20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Korleis ser ein som bur i Newcastle på lagets tilstand?  (Lest 4350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Dette har ein som er ifrå Newcastle skreve på eit forum der eg er medlem på(ikkje eit newcastle forum :P)

Sitat
I support the prestigious Newcastle United!!! We r crap now, over the past two or three seasons our crappy managers have been ruining the team. Given is our only good player and he's meant to be going to Arsenal. Dyer and Bellamy are excellent players but they are f***ing twats! Robert has his days but he cannot defend, babayaro is a great player but he is always injured, like Boumsong, Butt, Carr and Dyer, all crocks. Woodgate was one of the best players in the league I feel but out of a possible 43 games he only played 16 or something like that for us. Shearer has past it and don't get me started on the two donkeys - Bramble and O'Brien. That Viana was supposed to of been amazing but he was crap. Actually before we signed him the Portguese national manager was saying he was going to build the future team around him, I couldn't believe it. Thank god Kluivert has gone - I never approved signing him but I suppose he did score 13 goals for us. BOWYER, BOWYER, he was one of the best midfielders in the premiership when he was playing for Leeds but he is rubbish and he is such a dickhead, I would love to beat him up.

Before I said it was about two or three seasons ago when we started to go downhill but really it started when we were in our prime. I'll set the scene.......

The great Kevin Keagan was manager, Shearer was in the form of his life, scoring almost every match for club and country. He was partnered by Les Ferdinand, Andy Cole and Peter Beardsley - All great players. We easily, had the best midfield in the world, Ginola, Robert Lee and the great, Tino Asprilla were entertaining defences up and down the country. HOWEVER, we also had the worst defence in the world. The only thing I can think of any of them doing is when Phillipe Albert scored in the 5 - 0 win against Manchester United. Keagan refused to listen to his supporters, everyone in England could see what was the matter with the team but he didn't care, thus, the team today is crap. We could have done great things, in Europe and domestically, but, that is all now a distant memory.

Eg vil sei meg veldig enig i det han skriv, og det var veldig intresant å lese kva ein som bur i Newcastle føler rundt laget sitt. Det er litt vanskleg for oss i kalde Norge å få med oss alt som skjer på den andre sida av Nordsjøen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Korleis ser ein som bur i Newcastle på lagets tilstand?
« Svar #1 på: 05. Juni 2005, 18:34 »
Jeg har sett andre geordier skrive mye mer saklig enn det derre, for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Juni 2005, 21:36 »
Han har enkelte gode poenger, men han tar litt vel hardt i. Dessuten ser jeg han nevner Boumsong blant spillerne som slaktes. Han sier at Boumsong er en god spiller, men han er for mye skadet og dermed "crap". Nå synes jeg ikke Boumsong har vært så mye skadet da. Vi kan kanskje ikke forvente at alle viktige spillere skal holde seg skadefrie hele tiden. Enkelte er mer uheldig enn andre, og jeg tror vi skal la være å si for mye om Boumsong før han har unnagjort en hel sesong.

Men joda, jeg skal være enig i at nedturen på mange måter startet da Keegan ikke ville kjøpe inn forsvarsspillere, men vi skal samtidig huske på at Albert faktisk var en relativt god forsvarsspiller, og den beste vi hadde på den tida. Og jeg tror han ville klart seg relativt bra den dag i dag også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. Juni 2005, 16:00 »
Husker godt den tida med Albert og Ginola. Det var vel i 95/96, da vi endte opp på 2 plass.

1.Srnicek/15.Hislop

2.Barton/19watson  27.Albert   6.Howey/5Peacock  3.Beredsford/26.Elliott

18.Gillespie           8.Beardsley    4.Batty/7Lee       14. GINOLA

9.A.Shearer    10.Ferdinand/11.Tino

(fikk bare lyst :) )
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. Juni 2005, 22:52 »
Trøye nr. 8 blir aldri den samme. Og Dyer er dessverre i ferd med å gjøre skam på den. Beardsley var SYKT god, og spilte jo som en 19-åring, i en alder av over 30 år. Egentlig litt merkelig at Dalglish solgte Peter the great, bare for å hente Ian Rush. Dn skam at Rush bar trøye nr. 8. Peter ville ha gjort det mye bedre enn Rush.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Juni 2005, 14:43 »
Dyer er jo akkurat på tur å gjøre seg verdig trøye nr8 dersom han fortsetter i samme sporet neste sesong jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #6 på: 12. Juni 2005, 14:31 »
http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=2102

Jeg anbefaler dere å lese denne artikkelen.

