20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809315 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4995 på: 01. Sep. 2008, 17:53 »
Eg synes Nufc er meir tjent med ein spiss som kan spille over 20 kamper på ein sesong..Det er eit risikabelt sjangsespill og vere så avhengig av Owen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4996 på: 01. Sep. 2008, 17:54 »
Bastian Schweinsteiger arrived at Newcastle Airport i følge en på N-O. Var det bare kødd det du skrev for noen dager siden Daniel? Ble spent nå!  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4997 på: 01. Sep. 2008, 17:55 »
Det syns jeg overhodet ikke. Vi kommer til å lide enormt sportslig av en slik overgang. Dersom vi ikke mot formodning har klar Berbatov eller en lignende goalgetter, men det har vi ikke.

Enig, blir håpløst å selge Owen for f.eks £12 millioner nå, om vi ikke har en kvalitetserstatter klar. Nok med at vi har solgt Milner uten å få inn en erstatter. Om vi får £9 eller £12 millioner for en spiller har omtrent null å si for oss supportere. Vi burde heller bekymre oss for at kvalitetspillere forsvinner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4998 på: 01. Sep. 2008, 17:55 »
SSN MELDER REAL MADRID HAR BYDD 36 MILL PUND FOR BERBATOV.

Skal vi fortsatt by? 8)
HVorfor i himmelens navn skulle vi det?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4999 på: 01. Sep. 2008, 17:55 »
Bastian Schweinsteiger arrived at Newcastle Airport i følge en på N-O. Var det bare kødd det du skrev for noen dager siden Daniel? Ble spent nå!  :)

Haha yeah right :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5000 på: 01. Sep. 2008, 17:56 »

Skal vi fortsatt by? 8)

Vi har jo for vane å hente idioter så hvorfor ikke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5001 på: 01. Sep. 2008, 17:57 »

Skal vi fortsatt by? 8)

Nei det må du spørra andre her inne om, som meinar Ashley skal bruka pengane sine på han.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5002 på: 01. Sep. 2008, 17:58 »

Bullshit, lol.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5003 på: 01. Sep. 2008, 17:59 »
Det syns jeg overhodet ikke. Vi kommer til å lide enormt sportslig av en slik overgang. Dersom vi ikke mot formodning har klar Berbatov eller en lignende goalgetter, men det har vi ikke.

Helt enig med deg. Sportslig er det en katastrofe om Owen går nå.
Og med så mange spisskåte klubber (T.ham, ManU, City) som er villige til å bruke penger
så tror desverre jeg også at Owen kan forlate i kveld. I tillegg er jeg redd for Martins.
Har vært stille rundt han nå, men er litt engstelig for at han er attraktiv for flere klubber.

Uansett, er sålang fryktelig skuffet over at vi har fått inn såpass få spillere.
I tillegg ser det ikke ut til at Ashley er villig til å bruke mye penger (som jeg ser på som nødvendig for å holde tritt med
klubber som Villa, Tottenham og City.)
Januar var også mager, og tar man salgene med i regnskapet har han ikke lagt mye i klubben sammenlignet med
de som VIRKELIG satser på å havne topp 6.

Men, mye kan fortsatt skje.
Er bare redd denne ungdoms-/ukjente kanskje-talenter satsningen går folk til huet nå, og at vi (som i januar)
blir sittende med en syltynn stall som er ute av stand til å konkurrere med de 7-8 beste lagene i PL.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5004 på: 01. Sep. 2008, 18:00 »
Owen kan seff ikkje gå før me har ersatter me skal jo stille 11 mann i November og..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5005 på: 01. Sep. 2008, 18:00 »

Huntelaar var visstnok "observert" i Manchester og, men ifølge SSN er han i Amsterdam og skal i kveld motta ein pris. Dei verte visstnok pepra med mailar om folk som har observert spelarar :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5006 på: 01. Sep. 2008, 18:01 »
Vi kan jo stille oss eit spørsmål: Viss City no ikkje får Berbatov, brukar dei 30 mill på Owen då?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5007 på: 01. Sep. 2008, 18:02 »
Vi kan jo stille oss eit spørsmål: Viss City no ikkje får Berbatov, brukar dei 30 mill på Owen då?
Det får vi virkelig håpe ja! :D

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5008 på: 01. Sep. 2008, 18:02 »

Huntelaar var visstnok "observert" i Manchester og, men ifølge SSN er han i Amsterdam og skal i kveld motta ein pris. Dei verte visstnok pepra med mailar om folk som har observert spelarar :)

Ja det virker som at alle har sett en eller annen, eller kjenner en som er søskenbarnet til en som kjenner en som jobber i... osv...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5009 på: 01. Sep. 2008, 18:03 »
Går Owen så er vel det beste vi kan håpe på £6-7 mill