20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reservelaget  (Lest 57173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reservelaget
« Svar #60 på: 10. Mars 2008, 22:32 »
Syntes det virker som vi har mange spennende spillere på reserve laget nå. Slik som nivået er på mange av førstelagspillerne fortjener vel noen av de sjansen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Mars 2008, 22:44 »
Vi trenger mange skadde spelara for at det skal skje med det første ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Mars 2008, 22:59 »
Får bare håpe at Carroll ikke blir den nye Chopra. Den evige målskåreren på 2.laget , som aldri fikk nokk sjangser. Han har utvilsomt et enormt potensial. Bare så synd at a-laget er i den posisjonen vi er i. Hadde vi vert en middelhavsfarer nå tror jeg det hadde vært større sjangse for at han fikk prøve seg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Mars 2008, 23:03 »
Andy Carroll bør ihvertfall få spille mot Birmingham. Kan ikke se at midtbackene i Birmingham teorien er noe så veldig, veldig  mye bedre enn de Carroll har kjempet mot i Reserveligaen. Er en del sterke lag som har stilt opp med solide forsvarsspillere.
Sier ikke at han MÅ få starte, men jeg blir definitivt ikke sur på Keegan om han finner ut at han vil bruke Andy i stedet for Smith.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Mars 2008, 23:03 »
Det er en viss likhet der ja. Carroll trenger førstelagsspill for å utvikle seg videre, helst kjappest mulig. Samtidig syns jeg klubben i disse tider kan tjene på å la spillere som Edgar og Carroll få sjansen.
De kommer til å gi alt de har, samt at det sender ut klare signaler til de etablerte spillerne på laget, om at de må ut av dvalen de er i om dagen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Mars 2008, 23:07 »
Carroll imponerer igjen og han er av typen som har 110% innsats. Det viste seg i FA-cupen i helgen at innsats fremdeles er det som avgjør. Gi Carroll sjansen. Carroll is the future!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Mars 2008, 23:37 »
Tror Carrol ville gjort det bedre enn Owen. Trenger nytt blod inn på topp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Mars 2008, 23:40 »
Er langt artigare å følgje reservelaget enn førstelaget må eg seie!  ;D
Spelte Kadar?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Mars 2008, 00:07 »
http://nufcblog.com/2008/03/10/newcastle-news/carroll-scores-again-in-reserves-3-1-romp/

Carroll eller martins MÅ starte neste kamp. Alle vet jo at Owen er selvskreven fordi keegan som alle andre engelske managere, elsker engelske spillere og fordi han er kaptein.

PS: Kunne gjerne tenkt meg både Carroll og martins på topp. Martins utrykte etter vennskapskampen mot juve i sommer at han elsket å spille med carroll!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

RHCP14

• Gjest
« Svar #69 på: 11. Mars 2008, 01:40 »
Carrol er ein spennende spiller med kvaliteter som passer Owen og Martins...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Mars 2008, 19:03 »
Kveldens lag mot Bolton :

NUFC: Fraser Forster, Ben Tozer, Tamas Kadar, David Edgar, Lamine Diatta, Peter Ramage, Jonny Godsmark, Mark Doninger, Shola Ameobi, Andy Carroll, Kazenga LuaLua
Subs: Darren Lough, Max Johnson, Callum  Morris, Wesley Ngo Baheng, Fabio Zamblera
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Mars 2008, 19:22 »
Synes det er forferdelig at spillere som Ramage og Ameobi skal ta plassen fra spennende unggutter...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 18. Mars 2008, 19:30 »
Synes det er forferdelig at spillere som Ramage og Ameobi skal ta plassen fra spennende unggutter...

Når det gjelder Ameobi er jeg enig, men Ramage er akkurat kommet tilbake etter korsbåndskaden og det er jo naturlig at han  får bruke reservelaget på å komme seg tilbake i matchtrening.

Generelt synes jeg Newcastle har vært strålende denne sesongen når det gjelder å slippe til unggutter på reservelaget!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 18. Mars 2008, 19:30 »
Ramage har ingen fremtid i Newcastle uansett, så kunne fint klart meg uten.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. Mars 2008, 20:06 »
Noen som veit om det går an å følge denne kampen live noe sted?

Edit : Neeei...

Jaja, vi berga 2-2 mot Bolton etter sene scoringer av Shola Ameobi og Wesley Ngo Baheng
« Siste redigering: 18. Mars 2008, 22:29 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."