20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Naruto-kun  (Lest 20698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #60 på: 04. Juli 2005, 18:26 »
Sitat fra: "Torjus"
Sitat fra: "Morientes"
Sitat fra: "Noreng"
Grunn?

Tegnefilmer interesserer meg ikke lenger. Hadde jeg sett det når jeg gikk i 4. klasse så kjanske...

Og nå går du i 5.klasse(?).
Jeg har forresten aldri hørt om Naruto-kun.

Nei, går ikke i samme klasse som deg nei. Jeg går i 8. klasse. Drit i å argumentere når du ikke har sett Naruto.
iverpool 4ever!
We won it five times*****

Noreng

• Gjest
Naruto-kun
« Svar #61 på: 04. Juli 2005, 19:46 »
Så enig, så enig!

Når man er helt nerd, så er man helt borte med noe..

Da er det bare det og det er BARE det som betyr noe!

Man kan jo være Fotballnerd! men det er jo kalt sportsidiot

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #62 på: 04. Juli 2005, 19:57 »
ja. helt enig Noreng.
iverpool 4ever!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #63 på: 05. Juli 2005, 02:38 »
Nei Noreng, det du beskriver er nesten det samme som å være fanatisk, det er noe helt annet enn å være nerd!

enda mer pirk fra meg ;)

Bjørn - sol hele natta, digg :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

validus

• Supersub
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #64 på: 05. Juli 2005, 12:02 »
en nerd ble vel først brukt på de såkalte datanerdene som ikke gjør annet enn å sitte foran pc'en og kun snakker om data.. I mine øyne så er dette den eneste type nerd som finnes..

Liker ikke at oslo-folk som begynner å bruke nerd på annen måte enn den oprinnelige betydninga har så mye inflytelse på resten av norges befolkning, slik at alle i norge strides om betydningen av ordet!
ieron Dyer

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #65 på: 05. Juli 2005, 14:20 »
Grunn?

Tegnefilmer interesserer meg ikke lenger. Hadde jeg sett det når jeg gikk i 4. klasse så kjanske...

Nei, går ikke i samme klasse som deg nei. Jeg går i 8. klasse. Drit i å argumentere når du ikke har sett Naruto.

Jeg går begynner i niende til høsten.
Hva kommenterte jeg? At du gikk i samme klasse som Noreng. Jeg sa bare at jeg ikke har sett Naruto-kun og da har jeg ikke kommentert filmen eller serien Naruto-kun. Dessuten så hadde jo du, ifølge deg vært nerd da, hvis du så filmen/serien i 4.klasse...
Nerder ser jeg på som sånne som sitter med datan dagen lang, og kan alt om den, og er så oppslukt i den at det eneste annet de gjør er å kjøpe seg mat.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Naruto-kun
« Svar #66 på: 05. Juli 2005, 19:59 »
Jeg sitter verken foran dataen hele dagen, eller bruker fritiden på å skrive dikt. Allikevel syntes jeg at Naruto er artig. Hvorfor?

Tja si det.. hvorfor er fotball artig? Vanskelig å svare på et slikt spørsmål.

Kan også meddele at jeg er svært kritisk i min omtale om alle filmer, dataspill og program som går på tv`en. Men Lost og Naruto er faktisk overveldende bra. Om man har satt seg inn i det ihvertfall.

Er vel lov til å like noe andre liker, uten å bli kalt nerd.

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #67 på: 05. Juli 2005, 20:57 »
Grunn?

Jeg går begynner i niende til høsten.
Hva kommenterte jeg? At du gikk i samme klasse som Noreng. Jeg sa bare at jeg ikke har sett Naruto-kun og da har jeg ikke kommentert filmen eller serien Naruto-kun. Dessuten så hadde jo du, ifølge deg vært nerd da, hvis du så filmen/serien i 4.klasse...
Nerder ser jeg på som sånne som sitter med datan dagen lang, og kan alt om den, og er så oppslukt i den at det eneste annet de gjør er å kjøpe seg mat.

Jeg begynner faktisk også i niende til høsten!
iverpool 4ever!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #68 på: 05. Juli 2005, 21:03 »
Grusomt at folk ikke kan ha interesser lenger uten å bli sett på som nerder av den grunn.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #69 på: 06. Juli 2005, 01:29 »
Lillesøstra mi er fotballnerd. Siden hun ser på en fotballkamp innimellom og heier på Newcastle er lillesøstra mi fotballnerd, ifølge Morientes.
Og før du kommer med kommentaren; Jeg har da ikke sagt man er nerd for å se en fotballkamp? så svarer jeg deg Morientes med at da er ikke de som ser på Naruto heller nerder...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #70 på: 06. Juli 2005, 02:21 »
Så enig så enig i det dere begge skriver her...håper vi snart kan legge denne diskusjonen om hva som er og hva som ikke er nerd død snart, slik at dem som har lyst til å diskutere Naruto-kun kan få lov til det :)

Bjørn - framleis varmt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #71 på: 06. Juli 2005, 19:54 »
Syntes at kvaliteten på denne serien blir stadig dårligere. Hun Sakura er fryktelig feig. Hun sloss jo aldri! Kan man kalle en slik person for en ninja? Står jo bare å griner hele tiden..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #72 på: 06. Juli 2005, 20:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Syntes at kvaliteten på denne serien blir stadig dårligere. Hun Sakura er fryktelig feig. Hun sloss jo aldri! Kan man kalle en slik person for en ninja? Står jo bare å griner hele tiden..

Enig der Olav. Griner og roper Sasuke.....har forresten komt til episode 36.( ikkje røp noko!) So far so good.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #73 på: 06. Juli 2005, 20:10 »
Sasuke er han andre som er kledd i blått :wink: Er Sakura som er feigingen!

Blandet også disse navnene noe voldsomt i starten.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Naruto-kun
« Svar #74 på: 06. Juli 2005, 20:14 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sasuke er han andre som er kledd i blått :wink: Er Sakura som er feigingen!

Blandet også disse navnene noe voldsomt i starten.

les ein gang til Olav. Einaste Sakura gjer er å grine og rope på Sasuke. (Slik setninga var meint, står ikkje at Sasuke gjer det)

Som mattelæraren vår sei: Les , les nøye!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!