20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5040 på: 01. Sep. 2008, 18:50 »
top 10 Klubb forhandler om BARTON  :o :o :o
KONGE :D :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5041 på: 01. Sep. 2008, 18:50 »
SSN: Top ten PL club negotiating over JOEY BARTON   (???)

No skjer da mykje her. MEN nei ikkje fan om vi skal selgja fleire no!!! Greit med Smith, men ingen andre.

Helvette. FÅ INN !

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5042 på: 01. Sep. 2008, 18:50 »
Men tilbake til newcasle. er xisco klar? noen som har funnet ut om gonz? har vi opsjon på kjøp?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5043 på: 01. Sep. 2008, 18:51 »
hvordan vet dere disse nyhetene så kjappt?

Czech Republic defender Michal Kadlec has claimed that Newcastle were interested in securing his services this summer
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5044 på: 01. Sep. 2008, 18:53 »
SSN: Top ten PL club negotiating over JOEY BARTON   (???)

No skjer da mykje her. MEN nei ikkje fan om vi skal selgja fleire no!!! Greit med Smith, men ingen andre.

Helvette. FÅ INN !

Fantastisk å satse på at Guthrie og Butt holder seg skadefrie hele sesongen. Obs, jeg glemte stjerna Gonzales.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5045 på: 01. Sep. 2008, 18:53 »
SSN: Top ten PL club negotiating over JOEY BARTON   (???)

Helvette. FÅ INN !

Det må jo bere west ham uten tvil!!!!!
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5046 på: 01. Sep. 2008, 18:53 »
Site ser på Sky Sports News, dei har "Fotballekstra" sending kun om transfer. Innslag frå alle PL byar og klubbane. No nettopp sa han i Newcastle at det foregikk forhandlingar om Joey Barton, men kunne ikkje sei kva klubb endå.

Hehe vil endå ikkje sei som Eivind at det er katastrofe, men viss vi ikkje får inn fleire og Barton går ut no, kanskje ilag med Smith, då e da LATTERLEG.
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 18:55 av lgrinde »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5047 på: 01. Sep. 2008, 18:54 »

Helvette. FÅ INN !

Det må jo bere west ham uten tvil!!!!!

Haha ja einaste klubben eg kan tenka meg som er gal nok til og kjøpe Barton.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5048 på: 01. Sep. 2008, 18:55 »
javell! den som lever får se. jeg mener å huske han har sagt det på en indirekte måte.

Hvis du faktisk ser intervjuet hvor det der er hentet fra skjønner du fort at det bare er tull..

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5049 på: 01. Sep. 2008, 18:55 »
Det kan kanskje åpne for Elano? Eller tar jeg helt feil her... :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5050 på: 01. Sep. 2008, 18:55 »
Site ser på Sky Sports News, dei har "Fotballekstra" sending kun om transfer. Innslag frå alle PL byar og klubbane. No nettopp sa han i Newcastle at det foregikk forhandlingar om Joey Barton, men kunne ikkje sei kva klubb endå.

Barton sa jo vel for en uke siden at Pompey ville ha han. Samtidig har Redknapp sagt tidligere i dag at han måtte selge i løpet av dagen for å få balanse i bøkene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5051 på: 01. Sep. 2008, 18:56 »
Hvis Barton går må det komme inn en som er helst er bedre.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5052 på: 01. Sep. 2008, 18:56 »
link til skysport sendinga? skulle gjerne sett den på streams
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5053 på: 01. Sep. 2008, 18:56 »

Helvette. FÅ INN !

Fantastisk å satse på at Guthrie og Butt holder seg skadefrie hele sesongen. Obs, jeg glemte stjerna Gonzales.

Etter at Jonas kom har vi vel lært og ikke forhåndsdømme spillere eller hva? Er ikke sikkert Gonzalez er en klassespiller, men en bedre backup en Smith som sentral midtbane er han nok.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5054 på: 01. Sep. 2008, 18:58 »

Helvette. FÅ INN !

Etter at Jonas kom har vi vel lært og ikke forhåndsdømme spillere eller hva? Er ikke sikkert Gonzalez er en klassespiller, men en bedre backup en Smith som sentral midtbane er han nok.

Nå er vel samtlige her inne på forumet og spillere i PL bedre enn Smith om vi ser bort i fra Ameobi.