20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #90 på: 09. Feb. 2008, 13:08 »
Hva faen har Barton gjort for som gjør at han fortjener å starte foran Emre lurer jeg på.

Det samme med Smith og Viduka.

Og Carr på venstreback da... Huff og huff!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Feb. 2008, 13:08 »
Emre, Viduka, Faye og Enrique på benken? Skal dette være århundrets dårligste vits? Haha, jeg må le. Samtidig er jo dette en katastrofe, og jeg har vel aldri før sett en slik anvending av spillere. Jeg håper at alle 4 har plukket opp en eller annen skade sånn at de ikke er 100 %, ellers har jeg mistet mye av tilliten min til Keegan. Dette hadde jeg aldri trodd.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 09. Feb. 2008, 13:12 »
Fantastisk! Her snakker vi om at vi mister mye av tilliten til Keegan etter ETT laguttak!! Jeg blir seriøst kvalm.

Kan virke som om spillerne som spilte landskamper blir hvilt, med unntak av noen selvsagt. Faye, Enrique og Emre har alle spilt for landslaget.

Jaja. Fram med newcastledrakta og kassa med pils. Nå skal vi vinne!

Howay the lads!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 09. Feb. 2008, 13:13 »
Haha er det mulig!
Sam hadde jo bedre laguttak  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 09. Feb. 2008, 13:16 »
Flott at vi kritiserer laget foer kampen er spilt :)
Fantastiske supportere vi er
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Feb. 2008, 13:17 »
Emre, Viduka, Faye og Enrique på benken? Skal dette være århundrets dårligste vits? Haha, jeg må le. Samtidig er jo dette en katastrofe, og jeg har vel aldri før sett en slik anvending av spillere. Jeg håper at alle 4 har plukket opp en eller annen skade sånn at de ikke er 100 %, ellers har jeg mistet mye av tilliten min til Keegan. Dette hadde jeg aldri trodd.

Vær så snill. Greit at du holder med et lag som spiller i svart/hvitt, men må verdenen din være kun i svart/hvitt også? Keegan benytter hver dag på treningsfeltet sammen med disse spillerne, uten at jeg skal si noe for sikkert tviler jeg på at du gjør det samme. Kanskje noen av spillerne er slitne, småskadet eller kanskje andre spillere passer laget bedre akkurat for øyeblikket? Jeg legger ikke skjul på at jeg med min begrensede kunnskap om alt dette gjerne skulle hatt med flere av de du snakker om, men å miste mye av tilliten til en manager pga ett laguttak er drittprat.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 09. Feb. 2008, 13:18 »
Det er verdt å merke seg at med seier i dag er vi (kun) ti poeng bak Villa på 6. plass. Ikke helt håpløst.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Feb. 2008, 13:19 »

Vær så snill. Greit at du holder med et lag som spiller i svart/hvitt, men må verdenen din være kun i svart/hvitt også? Keegan benytter hver dag på treningsfeltet sammen med disse spillerne, uten at jeg skal si noe for sikkert tviler jeg på at du gjør det samme. Kanskje noen av spillerne er slitne, småskadet eller kanskje andre spillere passer laget bedre akkurat for øyeblikket? Jeg legger ikke skjul på at jeg med min begrensede kunnskap om alt dette gjerne skulle hatt med flere av de du snakker om, men å miste mye av tilliten til en manager pga ett laguttak er drittprat.

Endelig en fornuftig kar. Bra, Geir!

Selvfølgelig vet Keegan noe som vi ikke vet. Og nettopp Keegan har uttrykt sin begeistring over spillere som Emre. Så da er det sikkert en grunn til at han ikke starter i dag?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Feb. 2008, 13:20 »
Flott at vi kritiserer laget foer kampen er spilt :)
Fantastiske supportere vi er

Begynna tidligt vettu. Kampen går jo til helv... så da er det greit og ha gjort unna det meste av kritikken på forhånd  :P

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. Feb. 2008, 13:20 »
Enrique er vel ikke match fit enda han heller.. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Feb. 2008, 13:23 »

Helt greit at du har et annet synspunkt på problemstillingen enn meg. Av legning klarer jeg ikke å se det positive i dette, dessverre, så du får bare unnskylde meg. Jeg klarer ikke å lete fram noe som skal hjelpe Newcastle til seier mot et fremmadstormende Aston Villa, ved å prioritere Butt foran Faye, Carr foran Enrique og Smith foran Viduka. Jeg er og vil også alltid være av den oppfatning at spillere som spiller flere dårlige kamper på rad skal bli vraket fra startoppstillingen. Det som også irriterer meg er at det sitter flere hundre tusener av Newcastle-supportere rundt om i alle verdens land og ser det jeg ser. Butt og Smith har jo ikke gjort noen verdens ting for å fortjene en plass i Newcastles svarte- og hvite striper, har de vel?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Feb. 2008, 13:23 »

Kan virke som om spillerne som spilte landskamper blir hvilt, med unntak av noen selvsagt. Faye, Enrique og Emre har alle spilt for landslaget.

Meina du det er behov for og kvila dei ?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Feb. 2008, 13:26 »
Enrique er vel ikke match fit enda han heller.. .
Enrique spilte hele kampen for Spania U-21 på tirsdag, så det er nok ikke noe problem.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Feb. 2008, 13:27 »
Det er faktisk ikke mulig å være positiv til dette laguttaket uansett hvordan jeg ser på det...Det at Carr, Butt og Smith er i startoppstillingen er forferdelig.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Feb. 2008, 13:29 »

Meina du det er behov for og kvila dei ?

Det er uinteressant om vi mener det er behov for å hvile dem. Vi vet ikke hvordan formen deres er. Om Keegan mener det må vi stole på det.

Til Fredrik: Hadde dette vært et Allardyce-uttak ville jeg kanskje sett det på samme måte. Keegan vet vi har en mer offensiv stil, vi vet han liker spillere som Emre og det er antagelig en god grunn til at han blir satt ut. Mulig jeg virker i overkant positiv, det er bare at Keegan og teamet rundt han har så uendelig mye bedre grunnlag for å vite dette enn det jeg og du har.