20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #300 på: 09. Feb. 2008, 16:45 »
Mye kritikk her.. men det er forståelig egentli ..
1-0 til pause og så ender det med 4-1 tap .. det kan ingen være fornøyd med ..
men vi har noe positivt fra kampen .. owen scorte igjen .. vi leda til pause.. milner kom med mange gode innlegg..
synd at spillere som emre, enrique og martins ikke var på banen i dag.. men vent å se.. mot manu får vi se et myyye bedre lag..
og jeg håper newcastle overasker en hel fotball verden ved å slå manu .. man kan vel trygt si at dem er favoritt ..
men hvem vet ..  plutslig er det newcastle som gruser manu litt.. og jeg håper inderlig det skjer ..

så nå får vi se frem til neste kamp og håpe på at vi får noe å feire for igjen =)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 09. Feb. 2008, 16:48 »
For å si det slik, jeg er JÆVLA glad at de ekte supporterne som sto på Villa Park i sorthvitt i dag IKKE har den lousy holdninga som en finner litt for mye av her.

Det er bare så synd at det ikke smitter over på spillerene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 09. Feb. 2008, 16:49 »
Det går jo faen ikke an å argumentere mot deg fredrik, for du er jo fullestendig avvisende til andre sine argumenter uansett. Og å rakke ned på folk sine små skrivefeil sier bare alt om hva slags sopp du er. Kan du ikke stikke på dagblad forumet isteden da, og lire av deg personlige fornermelser mot folk som ikke heier på NUFC? Da er du iallefall blant likemenn

Hehe, ikke argumenter? Jeg er jo en av tre, fire andre som må så frem å si hva som faktisk skjer med Newcastle om dagen. Jeg er ikke villig til å gjemme det bort i en skuffe, stikke det under en stol eller legge det på is. Små skrivefeil? Hele innlegget hans lyser jo opp hele nettleseren med "MSN-språk". Personlige fornemelser? Har du noe i mot at jeg svarer på tiltale når jeg får kommentarer i mot mine synspunkter? Og som Asbjørn sier, dette er bare BLÅBÆR i forhold til det som er på Newcastle-Online.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #303 på: 09. Feb. 2008, 16:51 »
vi slo i hvertfall villa på en ting...nemlig antall støttepasninger.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 09. Feb. 2008, 16:51 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei
Men kanskje det hjelper å gi dem litt støtte for en gangs skyld i neste kamp...

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits

Du har med andre ord ikke lest på Newcastle-Online forumet. Dette er blåbær i forhold til hva som skrives der inne.

Det jeg mente var at det er bra at Newcastle har fans som i tusentall drar på bortekamper å støtter laget og middelmodigheter som Smith og Butt uansett hvor fantastisk ræva laget presterer. På alle forum, norske som engelske vil det finnes personer som alltid ser seg for godt til å komme med noe positivt og da begynner jeg å tenke at Newcastle, som gang på gang underpresterer, er rette laget for disse å heie på.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 09. Feb. 2008, 16:53 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits

Du har med andre ord ikke lest på Newcastle-Online forumet. Dette er blåbær i forhold til hva som skrives der inne.

Det jeg mente var at det er bra at Newcastle har fans som i tusentall drar på bortekamper å støtter laget og middelmodigheter som Smith og Butt uansett hvor fantastisk ræva laget presterer. På alle forum, norske som engelske vil det finnes personer som alltid ser seg for godt til å komme med noe positivt og da begynner jeg å tenke at Newcastle, som gang på gang underpresterer, er rette laget for disse å heie på.
Er dette den samme fansen som buer ut hjemmelaget gang etter gang etter gang så fort man ikke spiller underholdene fotball?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #306 på: 09. Feb. 2008, 16:54 »
Synes butt og smith får mye pes her. Ja, dem var ikke spesielt god men jeg synes faktisk barton var banens dårligste i dag. Han spilte nesten bare feilpasninger i dag og tapte masse dueller på midten og skulle vært bytta ut i første omgang med emre. Cacapa skulle vært bytta ut med faye for å utfordre carew og harewood på hode som lekte seg med forsvaret våres i hele andre omgang(keegan var dårlig taktisk i dag i andre omgang). Saven mer trøkk i laget. Presset på ballfører og klareringer er alt for dårlig OG vi MÅ slutte å starte luftkrig på mot villa, få ballen ned på bakken og spille fotball!!! Vi må stresse villa mere og presse dem høyere opp på banen.

Backene våres var nesten ikke med framover i dag og hvordan skal vingene utfordre framover når dem alltid er 2 mot 1? Selvtilliten er som sagt helt borte når vi får 2-1 i trynet. Markeringene glipper helt enkelte ganger. Given bør ta skuddet til Bouma som så ut til å snu hele kampen.

Banens beste i dag er Milner og Owen som gjør en O.K innsats.

Framover så må vi plukke poeng i de 3 neste kampene selv om dem blir hard. Frykter for nedrykk hvis vi ikke klarer å snu trenden, det ser veldig svart ut nå men jeg er evig optimist og trur at vi får en seier snart!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. Feb. 2008, 16:54 »

ee du ....... Newcastle fansen i England er mykje værre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. Feb. 2008, 16:55 »

Er dette den samme fansen som buer ut hjemmelaget gang etter gang etter gang så fort man ikke spiller underholdene fotball?

