20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness`s plan  (Lest 3028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Souness`s plan
« på: 06. Juni 2005, 15:55 »
Mye tyder på at Souness midtbaneforsterkniger blir:

Parker
Emre
Benayoun
kanskje Boa Morte.

Forsvar:

Van Buyten
kanskje Miguel.

Spiss:
Keane

Noen jeg har glemt?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Souness`s plan
« Svar #1 på: 06. Juni 2005, 17:23 »
Har vi blitt linka med Miguel i det i siste da? Er vel snart 1 år siden sist jeg leste at han var aktuell for Newcastle!!

Noreng

• Gjest
Souness`s plan
« Svar #2 på: 06. Juni 2005, 17:25 »
Vi har vel det i Viana saken

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Souness`s plan
« Svar #3 på: 06. Juni 2005, 17:27 »
Sitat fra: "Noreng"
Vi har vel det i Viana saken

Så Benfica vil bytte Miguel mot Viana?

Noreng

• Gjest
Souness`s plan
« Svar #4 på: 06. Juni 2005, 17:28 »
ja, kanskje...

Og Porto vil kanskje bytte Benni MC

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Souness`s plan
« Svar #5 på: 06. Juni 2005, 17:31 »
Da håper jeg på Benfica ass. Benni MC vil jeg ikke se i Newcastle drakta!!
Vi trenger egentlig en ny H.back inn etter at Hughes ble solgt!!

Carr er jo en spiller som fort blir skadd og jeg vil ikke ødelegge Taylor på høyre backen. Ramage er enda ung, men det kan bli tøft å bruke han fast om Carr blir ute 2mnd.

Håper på Miguel jeg da :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness`s plan
« Svar #6 på: 06. Juni 2005, 17:48 »
For å svare på spørsmålet på voten, så kan jeg si som så at det ikke hadde vært noe galt med transferaktiviteten dersom vi hadde fått inn alle de vi har vært linka til i det siste. Problemet er at vi ikke gjør det.

Ja, du leser riktig. Jeg har null tro på at alle disse spillerne kommer til oss. Jeg vet heller ikke hvem jeg tror kommer og ikke, men jeg er ganske sikker på at vi sannsynligvis bare kan håpe på å få halvparten av dem. Men jeg vet ikke om jeg tør ta sjansen på det heller. Ja, jeg er negativ nå, men jeg snakker av erfaring. Det er sjelden vi har fått så mange klassespillere på en gang, og jeg nekter derfor å tro på det, før jeg ser det.

Men om det usannsynlige skulle skje, og vi får tidenes sommergave, så styrker ikke det min tro på den godeste Souness. Han har jeg gitt opp for evigheter siden. De gode enkeltspillerne våre er det eneste som kan redde det lille vi har igjen av ære.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Souness`s plan
« Svar #7 på: 06. Juni 2005, 18:13 »
Jeg er ikke så veldig fornøyd. Håper mest på det laget jeg har stilt opp på "kjøp og selg spillere"-tråden. Da hadde jeg vært fornøyd!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Souness`s plan
« Svar #8 på: 06. Juni 2005, 19:59 »
Hvis jeg hadde satt opp et lag bestående av alle de spillerne jeg kunne linka til, ville jeg mest sannsynlig vunnet PL, jeg også. Det blir også litt usaklig. Jeg er enig med Joakim. Vi får ikke alle de spillerne vi er linka til. Det finnes ikke noen som helst mulighet for det.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Souness`s plan
« Svar #9 på: 13. Juni 2005, 11:27 »
Selvfølgelig får vi ikke alle de vi er linket til - av den enkle grunn at mye er oppspinn og pølsesnakk! Souness handler ikke spillere fordi media tror det, han handler de han ønsker til klubben.

Er forøvrig møkk lei den konstante negative praten her inne, av majoriteten. Gi Souness en sjanse! Jeg tror vi er vitne til noe stort, og med Shearer som "høyre hånd" har jeg klokketro på at vi - med litt flaks - skal kunne hevde oss helt der oppe i flere turneringer, PL inkludert. Emre og Parker inn på midten virker svært sannsynlig, og dette vil være glitrende signinger! Han har solgt O'B for svingende!  :lol:

Det eneste minuset jeg kan se er at Intertotoen vil tappe oss for krefter, dersom stallen forholder seg slank og skadeutsatt. Dette er jeg 100% overbevist om vil felle Liverpool og Everton i år - mange kamper før selve sesongen "er i gang" (kval til CL + VM for klubblag for Liverpool).

Likevel forholder jeg meg - med uforminsket styrke - optimistisk.