20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1  (Lest 31122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #15 på: 22. Feb. 2008, 19:06 »
jeg er alltid veldig pessimistisk midt i uka, men etter som kampen nærmer seg begynner jeg å bli mer positiv, og nå tror jeg vi kan klare uavgjort, eller kanskje vinne ( selv om jeg ikke sier det til noen manu kompiser.)

Personlig er jeg møkkalei Butt og Geremi.  Geremi spiller helt klart for framtiden sin, for det han har vist sålangt er langt under pari. Så vi kan like godt la ham få prøve å overbevise i denne kampen. Jeg har dagdrømt om edgar fra start på venstresback, Og at han skal kopiere sist kamp.

Beye- Taylor - Faye - EDGAR

Milner- Butt - Zoggie - Duff

Owen - Viduka (hadde håpt på Carroll fra start, men han kommer inn tror jeg)

Tviler på at edgar får starte, men jeg mener vi bør gi ham sjangsen på backen ( vår svakeste posisjon mener jeg) Hvis han gjør sakene bra kan  N`zogbia spille sentralt. Noe som faktisk gir oss mer kreativitet sentralt i midten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Feb. 2008, 19:45 »
Hvorfor skal Edgar spille på venstrebacken når vi har Jose Enrique i stallen? Ikke kom her og fortell meg at Edgar skal prioriteres foran en spansk back til £6 millioner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Feb. 2008, 21:39 »
Viduka spiller ikke i morgen. han sliter litt med en muskelskade så han skal trene med reservelaget i morgen i stedet for å spille. Dessuten er han så stappa med sjømat, vin og Løitens Linjeaquavit at han neppe hadde klart å røre seg på kampen  ;D
« Siste redigering: 22. Feb. 2008, 21:42 av Radar »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Feb. 2008, 05:18 »
Hvorfor skal Edgar spille på venstrebacken når vi har Jose Enrique i stallen? Ikke kom her og fortell meg at Edgar skal prioriteres foran en spansk back til £6 millioner.

Vel. Edgar er per nå en fin definisjon på bunnsolid. Enrique har uten tvil potensialet til å bli en komplett back for vårs, men Edgar har aldri vist noen spesielle svakhetstegn!
Skulle likt å sett Carroll sammen med St. Michael dersom Radars nyhet stemmer. Carroll er garantert ekstremt hypp på å vise hvor god han er, og jeg har trua på han. Han og Owen er i utgangspunktet spillere som utfyller hverandre!
Videre går jeg rundt med en håpløs drøm om at Geremi er tilbake i det slaget jeg så han for meg før denne sesongen ble sparket i gang!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Feb. 2008, 12:36 »
jeg er alltid veldig pessimistisk midt i uka, men etter som kampen nærmer seg begynner jeg å bli mer positiv, og nå tror jeg vi kan klare uavgjort, eller kanskje vinne ( selv om jeg ikke sier det til noen manu kompiser.)

PINGLE 8) haha.. jeg har revet kjeft hele uka til manchester fans. Skal se kampen ilag med en idag og jeg har en ekstrem fallhøyde!:D haha... men men, derfor fotball er artig!:D

Sist gang hadde jeg tårer i øynene etter kampen. Første gang det har skjedd under fotball kamp... Håper virkelig at jeg får tårer idag også, men i en positiv forstand:D

Synes det er veldig synd at Emre og Martins er ute, de er 2 spillere som kunne skapt problemer for et bunnsolid forsvar.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Feb. 2008, 13:22 »

PINGLE 8) haha.. jeg har revet kjeft hele uka til manchester fans. Skal se kampen ilag med en idag og jeg har en ekstrem fallhøyde!:D haha... men men, derfor fotball er artig!:D

AMEN!!

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Feb. 2008, 14:58 »
I dag vinner vi nok! For i dag sier magefølelsen min at vi får juling, og jeg har hatt god magefølelse forann alle kampene etter jul, og en ser jo hvordan det har gått! ;O

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Feb. 2008, 15:06 »
Hvorfor jeg vil at edgar skal spille forran en back til 6mp?
Fordi Edgar spilte bra mot manu sist. Han har gjort det veldig bra i det siste for reservelaget, og det er på tide at han får sjangsen.

Enrique har ikke vist at han er verdt 6mp. Han har vist at han er verdt 3mp maks.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Feb. 2008, 17:15 »
http://www.ifanfootball.com/club.aspx?ClubId=7

Nevermind at det står feil manager hos vårs, men ellers fant jeg dette hos Sentana, og det viser det laget Newcastle-fans helst ser starter.
Der vil folket ha Harper, Butt og Viduka i startoppstillinga til denne kampen, med Tayls som kaptein.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Feb. 2008, 17:27 »
Given
Beye
Taylor
Faye
N'Zogbia
Butt
Barton
Duff
Milner
Smith
Owen

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Feb. 2008, 17:30 »
GK: VDS

RB: Brown
CB: Ferdinand
CB: Vidic
LB: Evra

RM: Ronaldo
CM: Carrick
CM: Fletcher
LM: Nani

CF: Tevez
CF: Rooney

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Feb. 2008, 17:31 »
Skal bli spennende å se Faye igjen, men N'Zogbia mot Ronaldo blir skummelt. Hadde foretrukket Enrique.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Feb. 2008, 17:32 »
At Enrique ikke spiller irriterer meg. Skulle også heller sett Edgar fremfor Zog som back!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 23. Feb. 2008, 17:34 »
http://www.ifanfootball.com/club.aspx?ClubId=7

Nevermind at det står feil manager hos vårs, men ellers fant jeg dette hos Sentana, og det viser det laget Newcastle-fans helst ser starter.
Der vil folket ha Harper, Butt og Viduka i startoppstillinga til denne kampen, med Tayls som kaptein.

Sjokkerende at folk plutselig ikke liker Given lenger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Feb. 2008, 17:34 »
Subs: Claudio Cacapa, Steve Harper, Andy Carroll, Shola Ameobi, Geremi

Enrique skadet?