20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 66320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #90 på: 01. Mars 2008, 00:04 »
Emre, Viduka, Given, Ramage og Carr er definitivt ute for NUFC...

Viduka spiller visstnok i morgen. Kona hans skal på kampen og hun drar kun når han spiller. har ikke fått bekreftet det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Mars 2008, 07:54 »
Emre, Viduka, Given, Ramage og Carr er definitivt ute for NUFC...

Viduka spiller visstnok i morgen. Kona hans skal på kampen og hun drar kun når han spiller. har ikke fått bekreftet det.
Tviler på det Radar, når de skriver dette på hjemmesiden:

But Emre (calf) and Mark Viduka (calf) definitely miss out.

Stephen Carr (hamstring) is still sidelined, but Peter Ramage is on schedule for a return to training next week after more than six months out with cruciate ligament damage.

Shay Given (groin) is also missing

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Mars 2008, 10:42 »
Noen som tror det er idag vi skal snu den negative trenden?
Jeg føler meg veldig usikker iallefall. Men det er lov til å håpe, å det blir vel faktisk en av de viktigeste kampene vi spiller denne sesongen.. Resten av kampene våres blir som en Cup-finale kamp, vinn eller forsvinn..

Lykke til alle sammen, håper vi drar i land dette.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 01. Mars 2008, 10:49 »
Den negative trenden må jo snus en eller annen gang og Blackburn er vel ikke i kjempe form de heller. Er ikke veldig optimistisk jeg heller for hvis vi ser på de siste kampene er det størst sjanse for at vi taper, men tror vi har en brukbar mulighet til å få med oss poeng...

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 01. Mars 2008, 11:21 »
Har en dårlig følelse, men håper og tror på SEIER! 3 poeng mot Gamst og co hadde vært himmelsk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 01. Mars 2008, 11:27 »
Har vi Owen, Martins og Viduka 100% fit til kampen so trur eg på seier. Her må vi nullstilla og kun teinke denna kampen. Det er vi som har kniven på strupen og heimekamp, ikkje Blackburn. Greie vi å blocke ut alle tankane om tidlegare kampar og nedrykksspøkelse so trur eg vi kjempar oss til ein seier. I tillegg må konsentrasjonen vera på topp heile kampen, vi har ikkje råd til feil. Med den sjøltilliten og moralen vi har for tida, so kan ein feil vera sjebnesvanger...

Howay The Lads! Mitt tips: 3-1 (Owen, Martins, Viduka)

:)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 01. Mars 2008, 11:35 »
Viduka er vel skadet tror jeg, men Martins og Owen er klare. Dette er en veldig viktig kamp for oss og håper spillerne hvertfall gir full innsats. Har ikke en veldig god følelse, men tror vi kommer til å score...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #97 på: 01. Mars 2008, 11:49 »
Gleder meg til å se Martins igjen. Han vil garantert løfte laget.

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #98 på: 01. Mars 2008, 11:57 »
Noen som har tips til hvordan man kan få sett kampen?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #99 på: 01. Mars 2008, 11:59 »
På mp2p er det i skrivende stund ikke kommet noen linker iallfall:

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7135&part=sports

Ikke så rart kanskje. Vi snakker om to middelmådige klubber her.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 01. Mars 2008, 12:01 »
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7135&part=sports# er det beste alternativet jeg har funnet, men ikke vær trygg på få sett kampen idag. Ser ikke bra ut dette.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 01. Mars 2008, 12:02 »
Blackburn er vel et lag vi ikke har hatt så godt taket på de par siste årene hjemme på St. James. Tapte vel 0-2 i fjor, og 0-1 året før der hvis jeg ikke husker feil.
Håper og tror vi snur både denne trenden og vår dårlige form i ligaen i denne kampen!

For å vinne mot Blackburn, må alle gutta ha full innstilling og skjerpings, hele kampen, for Blackburn er at av de lagene man ikke får noen ting gratis av. Derfor vil jeg ha Barton på benken å putte han innpå i løpet av 2. omgang.  De kommer til å spille tøft, og da hadde en tent Barton vært topp å putta innpå når ting drar seg til.

N'zogbia bør starte sentralt, men av hvem som skal spille ved hans side er jeg svært usikker. Det er lenge sida Geremi har fått sjansen nå, og jeg tror snart det er på tide å gi han tillit fra start av i en kamp, men dette er nok på den andre siden en "Nicky Butt" - kamp. Han kan kjempe og krige alt han orker, og henge igjen når angrepet stormer fremover. Synes Butt bør spille, selv om det hadde vært interessant å se Geremi der.

Med andre ord, det laget som er satt opp, oppi diskusjonen her, bør bli laget ;)

Håper vi får et tidlig mål i denne kampen, og holder ut første omgang. Tror Blackburn kommer til å prøve og presse oss bakover, og vi kommer til å putte enda et. Til slutt håper jeg Carrol kommer innpå, og kan bruke arbeidsinnsatsen sin for alt den er verdt!!
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 01. Mars 2008, 12:23 »
Noen som kan hoste opp en radio da? Ser ut som eneste alternativ

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 01. Mars 2008, 13:05 »
Jeg er optimist og tror vi klarer å røve oss til 1 poeng i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #104 på: 01. Mars 2008, 13:08 »
da er jeg en større optimist og går for 3 poeng! 4-1. når det først løsner, så blir det jævli bra!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards