20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1  (Lest 31174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
Alright, gjennom hele kampen mellom arsenal og man u satt jeg med fingrene forran fjeset. Jeg kan heller ikke være den eneste som så denne kampen som fikk en skikkelig nervøs holdning i bakhodet mitt. De kjørte over Arsenal fra start til slutt, med en tass som Fletcher putte to mål. Er det meg, eller er disse gutta aldri i dårlig form? Videre "hvilte" de Giggs og Ronaldo, mens Rooney må ha spilt en av sine beste kamper i karrieren. Forsvaret fikk ikke fred en gang, og han viste hva han står for.

Jeg må stoppe å se neste motstander spille før de skal møte Newcastle. Har fått det for meg at de alltid har en kanonkamp mens vi har en skikkelig ræva kamp. Så noen ordet pesimist?

De har vel 6 seire på 13 bortekamper i år. Tapt mot "dårligere" motstandere som West-Ham og Bolton. Og det sviende nederlaget borte mot City. Det viser at de kan bli slått, så ingenting er umulig, men vi slikker fortsatt sårene etter det sviende nederlaget for noen uker siden i Manchester, så jeg har all grunn til å gå inn i kampen med frykt. Skal selv på kampen, så får håpe at gutta iallefall viser innsats.

Håper på dette laget:
Harper, Beye, Faye, Taylor, Enrique, Milner, Butt, Emre, N?Zogbia, Martins, Owen

Forhåpninger?
Uavgjort hadde vært fint, seier fantastisk men jeg forventer et 2 eller 3-0 tap..
"The first 90 minutes are the most important"

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United 23 Feb 18.15 Canal+ sport 1
« Svar #1 på: 20. Feb. 2008, 15:16 »
En vedlig tøff kamp, men håper spillerne vil vise at de er bedre enn det vi så forrige gang på Man United. Ingenting er umlig og jeg tror vi har sjans på et poeng.

Håper på:

Given

Beye - Cacapa - Taylor - Enrique

Milner - Faye - Emre - N'Zogbia

Owen - Viduka (Martins hvis han blir klar)

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Feb. 2008, 17:10 »
Tror vi vil reise oss denne kampen, skal jeg være ærlig tror jeg på et uavgjort resultat.

Håper dette laget starter:

GIVEN
BEYE    ----TAYLOR----CACAPA----   ENRIQUE

FAYE------------EMRE

MILNER                                        N'ZOGBIA

OWEN-----------MARTINS/CAROLL

KK har sagt at han har lyst til å prøve ut caroll, det synes jeg er veldig positivt. Det er kanskje akkurat det newcastle trenger, litt ungdommelig iver..
Så hvis ikke Martins ikke blir klar til kampen, så vil jeg starte med Caroll og Owen på topp!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Feb. 2008, 18:57 »
Tipper Keegan satser på iveren til Smith på topp fra start denne kampen. Han har snakket mye positivt om Smith den siste tiden og sier selv at han regner med Smith blir vill om han får sjansen mot sine gamle lagkamerater. (får bare håpe han ikke bli rlike vill som sist og ser rødt)
Ellers håper jeg Faye spiller. HAn har vært bunnsolid, og har litt større fart enn Cacapa. Vet ikke om jeg vil ha Faye i midtforsvaret, eller på midtbanen, men han bør være der.

Ellers håper jeg N'Zogbia ikke tenker for mye på sommerovergang til Spurs, men at han er tilbake på sitt beste og kan spille indreløper. Duff og Milner på kantene, og Butt/Faye som def.midtbane.

På topp, Owen - Smith, men Carroll etter 70 min....uansett.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Feb. 2008, 19:24 »
Given
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
N'Zogbia - Emre - Faye - Duff
Owen - Martins/Viduka

Mulig dette forsvaret er noe porøst. Er den seneste tiden blitt mer og mer skeptisk til Taylor. Tror folk overvurderer han en smule siden han er local boy og at alle virkelig ønsker at han skal gjøre det godt. Ser heller at Milner tar seg en tur på benken, Duff og N'Zogbia har mer fart, og vi er rett og slett pukka nødt til å utnytte overganger med maks fart i denne kampen om vi skal ha noe som helst sjanse til å putte.

Man Utd kommer til å dominere, vi kommer til å tape. Jeg er 99.5% sikker på at vi ryker i denne matchen. Håper utelukkende på at vi klarer å unngå ny PL rekord eller noe tilsvarende Old Trafford.