Det jeg har snakket om nå, som du sikkert hadde oppfattet hvis du hadde vært bare vanskelig istedenfor komplett umulig, er Newcastle fansen som i tusentall drar på bortekamper og støtter laget samme hva som skjer
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

BallaJazz

• Gjest
« Svar #309 på: 09. Feb. 2008, 16:55 »
Hjelper hvafall ikke å hakke løs på hverandre.Greit å være frustrerte for det er nok alle av oss men å drive å gå løs på hverandre hjelper ikke noe som helst

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. Feb. 2008, 16:55 »
Vi har grunn til å være skuffet over hva laget presterer etter pause, og en utblåsning er greit. Det viser at folk har følelser for klubben. Men å rakke ned på hverandre har ingen hensikt. Det er noe man bør holde seg for god til. Vi viser i første omgang at veien til topp 6 ikke er så alt for lang, men ser i andre omgang hvorfor vi er på nedre halvdel av tabellen. Jeg skal forresten over på neste kamp (Manchester Utd) og skal selvfølgelig støtte laget uansett hvem Keegan velger skal starte.

Given 5: Gjør en god førsteomgang med to gode redninger. På 1-1 målet er han veldig uheldig da ballen går via Beye og skifter retning, selv om det er mulig å ta den. Hva som skjer på 2-1 er heller ikke han sin skyld, så hvorfor han ble byttet ut lurer jeg på.

Beye 4: Ganske usynelig i denne kampen, noe som skuffer. Selv om han har mange gode taklinger bakover så ser man lite til han framover. Helt grei kamp, selv om jeg forventer mer.
Taylor 4: Har en vanskelig jobb med å stoppe Carew, men løser den greit. Så veldig lite til han egentlig.
Cacapa 4: Noen gode og viktige inngripner. Virker litt usikker til tider. Godkjent minus.
Carr 4: Bra trøkk, men spiller tydelig på feil posisjon. Usikker med venstrebeinet, og gjør en del dristige valg. Unødvendig hands på slutten av kampen trekker kraftig ned.

Milner 6: En av få som fortsetter å løpe selv om vi ligger under. Herlig innsats og er flink en mot en. God assist, men sliter fortsatt litt med å treffe med innleggene.
Barton 5: Spiller en god førsteomgang der Newcastle dominerer midtbanen. Hindrer mål med hånda og albuen, og skulle kanskje ha hatt to straffer i mål. Blir borte i andre omgang.
Butt 5: Mye av det samme som Barton. Dominerer midtbanen med steinhard jobbing i første. Løper seg tom mot slutten av kampen, og blir nærmest stående stille.
Duff 5: En del positivt i første omgang. Han tør dessverre ikke å utfordre utover i banen og blir veldig forutsigbar i bevegelsene sine. Blir, som resten av laget, slitne.

Owen 5: Flott mål. Vil være mer play-maker enn han er. Få deg lengre opp på banen.
Smith 4: Til tider positiv i første omgang, med en god Laursen i ryggen. Så blir han helt borte og preger ikke kampen nevneverdig. Kom han til en avslutning i kampen?

Harper: Gjør to strålende redninger når han kommer inn. Saster feil på straffen.
Emre: Kommer inn på et håpløst tidspunkt hvor nesten alle de andre har gitt opp.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. Feb. 2008, 16:56 »

ee du ....... Newcastle fansen i England er mykje værre.

Da er vi uenige

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 09. Feb. 2008, 16:56 »
Jeg har en følelse av at vi omtrent hadde vært der vi er i dag selv om vi hadde hatt dagens Arsenal-lag til rådighet fra starten av denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. Feb. 2008, 16:58 »
Det går jo faen ikke an å argumentere mot deg fredrik, for du er jo fullestendig avvisende til andre sine argumenter uansett. Og å rakke ned på folk sine små skrivefeil sier bare alt om hva slags sopp du er. Kan du ikke stikke på dagblad forumet isteden da, og lire av deg personlige fornermelser mot folk som ikke heier på NUFC? Da er du iallefall blant likemenn

Hehe, ikke argumenter? Jeg er jo en av tre, fire andre som må så frem å si hva som faktisk skjer med Newcastle om dagen. Jeg er ikke villig til å gjemme det bort i en skuffe, stikke det under en stol eller legge det på is. Små skrivefeil? Hele innlegget hans lyser jo opp hele nettleseren med "MSN-språk". Personlige fornemelser? Har du noe i mot at jeg svarer på tiltale når jeg får kommentarer i mot mine synspunkter? Og som Asbjørn sier, dette er bare BLÅBÆR i forhold til det som er på Newcastle-Online.

Alle ser jo hva som skjer. Vi kan lese tabellen akkurat like godt som deg, og det jeg er irritert over er din totale ignorans når det kommer til andres syn på saken. alle skjønner at 4-1 mot Villa suger balle, og at Carr ikke er en god nok venstreback. Alle ser at Smith ikke er Drogba og at Butt  heller ikke er god nok. Men det går vel an å diskutere det da, istedenfor bare å spisse alle ytringer i mest mulig negativ retning? Et argument blir ikke sannere om du brøler det eller repeterer det...

Når det er sagt, så er jeg enig i at Smith, Butt og carr ikke burde spilt, og jeg føler meg langt fra komfortabel med hva vi presterer. Men jeg har ikke tenkt å hugge huet av noen som faktisk synes at Smith må få en stund til på å motbevise kritikerne.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. Feb. 2008, 16:58 »
En ting er i hvertfall sikkert, og det er at om det ikke hjalp at Toon Army på Villa Park ikke skjelte ut laget, så hadde det i allefall ikke hjulpet om de hadde skriki og smelt skjellsord mot eget lag. Spillerne har dårlig nok selvtillitt fra før om de ikke skal få den ytterligere svekket ved å bli skjellt ut av sine egne etter hver bidige kamp.

Og at det skrives mye stygt også på engelske nettforum bør ikke være noen unnskyldning for å hive ut negativ kritikk her. Alle NUFC supportere er nok enige i at det ikke er godt nok å tape 4-1 og at det vi presterer ikke er bra nok for tida. Jeg forstår frustrasjonen, men alikevel får det være grenser for hva kritikk man kommer med.