20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806839 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5355 på: 01. Sep. 2008, 23:33 »
Man kan mene hva man vil om Barton, men å selge han i nåværende situasjon ville vært idioti.

Skjønner ikke hvorfor folk klager over denne dagen. Her har vi kjøpt 4 spillere gjennom hele jævla sommeren. Det er kjøp som har tatt oss år og dag. Så smeller ledelsen til med to interressante kjøp i løpet av et par timer. Det er jo selvsagt ikke 100% sikkert at de er Newcastle-spillere enda, men alt tilsier at dette stemmer. Jeg for min del vet ingenting om noen av de, men statsene til Xisco skal man ikke frynse av. Gonzales er det nå så som så med, men det var det jo med Guthrie også. Han har ikke skjemt seg ut på noen måte hittil.

Alt i alt er jeg faktisk fornøyd med denne dagen, da jeg har vært pissnegativ til hele vinduet fordi KK og gutta har virket ubrukelige.

Ripsgard: Owen var vel linket tidligere i dag, men tror den stormen har lagt seg nå.

Human: hva er det med deg egentlig? hvis ikke du kan komme med noen pålitelige linker, så gir du faen med det der.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5356 på: 01. Sep. 2008, 23:34 »
som eg sa tidligere barton mot barry og 13 mill, men newcastle meinte 13 mill var for masse....

Ork! Vil ikke høre sånt. Blir bare lei meg!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #5357 på: 01. Sep. 2008, 23:34 »
Nei, folkens. Da tar jeg kvelden. Er blitt for gammal til å være våken hele natta i vente på nysigneringer. Blir spennende å stå opp i morgen i hvert fall.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5358 på: 01. Sep. 2008, 23:34 »
Hørte jeg feil eller så de noe om Lennon til oss på SSN?

var en fan som hadde sent mail og sagt at keegan burde gå for aron lennon

Beroliggende

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5359 på: 01. Sep. 2008, 23:34 »
lasse: nettavisen skrev det kl. 23:20... så så fryktelig lenge siden er det ikke
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5360 på: 01. Sep. 2008, 23:35 »
lasse: nettavisen skrev det kl. 23:20... så så fryktelig lenge siden er det ikke
Tror du nettavisen er fryktelig oppdaterte? Pleier de å være det? Vær så snill å følg med i engelske aviser ihvertfall!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5361 på: 01. Sep. 2008, 23:35 »
tror ikke det blir noen malouda deal, for Robinho går til city.. ergo, ikke noe mer spillere til oss.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5362 på: 01. Sep. 2008, 23:36 »
lighten up folk !!ingen som veit ka som skjer på st.james's folk må jo fatte at det berre er bs..
- carry on!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5363 på: 01. Sep. 2008, 23:36 »
I følge en veldig troverdig radio (som feks. kom først ut med at Beckham skrev under for Real Madrid) , har sagt at Robinho har signert for ManCity.

Sykt.....
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5364 på: 01. Sep. 2008, 23:36 »
Ripsgard: Hmm... Ryktet har vel svirret rundt siden i går, og det ble vel sagt på SSN at Owen blir værende. Anbefaller deg å heller følge med på engelske TV-kanaler /nettaviser i kveld. Tror ikke norske nettaviser klarer å følge de akkurat i dag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5365 på: 01. Sep. 2008, 23:37 »
fedrelandsvennen meldte at modric har signert for tottenham nettopp.. stemmer dette?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5366 på: 01. Sep. 2008, 23:37 »
Kan vi roe ned her inne? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5367 på: 01. Sep. 2008, 23:38 »
FØKK! JB blir værende
heldigvis!
Ja, la oss for all del beholde Barton! En superviktig spiller for Newcastle...

skal det likesom være ironisk? i så fall, mener du at dette er tiden for å selge spillere?!? særlig spillere som har vist at de kan gjøre en veldig bra jobb i form?
Hadde du for helvette fulgt med litt så var det snakk om en BYTTEHANDEL, ikke bare å selge Barton!
og jeg vil ikke bytte barton til den prisen "for helvete"! er det klart nok for deg? kunne kjøpt diego til den prisen.. skru av pcen og legg deg hvis du ikke klarer å oppføre deg. rakker ned på alt og alle her nå, og gjør ikke akkurat situasjonen bedre!

Kunne vi kjøpt Diego for £4mill? Da ville vi gjort et kupp ihvertfall!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5368 på: 01. Sep. 2008, 23:39 »
http://www.clubfanzine.com/tottenham_hotspur/v2.showNews.php?id=13938

Veloso (pictured) was named on the bench for Sporting Lisbon in their game at Braga tonight, suggesting a deal for him to leave the club is not as set in stone as Spurs fans would have hoped.

Haha, det er nok vi som sniker oss inn å signerer Veloso:D
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5369 på: 01. Sep. 2008, 23:40 »
i såfall så fortjener det en håndjager
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!