Satser på et hederlig 2-0 tap, men frykter 0-7 eller noe slikt. Ronaldo hattrick gjerne, O'Shea brasse fra 28 meter og Tevez tapper inn et par på tampen

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #5 på: 21. Feb. 2008, 01:58 »
tror newcastle har en sjangse til og vinne denne kampen! har vist at de er gode i det siste, men ikke gode i 90 min! det har holdt til pause, men ikke mer!
man.utd har ikke spillt optimalt i de siste pl kampene! (prøver da og glemme fa-cup kampen mot arsenal) hvis newcastle klarer og lede med et par mål til pause, noe som er fullt mulig! og ikke knekke helt i 2. omgang, men oppretholde det gode spillet som de forhåpentlivis har i 1. omgang så er dette fullt mulig!
er optimist så jeg tipper 3-1 til newcastle! scoringer av emre, owen og zog!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Feb. 2008, 15:00 »
En god artikkel igjen fra Lee Ryder i The Newcastle Chronicle, der Newcastle-legenden Bob Moncur tar ut sin ellver mot Man U. Med denne ellveren kan vi bytte ut Viduka og Butt etter ca 70 min og få innpå Carrol og Barton, eventuelt lua lua elns.
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/02/21/moncur-my-team-to-take-on-manchester-united-72703-20504385/
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Feb. 2008, 17:28 »
Hvorfor er det akkurat de to som skal byttes ut?
Hvis vi faktisk lykkes i denne kampen tror jeg faktisk Viduka (hvis han spiller) og Butt kommer til å være blant våre aller beste. Da er det liten vits i å bytte dem ut. Fint å kunne få innpå Carroll og Barton/LuaLua, men hvis vi ikke har en grunn til å ta ut noen spillere, så har vi heller ingen grunn til å bytte disse to inn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Feb. 2008, 19:14 »
Vi bytter dem ut fordi jeg har sett at i nesten alle kampene når viduka og butt har spilt fra start så blir i hvert fall mektig sliten etter ca 70 min og butt taper mer og mer dueller på midten jo lenger ut i kampen vi kommer. Men jeg skal ikke forhåndsdømme butt, men viduka MÅ byttes ut etter ca 70 min hvis han starter.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Feb. 2008, 03:29 »
Blir nok neppe like god kamp som sist gang Keegan og Sir Alex stod på sidelinja på St James men Keegan banka Sir Alexs lag som City manager og så ein kan jo håpe den statestikken vil forsette. Skal ein derimot bruke fornuften så blir dette eit braktap.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Feb. 2008, 12:07 »
Given

Beye-Taylor-Cacapa-Enrique

Milner-Emre-Faye-Zogbia

Owen-Carroll/Martins

Håper på dette laget. Om Martins ikkje er klar håper eg at Carroll byrjer på topp. Har eit lite håp om uavgjort...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Feb. 2008, 14:39 »
Som alltid er jeg optimist og har faktisk litt tro på seier. Det er absolutt ikke umulig å tukte Man. Utd., i hvert fall hvis Stephen Carr ikke spiller venstreback. Jeg vil ha tilbake Faye i midtforsvaret og Enrique på venstreback. Butt starter sikkert, men overfor meg har han mye å bevise for at jeg skal mene at han fortjener det. Nå har vi mulighet til å spille Barton og Emre, eventuelt bytte ut en av dem med N'Zogbia og spille Duff og Milner på kantene. Owen har vært bra de siste kampene, så han bør starte. Smith er jeg usikker på, kan like godt kjøre Viduka for min del.
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Feb. 2008, 15:13 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/Toon-trio-missing-for-Man.3807573.jp

CARR, MARTINS og EMRE er ute av kampen.
Videre er det viktig å påpeke at King Kevs uttalelser i dag forteller at Geremi faktisk kan ha en god sjanse til å få starte denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Feb. 2008, 15:18 »
OK, då må det vel bli Enrique på vback? Og så MÅ Viduka starte kampen og IKKJE Alan Smith. Blir bra pissed om Smith spelar frå start.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Feb. 2008, 15:56 »
Jeg tror nok vi trenger Viduka i denne kampen, mer enn Smith. Det er neppe sånn at ManU kommer til å legge seg veldig langt nede på egen halvdel og vente på oss. Det er neppe sånn at vi møter en tjukk murvegg som må brytes opp. Etter all fornuft kommer ManU til å kjøre kampen, og skape de fleste sjansene. Da må vi ha spillere på topp som kan utnytte de sjansene de får, og faktisk score mål. Vi trenger en målscorer snarere enn en murbrekker.

Jeg er redd vi kommer til å få se Enrique på benken, men jeg håper at Zog blir kastet inn sentralt på midten, sammen med Butt, og at Enrique tar backen.

Håper for alt i verden at Taylor-Faye spiller i midtforsvaret. Cacapa passer ikke inn i denne kampen. Vi trenger spillere som kan vinne tøffe dueller og måke ballen unna. Cacapa er ikke den typen. Det så vi klart og tydelig mot Villa, når de begynte å kjøre fysisk.

Jeg er stygt redd for at det blir slik:

Given/Harper
Beye - Taylor - Cacapa - N'Zogbia
Milner - Butt - Geremi - Duff
Owen - Smith

Men jeg håper at det blir slik:
Given/Harper
Beye - Taylor - Faye - Enrique
Milner - Butt - N'Zogbia/Barton - Duff
Owen - Viduka
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon