20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #195 på: 05. April 2008, 22:57 »
Har også sikkret meg billett, men da for å se Brann knuse Aafk! :) Skal også til Bærum den 19? April, blir mange god borteturer i år kjenner jeg!

Hihi ;D Var en fantastisk fotballkamp, godt å sjå at eg fekk rett. Brann vart regelrett rundspilt og hadde flaks som fekk med seg to mål. Var også morsomt å sjå fomlesen i Brann-buret slite med å plukke opp ein død ball som låg på bakken ;D

Ja det var jo Aalesund som scora alle 6 måla  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 05. April 2008, 23:51 »
Imponerende av Brann å behøve veldig god hjelp av Aalesund for å score fattige to mål på Color Line.
Greit nok, Aalesund borte er ikke noen walkover, men likevel, å se Aalesund score samtlige 6 mål, i et 4-2 tap, det er virkelig ikke bra.
Lukter virkelig seriegull her, Bergen.

EDIT:
Hei, Bergen. Husker dere denne?
« Siste redigering: 05. April 2008, 23:59 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 06. April 2008, 03:26 »
Tror Ciljan er en fans av bergensere. Så ham i allefall skitfull på byen i Bergen hvor han gikk ut av utestedet med et ungt kvinnemenneske helga før Rosenborgs kamp mot Fiorentina i UEFA-cupen...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 06. April 2008, 09:22 »
Er det noen her som har satt opp lag på TV2 Fantasyleague? Tenkte vi kunne opprettet en egen privatliga for Newutd.no, hvis det er interesse?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 06. April 2008, 12:23 »
Count me in...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. April 2008, 13:22 »
Har lag jeg også...!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #201 på: 06. April 2008, 16:44 »
Tror Ciljan er en fans av bergensere. Så ham i allefall skitfull på byen i Bergen hvor han gikk ut av utestedet med et ungt kvinnemenneske helga før Rosenborgs kamp mot Fiorentina i UEFA-cupen...

Denne er forsåvidt til Joakim også:

Ciljan sin far bor der som jeg kommer fra, nemlig Askøy. Hører at han pleide å være endel her når han var yngre, og har også hørt at han opprinnelig er fra Askøy, men det vet jeg ikke.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #202 på: 06. April 2008, 16:45 »
Da er ligaen opprettet.

Liganavn: Newutd
Pin-nummer: 1607

Hvis de som joiner skriver inn lagnavnet her inne, ser vi hvem som er hvem.

Mitt lag: FC Klæbu Kickers

plebbster

• Gjest
« Svar #203 på: 06. April 2008, 18:07 »
EDIT:
Hei, Bergen. Husker dere denne?

Hmm, jeg synes nå det er ganske dristig av en så dårlig fotballspiller å ytre ønske om å dra til Norges Regjerende Seriemestere. Dessverre ønsker vi ingen relasjoner med han karen der. Dessverre, ciljan - du får bli i trondheim.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. April 2008, 18:08 »
Hehe. Er du fra Klæbu? :)

Jeg har meldt meg på. Sylthebukk IL

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 06. April 2008, 18:21 »

Jepp! Du fra Trondheim eller?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 06. April 2008, 20:00 »
Trist runde. Særdeles trist. Gikk til helvette på landslagsarenaen som det pleier å gjøre når Glimt spiller der. Eneste resultatet jeg er fornøyd med er MFK som tapte i Fredrikstad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 06. April 2008, 20:19 »
Imponerende av TIL med 2-0 over enga. Hadde vist uflaks med "bare" 1-1 borte mot Lillestøm også. Etter to kamper ser de ut som en medaljekandidat.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. April 2008, 21:14 »

Jepp! Du fra Trondheim eller?

Oppvokst i Kristiansund, men bodde i Klæbu da jeg var bitteliten :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 07. April 2008, 17:13 »
Det var egentlig en veldig, veldig fin runde. Alltid godt å se at LSK taper, og spesielt mot et lag som spiller ordentlig fotball. Bare så synd det laget heter Stabæk.
Ellers taper Brann, Vålerengen, Molde og Viking. Alt ligger til rette for at RBK skal banke SIF på Marienlyst. Likevel er det noe som sier meg at så ikke skjer. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har en dårlig følelse foran kveldens kamp.

At Glimt taper var ikke overraskende. Men det kommer flere muligheter. Tror nok først og fremst det er på hjemmebane Glimt må gjøre det. Mange lag som er vant til å spille på potetåkrer, og som derfor spiller mye langt og høyt. Og mange spillere hater kunstgress. Og så lenge Glimt skaper sjanser, så kommer de også til å score mål. Kunne, med litt hell, hatt både to og tre mot Lyn. Men Lyn er meget gode hjemme, dessverre. Men, som sagt, det kommer flere muligheter, så du trenger ikke grave deg ned ennå, Kristoffer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon