20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #105 på: 26. Mars 2008, 20:54 »
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 26. Mars 2008, 20:58 »
De sitter sikkert i Bergen de som skriver på vg.live :)

Neida, var ikke noe stor tabbe i allefall, bare erter litt  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 26. Mars 2008, 22:54 »
Det var vel ikke overraskende uansett.
Flaut å tape 3-1 for Montenegro da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 26. Mars 2008, 22:54 »
Det tredje målet er ikke en tabbe, men det første målet er noe av det mest tragiske keeperspillet jeg har sett. Opdal bør også være voksen og ta på seg skylda for dette og ikke stå på tv og si at det var vanskelig å ta etterpå.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 27. Mars 2008, 00:01 »
Det tredje målet er ikke en tabbe, men det første målet er noe av det mest tragiske keeperspillet jeg har sett. Opdal bør også være voksen og ta på seg skylda for dette og ikke stå på tv og si at det var vanskelig å ta etterpå.

Har du noen gang hørt en bergenser/hordalending ta på seg skylden for noe som helst?  ;)   

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 27. Mars 2008, 12:15 »

Har du noen gang hørt en bergenser/hordalending ta på seg skylden for noe som helst?  ;)   

:P

Ikke en gang Jarstein bortforklarer så mye som Opdal gjorde her. Dumt hvis begge keepertalentene til Norge skal slite med dette tunnelsynet angående egne ferdigheter egentlig. Når det er sagt, Opdal kan veldig gjerne et par sånne i serien i år for min del :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 27. Mars 2008, 15:18 »
Glimt har hentet 24 år gamle Willis Forki fra Liberia som erstatter for Roy Miller. Mannen som foreslo Forko var ingen ringere enn Teitur Thordason. Forko har spilt i MLS.
Og selvfølgelig skjedde det som ikke skulle skje når kaptein Jan Derek Sørensen løp på seg en strekk på trening i går, og går glipp av rundt 4 uker. Svært synd da Derek har sett meget god ut i sin beste rolle i en 4-3-3-formasjon, samt at han har levert mange svært viktige dødballer i vårens treningskamper. Da ser det ut til at Hamoud flyttes opp til ving igjen, og at Forko kastes rett til ulvene mot HamKam til helga!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 27. Mars 2008, 19:34 »
Nå er det på tide at tabbekeeperen Håkon Opdal blir vraket fra landslaget...
Alternativet heter Rune Almenning Jarstein, og per dags dato synes jeg ikke det er et spesielt mye bedre alternativ.
Vi får se når kvalikkampene starter. Fortsetter han med tabbene, så må man gjøre noe. Men Jarstein er ikke tryggere enn Opdal. Han har et større potensiale, men per dags dato er Opdal bedre.

Eller vil du ha Thomas Myhre tilbake?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #113 på: 27. Mars 2008, 22:12 »
Flott å se Sapara og Andresen skadet når sesongen starter! I tillegg gjør det ikke noe å ha det mindre pene fjeset til Jan-Derek borte fra norges fotballarenaer når Tippeligaen ruller igang igjen. Saparas skade kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. :) Personlig gjør det meg ingenting at Andresen er skadet for jeg tror ikke han blir den lederen som han var i Norges regjerende seriemestere SK Brann.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #114 på: 27. Mars 2008, 22:18 »
For ikke å si kommende seriemester også!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Mars 2008, 23:45 »
Brann er alltid seriemesteren før sesongen. Men denne gangen har dei jo eit poeng  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 28. Mars 2008, 13:02 »
Nå er det på tide at tabbekeeperen Håkon Opdal blir vraket fra landslaget...
Alternativet heter Rune Almenning Jarstein, og per dags dato synes jeg ikke det er et spesielt mye bedre alternativ.
Vi får se når kvalikkampene starter. Fortsetter han med tabbene, så må man gjøre noe. Men Jarstein er ikke tryggere enn Opdal. Han har et større potensiale, men per dags dato er Opdal bedre.

Eller vil du ha Thomas Myhre tilbake?

Jeg vil heller ha Thomas Myhre i mål enn Håkon Opdal ja. Myhre har i allefall prestert jevnt bra over lang tid før de skjebnesvangre feilene i Frankfurt. Etter det har jeg ikke sett så mye til ham, men jeg tror at han pr. dags dato er bedre enn Håkon Opdal. Etter kampen mot Montenegro fikk Opdal 2 i både VG og DB, mens kaptein Martin ble belønnet med 1 i DB og 2 i VG. Jeg tror også at Jarstein er et like bra alternativ som Opdal...

En jeg definitivt vil ha ut av laget er Morten Gamst Pedersen som jeg aldri kan huske har gjort en eneste god landskamp...

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #117 på: 28. Mars 2008, 15:21 »
Brann er alltid seriemesteren før sesongen. Men denne gangen har dei jo eit poeng  :P

ja, for første gang siden 60 tallet!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

BallaJazz

• Gjest
« Svar #118 på: 28. Mars 2008, 17:38 »
Jaja.Da starter det allt i morra.Vif-Ålesund ;D.Gleder meg som en unge :)

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #119 på: 28. Mars 2008, 18:31 »
Gleder meg og noe sykt!

Men dette med at Demba må stå over mot FFK på ssøndag pga gulekort i Danmark, er dette en regel folk kjenner til?
Trodde at ettersom man har kjøpt en ny spiller så burde vel de gulekortene være slettet? Ihvertfall når man kjøper fra utlandet...