20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke newcastlespillere har gode/dårlige holdninger?  (Lest 2529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har hørt om det flere ganger. Newcastlespillere som syter og klager istedenfor å kjempe for klubbens gode rykte. Nicky Butt har blant annet vært ute å kritisert flere av sine lagkamerater for dårlige holdninger.

Jeg vil gjerne høre deres synspunkter på hvilke spillere som har dårlige/gode holdninger i klubben vår. For min egen del kan jeg sette opp en kjapp liste:

Gode holdninger
Alan Smith
Nicky Butt
James Milner
Shay Given
Damien Duff
Steven Taylor
Stephen Harper

Disse syns jeg utmerker seg med sin innsatsvilje og innsats for å få klubben på rett kjøl. På andre siden av skalaen:

Litt mindre gode holdninger
Charles N'Zogbia - Sutrer og klager, og skal visstnok være misfornøyd med tilværelsen i klubben.
Joey Barton - Klager på fansen, og slår ned folk på gata. Virker ikke som han tenker veldig mye på klubben.

Hva mener dere?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvilke newcastlespillere har gode/dårlige holdninger?
« Svar #1 på: 15. Feb. 2008, 22:19 »
Syntes Obafemi Martins har fantastiske holdninger! Har et inntrykk av at han er veldig lojal.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Feb. 2008, 23:37 »
Syntes Obafemi Martins har fantastiske holdninger! Har et inntrykk av at han er veldig lojal.

Han viste litt tegn på sviktende motivasjon på slutten av Roeder- æraen, men who can blame him?

RHCP14

• Gjest
« Svar #3 på: 16. Feb. 2008, 00:10 »
Det er folk med gode holdninger i klubben...det er sant...her er topp tre lista mi:

1.Harper - Ka kan du sei om den mannen? Ein keeper som muligens hadde spilt for landslaget om han hadde vore i ein annen klubb.
                Følger bokstavligtalt med deg i stupet.

2. Owen - Viser storhet når han gong på gong kommer igjen etter skade. Har aldri klaga på noe i Newcastle (så vidt eg kan huske).
               Han veit han er ein stjernespiller, men "oppfører" seg som ein av gutta. Kommer til å bli i Newcastle til han har bevist
               for fansen at han duger.

3. Given - Gir alltid 100% og det lyser lojalitet i ansiktet hans. Har vore linka til utallige storklubber men har avist det sjøl ved å
               understreke at han blir på St. James Park.

Boblerne: Milner, Duff, Taylor

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Feb. 2008, 00:13 »
Er vanskelig å vite helt nøyaktig dette her.....og jeg vil tro at 80% av spillerne våre har veldig gode holdninger, de har tross alt nådd veldig langt som fotballspillere..Men negative og umotiverte folk med dårlige holdninger finnes i alle miljøer og alle fotballklubber har sine problemer med spillere med ALTFOR høyt selvbilde. Skal prøve meg på en topp3;

Best holdninger:

1. James Milner (har lest at han hadde toppkarakterer i samtlige fag på skolen, et geni. Han var den yngste spilleren i verdens beste liga da han slo igjennom for Leeds(vitner om en som jobber hardt for å nå målene sine), virker lojal og målbevisst, sitter i spillerutvalget sammen med Given, Harper og Viduka)
2. Shay Given, har hjerte for klubben, har alltid jobbet hardt og gitt 100% for Newcastle. Desperat etter å spille kamper, Harper kaller han bare "lazarus" pga av hans evne til å alltid spille kamper tross smerter og småskader.
3. Alan Smith, vil nevne han pga av hans vanvittige vinnerinnstinkt på banen, fantastisk innstilling til kamper, gir aldri noe annet enn 100%, det skal INGEN ta fra han...Jevnt mellom Smith, Butt og Taylor for den siste plassen på lista.

Dårligst holdninger:

1. Charles N'zogbia, ikke tvil om denne! Ei sutrebøtte av en annen verden. Selg han til sommeren hvis han ikke skjerper seg, det er akkurat spillere med slik arroganse, altfor høyt selvbilde og survete holdninger vi ikke kan ha hvis denne klubben skal komme seg opp og frem. Har vært vår beste spiller i år, så jeg håper han tar til vettet. Ellers har jeg ingenting til overs for han...
2. Joey Barton, han har gjort for mye dritt utenfor banen så man kan ikke komme utenom han...Allardyce hvilte Barton mot wigan i det tøffe kampprogrammet i jula fordi Barton hadde en liten skade....Barton svarer med å prate dritt til Allardyce før han drar rett på fylla i Liverpool og lager bråk på byen..resultat: 10 dager bak lås og slå, ikke jævli smart når du fra før har en voldsdom hengende over deg...
3. Klarer ikke denne, ser ingen klar kandidat..

Når det gjelder de spillerene som Butt klaget på vil jeg tippe at; Kieron Dyer, Craig Moore(alkoholikeren), Bramble, N'zogbia er blant disse...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Feb. 2008, 17:30 »
Det kan stemme angående Butts uttalelser, kø. Godt vi har kvittet oss med flesteparten.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Feb. 2008, 13:10 »
Top 3 gode holdninger:
1. Uten tvil James Milner. hadde han vært i for eksempel i Liverpool eller Chelsea hadde han garantert spilt på A-landslaget. en ving som aldri gir opp, og som nesten alltid er full av optimisme. tror han gir en god lag ånd.
2. Steve Harper er utvilsomt den beste keeperen i stallen vår etter min mening. Given har blitt mer å mer slapp, og virker som om han har begynt å gi opp. men Harper derimot er en type som alltid står på. et godt eksempel for de andre spillerne.
3. tredje plassen må vel gå til Alan Smith, som kjemper til siste minutt. må være et helvete å spille mot han, siden han er nesten overalt, og er en farlig spiller pga taklingene. han er en fyr som kan få litt fyr på gutta. troppen børr følge Alan Smiths eksempel. en god kaptein kanidat spørr du meg.

Dårlige holdninger:
1. N Zogbia. har overhodet ikke sansen for han. husker ikke mot hvem det var, men han ble tatt ut av troppen fordi han sendte meldinger i garderoben. og da monga han helt. en god spiller, men redd han ødelegger harmonien en del.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Feb. 2008, 16:10 »
James Milner uten tvil ja. Få spillere som forblir så oppegående og lite egoistiske etter å ha blitt så berømt. James Milner er den siste spilleren jeg vil se forlate klubben. Ellers virker det som om Given og Taylor stort sett bare har gode holdninger.

Tror det er mye viktigere å bli kvitt de spillerene med dårlige holdninger, enn å kvine om å bli kvitt spillere som Ameobi f.eks. Husker jeg leste at Carr skrek "Fuck off" til Roeder da han var manager. Nå husker jeg ikke hvor jeg leste det, men om det stemmer er det akkurat slike spillere vi kan sparke ut av klubben på dagen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Feb. 2008, 17:25 »
Veldig imponert over Duff i helga som var, han tok virkelig tak i Newcastle og ville framover å vinne kampen når vi lå under med 3 mål. Han kjemper om visekapteinsbindet med den innsatsen og ivern i laget. Stor spiller erfaring. og flink til å si ifra til spillerne når han ikke er fornøyd.
Han kom, ble mett og dett var dett....