20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 66421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #75 på: 29. Feb. 2008, 11:34 »
Drømte ein fæl drøm i natt. Morten Gamst Pedersen skårte 5 mål, og etter kampslutt så planta han sameflagget i midtsirkelen. På slutten av drømmen kom den scena med mannen i svart frakk som går forbi ein fortvila Keegan. :-\
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Feb. 2008, 13:33 »
Av det jeg har sett av Owen de siste kampene(så ikke mot Man U) så syns jeg det virker som att han er på vei tilbake mot storformen igjen. Mot Villa løp han flere mil lenger enn Smtih og prøvde å hugge på alt som kom av baller. Med Martins tilbake i laget, så får vi en spiss som kommer ned og henter ballen og da trenger ikke Owen å komme så langt ned i banen, men kan heller konsentrere seg på å true i bakrom og gå på løp inn i 16-meteren.
Tror Martins og Owen kan fungere veldig bra sammen, bare de får endel kamper ved siden av hverandre.
Owen putter ihvertfall 1 mot Blackburn om han får muligheten=)

nerli

• Gjest
« Svar #77 på: 29. Feb. 2008, 15:27 »
Og enkelte rakker alt for mye ned på han! Owen er vel den som har skårt flest mål for oss i 2008, og og med det har han vist at han fortsatt kan skåre mål. Owen og Martins på topp kan fort lukte mange skåringer!

når fikk owen flest mål?
sist jeg sjekket var d MARTINS
og hvem har fått mest spilletid? OWEN ... d beviser enkelt og greit at owen ikke er den giftigste ..
carrol hadde klart like mange på a-laget hvis han hadde fått like mye spilletid !!!!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 29. Feb. 2008, 15:42 »
Du TROR at Carroll hadde scoret like mange. Du VET ikke. Sier ikke at Carroll ikke bør få sjansen, men at vi bør starte med de to beste spissene våre, Owen og Martins. Ser at formen til Owen er på vei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Feb. 2008, 16:04 »
Drømte ein fæl drøm i natt. Morten Gamst Pedersen skårte 5 mål, og etter kampslutt så planta han sameflagget i midtsirkelen. På slutten av drømmen kom den scena med mannen i svart frakk som går forbi ein fortvila Keegan. :-\

Slike drømmer kommer av at du generelt har en positiv aura når det gjelder newcastle... ::)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Feb. 2008, 16:31 »
Newcastle-Blackburn: 2,80 - 3,35 - 2,88.

Betfair spår en meget jevn match. Jeg vurderer å sette litt penger på Newcastle... Nå MÅ det snu snart...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Feb. 2008, 16:39 »
Og enkelte rakker alt for mye ned på han! Owen er vel den som har skårt flest mål for oss i 2008, og og med det har han vist at han fortsatt kan skåre mål. Owen og Martins på topp kan fort lukte mange skåringer!

når fikk owen flest mål?
sist jeg sjekket var d MARTINS
og hvem har fått mest spilletid? OWEN ... d beviser enkelt og greit at owen ikke er den giftigste ..
carrol hadde klart like mange på a-laget hvis han hadde fått like mye spilletid !!!!
I de überfantastiske to månedene av 2008 så har Owen scoret flest mål. Nei, Owen har ikke scoret mange mål denne sesongen, men det er ikke bare hans feil. Det er mangelen på et offensivt spillemønster og gode innlegg fra kantene som har hindret Owen i å komme til flere sjanser. Hvis du finner statistikk på antall sjanser og antall mål denne sesongen for Owen, så er jeg sikker på at du ser at han har gjort jobben sin så godt som han kunne.

Oba Martins scoret 11 ligamål forrige sesong, om jeg ikke husker helt feil. Til nå i år har han vel fem eller seks. Owen ligger bare ett eller to mål bak. Jeg skjønner bare ikke hva du baserer din anklage mot Owen på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Feb. 2008, 17:42 »
Emre, Viduka, Given, Ramage og Carr er definitivt ute for NUFC...

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Feb. 2008, 18:14 »
Da må vi spille:

Harper

Beye - Taylor - Faye - Enrique (Edgar)

Milner  - Butt  - N'Zogbia - Duff

Martins - Owen

Benk: Forster, Edgar (Cacapa), Smith, Barton, Carroll

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #84 på: 29. Feb. 2008, 18:23 »
Syns Geremi ska spille eg
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Feb. 2008, 18:35 »
syntes han kan starte på benken foran barton..
Fordi Barton var så fryktelig god mot ManU?

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 29. Feb. 2008, 18:46 »
Man kan mene hva man vil, men Butt er faktisk en veldig god ballvinner og en som kan holde igjen når resten av gutta stormer fremover. Jeg vet at han har slitt litt med passningene, men de har ikke vært så skrekkelige som enkelte skal ha det til. Problemet hans har tildels vært dårlig bevegelse blandt de andre spillerene. "Alle" greier å slå en enkel passning til en som går på løp, mens det er de ferreste som kan tre geniale gjennombruddspasninger. Butt har blitt stresset når han ikke har hatt pasningsaleternativer og har da ofte valgt helt feil løsninger (les: pasninger rett i beina på motspiller og "loper" ut over dødlinja). Hvis han får Zoggy, Milner, Duff, Owen, Martins og helst backene på løp, skal også Butt greie å slippe ballen til en på laget.

Jeg føler at Barton kan ha mer å bidra med fra benken enn Geremi. Hvis det trengs kan det være greit å slenge utpå en bajas for å jage et mål, og en som kan gå på løp offensivt. Det vi har sett av Geremi i newcastle-trøya har vært veldig stillestående, selv om han kompenserer med en rimelig god pasningsfot. Noe annet som taler Geremis vei er kanskje at han kan bekle flere roller (høyreback, kant og sentral midt) hvis det skal forekomme en skade. Men jeg mener fortsatt at det er mer sannsynlig at Barton snur en kamp, enn Geremi.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 29. Feb. 2008, 18:59 »
syntes han kan starte på benken foran barton..
Fordi Barton var så fryktelig god mot ManU?
Hva er det du ikke forstår?

??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Feb. 2008, 22:54 »
Daniel, Geir Andreas vil ha Barton helt ut slik jeg tolker det!
Selv syns jeg kanskje det kan være interessant å prøve ut Geremi som anker. Han er i god form fra ACN, og syns han virket pigg den lille tiden han spilte mot ManUtd. Vi trenger dessuten en som kan slå gode legg og generelt gode pasninger fra midten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Feb. 2008, 22:56 »
Jeg tolket det slik at Barton burde spille og Geremi skulle sitte på benken. Kanskje jeg er helt på jordet, men det var slik jeg oppfattet det! :)

Edit: Ser jo nå at det var jeg som misforstod! My bad!