:27 »
Latterlig prosjekt av NFF - det har jeg sagt hele tiden. Fredag 16. mai klokka 8 på kvelden ber man om bråk. Kampen skulle gått fra 13:00-15:00. Tviler på at vi hadde unngått supporterbråk, men det ville nok vært begrenset. Synd at det finnes så mange lavpannede Brann- og VIF-"fans".

Selv om jeg tar avstand fra sånne slosskamper, så håper jeg jo selvfølgelig på at vif-fansen får skambank (hvis det blir slosskamp i det hele tatt. Men det er ikke så farlig for meg..) ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 14. Mai 2008, 20:51 »
På stadion vil det selvsagt ikke bli noen problemer. Problemet ligger for politiet. Bråket kommer til å være i parker, eller på andre liknende plasser FØR og ETTER kampen. Det er rivaliserende gjenger som har avtalt å møtes for å slåss. Det ville man ikke unngått uansett når man hadde lagt kampen, men man forverrer problemet ved å legge det til 16. mai klokken 20.

16. mai er det dessuten veldig mye andre mennesker som muligens kan havne i skuddlinja, hvis de er riktig uheldig. Denne kampen er en høyrisikokamp, og bør derfor legges til et tidspunkt som ikke er så tiltrekkende for store folkemasser som 16. mai. Det er lettere å ha kontroll på casuals-gjenger hvis man ikke må ha kontroll på en hel by i festrus i samme slengen. Dessuten går kampen såpass seint at mange tilreisende ikke rekker hjem samme kveld.

Kunne ha lagt kampen til en hvilken som helst søndag klokken 18.00.
Hadde gjort saken mye, mye enklere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #543 på: 15. Mai 2008, 19:47 »
I hate to say I told you so! :P

Tror forresten at det hele kommer til å foregå ved Tinghuset også i år som i fjor hvis jeg ikke har blitt feilinformert.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #544 på: 15. Mai 2008, 21:07 »
Hvor får du infoen fra da Lasse, hvis du kan si det...

Men tinghuset er godt mulig, men å ta samme sted som i fjor er vel ikke akkurat smart vel. I gaten med Victoria pub, er vel også utsatt, selv om Victoria pub er stengt i morgen grunnet hærverk og slossing der i fjor. Er ett bra tiltak akkurat det. Victoria Pub har vel vært ett samlingssted tidligere ihvertfall for de litt så tvilsome typene.

Men hvis klanen sitter på Champions som bortesupporterne pleier, og det er fint vær dvs mye folk utenfor puben, kan det smelle egentlig hvor som helst...

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #545 på: 15. Mai 2008, 21:18 »
Jada, Johnny Brenna tidligere politispaner og nå TV2-reasheacher. Går ut å sier at det kommer 120 bråkebøtter fra Oslo. PLUSS casuals fra Kristiansand og, tro det eller ei, Nederland(!) det siste tror jeg ikke på i det hele tatt. Men man vet jo aldri. Håper egentlig det hele er overdervet noe så vanvittig, og at det hele blir en festaften med Brannseirer og null tull... tviler litt

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 15. Mai 2008, 21:20 »
Alanzinho har signert kontrakt med Stabæk til 2011 :O
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 15. Mai 2008, 21:38 »
Alanzinho har signert kontrakt med Stabæk til 2011 :O
DET var uventet!
Bare å gratulere Stabæk med medalje i Tippeligaen. Vil ikke forundre meg om jeg snart må gratulere med seriegull også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #548 på: 15. Mai 2008, 21:43 »
At det vil bli mye slossing rundt om i byen er det ikke tvil om, men det tror jeg ikke vil bli noe problem. Det vil mest sannsynlig oppstå mellom fulle idioter (som skal sloss for å tøffe seg for damene som står å ser på, og ikke fordi de tror på noe).

"Problemet" blir nok, som denne eks-purken så korrekt påpeker, at det kommer ca. 100+ casuals fra Oslo. Når de braker sammen med Bergen, så er det mest sannsynlig på et avtalt sted og tidspunkt.

---------------------

Angående Alanzinho: tror dette var et MEGET dårlig karrieretrekk fra hans side. Jeg tror han ville klart seg meget bra i diverese utenlanske ligaer.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #549 på: 16. Mai 2008, 19:14 »
Lsk blir rundspillt å knust av Rbk!. ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 16. Mai 2008, 20:27 »
Var på jobb til 20.00 i dag!
Nå er det ut på byen for å feire NORDNORGES STOLTHET - BODØ/GLIMT!
Dette var fint. Greit med foreløpig bronsjeplass sålangt. Okei seriestart sett med Glimt-øyne.....
Trond Olsen for Norge!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
« Svar #551 på: 16. Mai 2008, 21:59 »
Denne følelsen kan ikke beskrives!! :D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 17. Mai 2008, 01:39 »
Lsk blir rundspillt å knust av Rbk!. ;D

Jeg var på banen å må inrømme at RBK ikke var så fantastisk gode...Var mest LSK som var fantastisk dårlige...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #553 på: 17. Mai 2008, 12:38 »
Dette var fint. Greit med foreløpig bronsjeplass sålangt. Okei seriestart sett med Glimt-øyne.....
Trond Olsen for Norge!

Det var ikke det beste laget som vant igår, men de beste angriperne. TIL eide kampen fra første minutt og til fløyta gikk for full tid. Noe de har gjort mot LSK, Brann og nå Glimt, men når man ikke evner å score så hjelper det så fantastisk lite. Trond Olsen var totalt anonym (sammen med de fleste på Glimt) i går, men når han får sjansen på frispark så tar han vare på sjansen. Fantastisk flott scoring som var utagbar. Super-Tom hadde god kontroll på Olsen men det hjalp så lite. Lindpere kommer til ett ti-talls sjanser for innlegg på venstresiden, men når han ikke evner å legge et skikkelig innlegg er det håpløst. Vil heller se Yndestad på vingen og Kevin Larsen på back-plassen. Regner med SN tar tak i problemet foran neste kamp. Bare å gratulere Bruttern og Glimt med en god taktisk og defensivt gjennomført kamp. Glimt vil ta mange poeng hjemme på Aspmyra. Tromsø må snart sette sjansene ellers blir det vanskelig å hevde seg i årets serie.
Nok en gang gratulere med en sterk seier.|

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #554 på: 17. Mai 2008, 13:42 »
Fantastisk deilig med seier igår, og å knuse Andresens drøm om seier på Brann Stadion. Var vel ikke kjempe fortjent, men etter utvisningen var det aldri noen til at Brann skulle vinne.
Stemningen på stadion var også elektrisk. Når alle fire siden er med å reiser seg og roper "åhh vi hater engen, vi hater vålerengen" da var det gåsehud...

Ellers så får vi takke politiet for å ha ødelagt dagen/kvelden til disse casualsene. Og ellers også, masse politi på togstasjoene når togene til Oslo gikk, og de to bussen fra klanen ble geleidet ut fra stadion med ikke mindre en en politimotorsykkel og tre politibiler...