Meget god beskrivelse av tingenes tilstand de siste årene.
Howay the lads!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. Juni 2005, 20:35 »
Helt grei beskrivelse av ting og tang, men for en som har fulgt med laget hele den tiden vet utmerket godt alt det der. Det står ingenting nytt der.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13. Juni 2005, 01:45 »
Når spilte Shearer sammen med Cole?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
Re: Korleis ser ein som bur i Newcastle på lagets tilstand?
« Svar #9 på: 13. Juni 2005, 13:43 »
Dette var absolutt ikke saklig, og full av mildt sagt pussige utsagn. Sammenligner Bramble med O'B!! Påstår Shearer og Cole spilte sammen!! Og må le når han kaller Bowyer "rubbish".. Han var vår beste midtbanespller i store deler av sesongen jo! Han gir alt, og løper til han stuper.

DanMan

• Gjest
« Svar #10 på: 13. Juni 2005, 13:51 »
Artikkelen var heller ikke all verden i min bok. Slakter FF, helt uten grunn. Han heter KierOn Dyer (flisespikk, men irritabel feil), og påstanden om at ting snudde etter CL-kval-tapet mot Kroatia Zagreb er vel feil. Det var Partizan Beograd, var det ikke? Etter straffekonk, der alles gromgutt Robert NEKTET å ta straffe.. Å kalle Bramble middels blir for dumt, og å sammenligne "talentet" Ameobi med Milner og Taylor er upassende.

Det eneste "positive" med artikkelen for meg er slakten av Cort.  :lol: Beklager, men han VAR ikke god..

Og til Joakim, som avfeier artikkelen som ting du vet allerede, du bet deg vel merke i kommentaren:
"While [Souness'] appointment early in the season was a shock, he is not to blame for the state the club are in"?
Du er jo negativ til Souey, og virker på deg som alt er hans feil.. Hva har du å si til denne påstanden?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #11 på: 13. Juni 2005, 14:07 »
Sitat
Det eneste "positive" med artikkelen for meg er slakten av Cort.  :lol: Beklager, men han VAR ikke god..

Ikke engang dette var positivt i denne artikkelen. Cort fikk karrieren sin ødelagt av skader, det er det liten tvil om. Hadde han klart å holde seg skadefri hadde han nok vært i Newcastle enda, og spiss-situasjonen hadde sendt helt annerledes ut.

Gleder meg stort å se at Cort putter litt for Wolves.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 13. Juni 2005, 14:14 »
Tror faktisk ikke skader kan ta all skyld, men forstår dette godt, og det er selvfølgelig ikke positivt i den forstand. Var bare bra og se at noen deler mitt syn på Cort.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Juni 2005, 14:51 »
Selv om han hadde prestert å bytte ut Beograd med Zagreb og Kieron med Kieran, mener jeg dette var en meget god artikkel, som jeg er ganske så enig i.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 13. Juni 2005, 17:37 »
Sitat fra: "DanMan"
Og til Joakim, som avfeier artikkelen som ting du vet allerede, du bet deg vel merke i kommentaren:
"While [Souness'] appointment early in the season was a shock, he is not to blame for the state the club are in"?
Du er jo negativ til Souey, og virker på deg som alt er hans feil.. Hva har du å si til denne påstanden?

Vel, det sto ingenting nytt der, for å si det sånn. At forståsegpåere mener at Souey ikke har skylda for klubbens tilstand per dags dato er heller ikke noe nytt, selv om det er aldri så mye sprøyt.
Greit nok, Souness skal ikke ha all skyld. Den godeste Shepherd har nok mesteparten av skylda, men det er jammen ingen andre enn Souness sin feil at klubben havnet på en ussel 14. plass i PL foregående sesong, det er heller ingen andre enn manager Souness som kan ta skylda for den skammelige måten vi røk ut av UEFA-cupen på. En turnering vi faktisk burde ha vunnet. Og det er ene og alene fordi Newcastle var det beste laget som var igjen i turneringa. Vi er bedre enn Sporting, det viste vi i hjemmekampen. Vi er mye bedre enn alle de andre lagene som var igjen når vi ble slått ut. Så at vi røk på huet og ræva ut av UEFA-cupen med fire håpløse baklengs, etter at vi selv tok ledelsen tidlig i kampen, er intet annet enn en skandale av dimensjoner, som KUN Souness kan ta skylda for.

Vi har blitt et mye dårligere fotballag etter at Souness overtok, og måten han har styrt skuta på er under enhver kritikk!