20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LIVESPORT 247  (Lest 2256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vonFalkirk

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
LIVESPORT 247
« på: 05. Feb. 2008, 18:37 »
Hei

Jeg meldte meg inn i dette livesport247  men fikk det ikke til og angret på det etterpå. Men spørsmålet mitt er hvordan man stopper det trekket fra min konto. Fekk beskjed om at eg måtte stoppe dette selv på en paypal account. Men hvor finner jeg denne paypal accounten ?

Noen som har vert borte i dette før og veit hvordan man avslutter det ?

Hilsen

von Falkirk

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: LIVESPORT 247
« Svar #1 på: 05. Feb. 2008, 18:46 »
Enten har du opprettet en paypal konto tidligere, eller så gjorde du det når du meldte deg inn i Livesport247. Gå inn på http://www.paypal.com, logg deg inn og der vil du finne en oversikt over hvilke ting du abonnerer på.

vonFalkirk

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Feb. 2008, 19:10 »
Har prøvd dette, men kan verken huske hva passord eller brukenavn er. Jeg pleier som regel ha noen faste som jeg bruker men ingen av dei virker. Har også sent en mail til paypal hvor jeg spørr etter passord men får ikke svar.
Prøvde også å svare på noen spørsmål slik som telefonnummer og adresse men da finner de ikke dette registret noen plass.

Veldig frustrerende dette :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Feb. 2008, 20:07 »
Hvis du tømmer den kontoen som betaler til paypal like før betaling skal det nok gå bra ;)