20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #315 på: 09. Feb. 2008, 17:01 »
For å si det slik, jeg er JÆVLA glad at de ekte supporterne som sto på Villa Park i sorthvitt i dag IKKE har den lousy holdninga som en finner litt for mye av her.

Det er bare så synd at det ikke smitter over på spillerene.

Det gjør det nok absolutt! Vi mangler selvtillitt, og den støtten som er på tribunene varmer nok godt når vi sliter. Mye mer en den pipingen vi hadde tidlig i sesongen når vi faktisk gjorde det helt greit...
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 09. Feb. 2008, 17:02 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei
Men kanskje det hjelper å gi dem litt støtte for en gangs skyld i neste kamp...

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits

ee du ....... Newcastle fansen i England er mykje værre.

Feil. Dei som reise i tusental på bortekampane er EKTE og TRUFASTE fans...Dei støtta laget sitt, spesielt i ein slik situasjon som vi er i no. INGENTING anna som hjelpe! Det må folk skjønna. Det skjønna ikkje visse som går på heimekampane. Der ha du grupper som klagar og buar etter kun EIN feilpasning. Og forventningane er skyhøge og so urealistiske at det nesten ikkje er til å tru! Kanskje ikkje tilfeldig at det er desse som kjem 10 min etter kampen har starta og går for å fortsetja pilsa 5 min før pause, og so reise 15 min før slutt. Det er lov å klaga, men ikkje før du er ein EKTE supportar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 09. Feb. 2008, 17:06 »
Resultatet lyver så det holder! 1. omg spilte vi som ett bortelag skal spille. Trygt defansivt, god på kontringer og dødlige dødballer. 2. omg raknet vi desverre, men det var ikke som på den måten Sam kunne rakne på. Vi hadde fortsatt noe å bidra med framover, og eg såg ikke på kampen som over når 2,3-1 målet kom. Nå skal det selvsagt sies at villa nok var retferdige vinnere, men 4-1 var ikke noe bilde på kampen.

Til sist vil eg bare si meg utrolig stolt over den supporterskaren vi har i ENGLAND. Snakk om å stå bakk laget og manageren. Utrolig volum dei fikk ut når dei satte igang, Villafansen hørte man jo ikke :P

Stå på no, og still dere bak laget!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 09. Feb. 2008, 17:07 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei
Men kanskje det hjelper å gi dem litt støtte for en gangs skyld i neste kamp...

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits

ee du ....... Newcastle fansen i England er mykje værre.

Feil. Dei som reise i tusental på bortekampane er EKTE og TRUFASTE fans...Dei støtta laget sitt, spesielt i ein slik situasjon som vi er i no. INGENTING anna som hjelpe! Det må folk skjønna. Det skjønna ikkje visse som går på heimekampane. Der ha du grupper som klagar og buar etter kun EIN feilpasning. Og forventningane er skyhøge og so urealistiske at det nesten ikkje er til å tru! Kanskje ikkje tilfeldig at det er desse som kjem 10 min etter kampen har starta og går for å fortsetja pilsa 5 min før pause, og so reise 15 min før slutt. Det er lov å klaga, men ikkje før du er ein EKTE supportar.

Synd det bare er eit par tusen ekte fans da. Det er 50 000 på heimekampa. Do the math.
Grunnen til Nufc ligger så ræva til er også pga fansen. Belive it or not.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 09. Feb. 2008, 17:22 »
Fyfaen, jeg er så jævelig enig med Fredrik og de andre medgangssupporterne her! Det her er ræva! Vi kommer garantert til å rykke ned i år, alle spillerne våre er jo dritt!!

At Owen klarer å flakse inn et mål er sykt nok i seg selv, men det helper lite når Given suger så hardt som han gjør! SELG SELG SELG!! Hvorfor ikke bare satse på Krul når Given tydeligvis er "over the top" !!

Er deilig at Fredrik, Doffi osv tør å si i fra her, for de har rett i alt de sier! Newcastle er en pissklubb og jeg håper alle spillerne brekker beina sine!! Håper vi rykker ned til 1 eller 2 divisjon så vi kan starte å bygge laget på nytt...

Kan ikke alle dere "optimistiske" drittsekker  bare finne dere et annet sted å være? Vi har ingenting å være optimistike for nå uansett, hjelper ikke en dritt å være optimistisk!! Er bedre å klage, kanskje vi til slutt kan få Keegan sparket å hente inn en toppmanager som Mourinho eller Hiddink!!

Jeg tror at dette er sarkastisk ment, men jeg vil bare bruke dette som eks på innlegg som bør utdeles kort til. slik at man kan sortere ut de som er inntrisert i å dele sine meninger imot dem som vil skape kvalme og krig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 09. Feb. 2008, 17:22 »
På tide å begrense usaklighetene. Har nå slettet et innlegg fra Medgangssupporteren som inneholdt omtrentlig 0,01% saklig argumentasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 09. Feb. 2008, 17:23 »
hahahhaahhahahhaha jeg har tatt en øl og føler meg full da jeg leser det.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 09. Feb. 2008, 17:26 »
Jeg er ikke medgangssupporter Medgangssupporteren. Jeg er ikke i skyene hvis dette laget vinner to kamper på rad. Jeg er ikke fornøyd med tingenes tilstand rett og slett.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #323 på: 09. Feb. 2008, 17:27 »
Er ikke noe mer krise i klubben nå enn for 4 timer siden. Aston Villa borte er en vanskelig kamp. Butt er nok en gang med på å ødelegge med fantastisk dårlig spill i andre omgang. Men første omgang var tross alt bra, og det er fint å se en Owen på vei tilbake. Jeg driter i hva alle andre mener, det som interesserer meg er å støtte Newcastle United i tykt og tynt. Sesongen i år kommer til å ende ca. som sesongen i fjor og det er ingen krise. Er samme for meg hva man mener på Newcastle Online, er jo mange idioter der og, dog ikke fullt så mange som her. Hvis du ikke tåler dette her, så er Newcastle en dårlig klubb for deg.
Norwegian blood, Geordie heart

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 09. Feb. 2008, 17:29 »
Til Fredrik.

