20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5400 på: 01. Sep. 2008, 23:55 »
jævla Barton

Ka faen ! Tenk om Owen kunne ha sagt noe slik da? Herlig Barton !

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #5401 på: 01. Sep. 2008, 23:55 »
Tror vi kan klare en uefa-cup plass denne sesongen, men da må de beste spillerene holde seg friske 

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5402 på: 01. Sep. 2008, 23:55 »
Jeg begynner å bli nervøs nå - 1 time igjen og vi har ikke hørt noe på LENGE!  :-X

Hvorfor nervøs? Olivier Bernard gjennomgår den siste delen av den medisinske testen nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5403 på: 01. Sep. 2008, 23:55 »
Magisk. takker !

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5404 på: 01. Sep. 2008, 23:57 »
jævla Barton

?! Barton nekter og gå den kødden får jo alt for god lønn til og vurdere klubbskifte i tillegg er det ingen som vil behandle han så pent som oss keegan er jo forelska i fyren.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5405 på: 01. Sep. 2008, 23:58 »
jævla Barton

?! Barton nekter og gå den kødden får jo alt for god lønn til og vurdere klubbskifte i tillegg er det ingen som vil behandle han så pent som oss keegan er jo forelska i fyren.

kunne ikke sagt det bedre. en ære å ha supportere som deg med min siden benson

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5406 på: 01. Sep. 2008, 23:59 »
breaking!!!! asbjørn har signert for sunderland! den nye maskoten Asbjørn har et rykte på seg for et syyykt show.

han har signert ein eksepsjonell 5 års avtale med klubben som går ut på leige av eit bøttekott på stadium of light inkludert 3 og en halv snikkers i veka. Lønna kan auke etter prestasjoner
- carry on!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5407 på: 01. Sep. 2008, 23:59 »
Jeg begynner å bli nervøs nå - 1 time igjen og vi har ikke hørt noe på LENGE!  :-X

Hvorfor nervøs? Olivier Bernard gjennomgår den siste delen av den medisinske testen nå.

takk, jeg trodde city skulle kuppe den dealen. Flaks at Ashley er villig til å strekke seg langt for å få de spillerne vi trenger.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5408 på: 01. Sep. 2008, 23:59 »
breaking!!!! asbjørn har signert for sunderland! den nye maskoten Asbjørn har et rykte på seg for et syyykt show.

han har signert ein eksepsjonell 5 års avtale med klubben som går ut på leige av eit bøttekott på stadium of light inkludert 3 og en halv snikkers i veka. Lønna kan auke etter prestasjoner

Hahahah
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5409 på: 02. Sep. 2008, 00:00 »
Sitter å hører på politiradio for Oslo på nett samtidig som jeg trykker på oppdater på samtlige engelske nettsider. Jeg liker denne natten. ;D

Human: har du link til dette?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5410 på: 02. Sep. 2008, 00:00 »

hahahahaha. kveldens.

klarer ikke slutte å le
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5411 på: 02. Sep. 2008, 00:01 »
syns KK er fornuftig jeg, tror barton kan bli en viktig og god spiller for oss hvis KK klarer det han har planer om.
er ganske lei Barton bråk selv, føler en litt sånn bobb bobb på han, men i bunn og grunn føltes det godt når han uttalte seg om sitt hjerte hørte hjemme i newcastle. så får vi se ka som skjer, at han blir i klubben er sikkert nå, så får vi bare være positiv til han sålenge :)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5412 på: 02. Sep. 2008, 00:02 »
hørte det på en ekslusiv insider som var på en shellstasjon og prata med noken nært klubben (dokke hørte det ikkje fra meg men det var radar som var på biltur)
- carry on!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5413 på: 02. Sep. 2008, 00:02 »
hahahaahahah
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #5414 på: 02. Sep. 2008, 00:03 »
Føler det på meg at vi får et par godbiter på slutten. Selv, om det kanskje ikke er de beste smakene i twistposen så kan de overraske.