Du kan begynna med å sjekka siste innlegget ditt. Var visst ikkje fritt for skrivefeil det heller. Og når du har begynt argumentera mot meg med antall skrivefeil, ja då har du ikkje mykje å komma med. For det første, eg skriv raskt og prøvar vera kort samtidig. Eg brukar ikkje retteprogram før eg legg det ut. Og blanda inn nokre dialekt-ord er ikkje skrivefeil, bedre enn gammal-dansken din vertfall. Men kvifor sit eg her å forsvara meg mot skrivefeil, bortsett frå at einaste argumentet ditt var nettopp det då.

Kva har du i mot folk som har andre meiningar om Newcastle enn deg? Det går jo ikkje an for deg å komma deg av det toget du sit på. Heile sesongen har du messa opp og ned om akkurat det samme. Stikkord her er Butt, realitet, Smith, selga alle spelarane, kjøpe nytt lag, spark manager osv osv.
Eg har vel aldri vore einig i det du skriv, og måten du skriv på får mange fleire enn berre meg til å hissa seg opp. Det kan vera ein positiv ting det, men når du rakkar ned på dei som har andre meiningar og argumenterar mot deg då er du ute å køyra. Det er trist synst eg.

Eg har mange gonger no teinkt å slutta gå inn på dette forumet, dette fordi det ein altfor negativ og amper tone her inne. Spesielt no når det går til helvette om dagen, men er det ikkje no vi burde stå samla? Slik som alle dei svarte og kvitkledde på kampen idag... Det går berre ikkje an å skrika for å sparka manager å spelarar no, det er tid for å skriva Howay The Lads! :)

Men du for gjera som du vil. Eg meinar ein ting om laget du meinar ein annan.

Akkurat no gler eg meg berre til sesongen er øve, og vi har minst 3 lag bak oss på tabellen. Då er det på tide sjå framøve...

No får vi håpa spelarane får litt sjølvtillit og støtte og at dei gir 110% slik at vi begynna vinna igjen.

Eg har kun skumlese det eg har skrive, så du behøver ikkje kommentera skrivefeil. Då er du berre tilbake på å rakka ned på folk, og det skin gjennom at du er tom for argument.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 09. Feb. 2008, 17:39 »
Jeg tar meg ikke bryet med å sitere det opphakkede innlegget ditt, men hva er det du mener med at jeg ikke har argumenter? Det er jo du som ikke klarer å argumentere for det jeg sier om Nicky Butt, Alan Smith, ditt og datt og resten av tingenes tilværelse. Jeg har nå i flere måneder argumentert og skreket for hodet til Butt og Smith på et fat, grunnet x-antall idiotisk dårlige forestillinger som igjen har forårsaket x-antall søvnløse netter. Jeg vil at klubben min skal gjøre det bra, og denne klubben er ikke tjent med å ha Manchester Uniteds avfall i spissen. Du har ennå ikke kommet med et argument mot det jeg sier om Butt, Smith og alt det der. Kanskje på tide snart?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 09. Feb. 2008, 17:40 »
amen. vi legger diskusjonen tilbake til kampen:) også tar vi "Personlig Abuse" på meldinger til hverandre" 8)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 09. Feb. 2008, 17:54 »
Er ikke lett å komme med motargumenter mot folk som alltid sitter med fasiten...

Men nå er jeg møkka lei, denne kampen her var ikke noe bra. Men ting kan bare bli bedre. Og som alltid satser jeg på seier neste helg. God kveld folkens
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 09. Feb. 2008, 18:01 »
Jepp Jepp. tilbake til kamp tråden:)

Hva synes dere om Taylor idag?

Og at Given ble bytta ut?:)

8)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 09. Feb. 2008, 18:05 »
En kamp vi tapte fullt fortjent. Jeg stiller smp ved laguttaket. Barton spilte elendig og hele 3 ganger skulle han hatt straffe mot seg. Første situasjonen hvor reiv ned spilleren. Dette slapp han unna med. I tilegg handset han i samme situasjon, og 10 min etterpå sparka han ned en mann. I tillegg sprang veldig lite. Jeg skjønner overhodet ikke at Emre ikke spiller for Butt, han er god begge veier og vi så med en gang at pasningene ble litt smartere da han kom innpå. Carr visste jeg kom til å slite på venstreback, og det gjorde han. Kan være at han spilte fordi han ikke ville risikere Enrique. Viduka burde åpenbart spilt i stedet for smith. Sistnevnte har ikke hatt EN avslutning på mål de 3 siste kampene han har spilt på topp.

Tror fotballen kommer etterhvert. Det eneste jeg ber om er at Butt vrakes.