20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4530 på: 30. Aug. 2008, 21:13 »
Virker som om klubben har mer tro på Fraser Forster, så for Tim Krul sin egen skyld vil nok et klubb bytte være det beste! Vi må tenke litt på spillerene også, ikke drive å holde tilbake en 20 åring når han er fjerdevalg i klubben!

Men Krul er et stort talent som kunne blitt veldig bra, men han kom nok til klubben på et litt ugunstig tidspunkt med så gode keepere som Shay og Harper foran seg. Ønsker gutten all mulig lykke, så har vi Forster som kan ta over jobben til Shay om noen år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4531 på: 30. Aug. 2008, 21:22 »
Villa har nå snart brukt en halv milliard netto i dette vinduet. De er heldige som har fått en eier som har holdt ord. Fram til nå har ikke vi brukt en eneste krone netto. Vi får bare håpe at vi kan bruke et par kroner til forsterkninger i løpet av morgendagen.

Curtis Davies, Steve Sidwell, Brad Friedel, Brad Guzan, Nicky Shorey, Luke Young, Carlos Cuellar og James Milner har Aston Villa og MOM brukt en halv milliard på ifølge deg.
Det er ingen av disse jeg nevnverdig misunner Villa for å ha brukt penger på. Det er heller ikke mange, om noen i det hele tatt, som jeg mener hadde forsterket vårt førstelag.

Hadde Keegan brukt en halv milliard på disse spillerne hadde jeg blitt direkte skuffet. Da er jeg mer fornøyd med de Keegan og co har hentet inn til nå og mener Coloccini og Jonas er i en helt annen klasse enn de Villa har hentet. Guthrie har jeg ikke et vondt ord å si om enda mens Bassong virker som en brukbar "squad player" med potensialet for fremtiden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4532 på: 30. Aug. 2008, 21:37 »
Villa har nå snart brukt en halv milliard netto i dette vinduet. De er heldige som har fått en eier som har holdt ord. Fram til nå har ikke vi brukt en eneste krone netto. Vi får bare håpe at vi kan bruke et par kroner til forsterkninger i løpet av morgendagen.

Curtis Davies, Steve Sidwell, Brad Friedel, Brad Guzan, Nicky Shorey, Luke Young, Carlos Cuellar og James Milner har Aston Villa og MOM brukt en halv milliard på ifølge deg.
Det er ingen av disse jeg nevnverdig misunner Villa for å ha brukt penger på. Det er heller ikke mange, om noen i det hele tatt, som jeg mener hadde forsterket vårt førstelag.

Hadde Keegan brukt en halv milliard på disse spillerne hadde jeg blitt direkte skuffet. Da er jeg mer fornøyd med de Keegan og co har hentet inn til nå og mener Coloccini og Jonas er i en helt annen klasse enn de Villa har hentet. Guthrie har jeg ikke et vondt ord å si om enda mens Bassong virker som en brukbar "squad player" med potensialet for fremtiden.

Betryggende, da burde vi greit komme foran Villa denne sesongen.

Ellers var det ikke spillerekjøpene jeg tok fram, men pengebruk hittils. Tips: les innleggene to ganger før du svarer.
« Siste redigering: 30. Aug. 2008, 21:41 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4533 på: 30. Aug. 2008, 21:40 »
Newcastle brukte vel en halv milliard for ikke så veldig lenge siden også. Jeg ser ikke at det glitrer i alle ledd alikevel. Dere må skjønne at penger er ikke garanti for suksess.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4534 på: 30. Aug. 2008, 21:41 »
Hjelper dere virkelig å bruke penger hvis man bruker det på søppel, Asbjørn?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4535 på: 30. Aug. 2008, 21:41 »

Nei vi hjelper ikke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4536 på: 30. Aug. 2008, 21:44 »
Du skjønner fint hva jeg ville frem til, men har tydeligvis gått tomt for argumenter! :) Gratulerer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4537 på: 30. Aug. 2008, 21:45 »
Newcastle brukte vel en halv milliard for ikke så veldig lenge siden også. Jeg ser ikke at det glitrer i alle ledd alikevel. Dere må skjønne at penger er ikke garanti for suksess.

KK har bevist flere ganger at han kjøper kvalitet når han får penger mellom henda. At folk kan være tvilende til det er en gåte.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4538 på: 30. Aug. 2008, 21:46 »
Du skjønner fint hva jeg ville frem til, men har tydeligvis gått tomt for argumenter! :) Gratulerer.

Ja du mente at MON skaffer Villa UEFA cup plass med å handle søppel.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4539 på: 30. Aug. 2008, 21:57 »

Kommer Keegan til og handle søppel om han får penger ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4540 på: 30. Aug. 2008, 22:00 »

Følg med a, vær så snill. Det var snakk om hvilke spillere Aston Villa hadde hentet inn.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4541 på: 30. Aug. 2008, 22:04 »

Betryggende, da burde vi greit komme foran Villa denne sesongen.

Ellers var det ikke spillerekjøpene jeg tok fram, men pengebruk hittils. Tips: les innleggene to ganger før du svarer.

Det er jo det som er poenget! Både Keegan og Ashley har sagt at pengene er tilgjenglige og det viste da også kjøpet av Coloccini. Men som Keegan selv sier: "I wouldn't buy just for sake of it". Det er jeg helt enig med han i!!
Det er ikke så lett å hente gode spillere når man ikke har UEFA cup å lokke med engang. Se bare på Villa, Everton, ManCity og Portsmouth som har UEFA cup å friste med, ikke veldig fantastiske spillere de har hentet vel?

Ingen kan vel si at Coloccini, Jonas, Guthrie og Bassong er dårligere enn skadeplagede Emre, Ramage, Carr og Faye og ikke har forsterket vårt førstelag!?? Greit at Milner gjerne kunne blitt i klubben, men da han leverte inn transfer requesten og Villa bød 12 mill pund for han var det ikke særlig annet klubben kunne gjøre.....

Det er fremdeles mer som kan ryddes i stallen. Skadeplagede og høytlønnede spillere som Viduka og Smith kan gjerne gi plassen til yngre å mer sultne spillere. Det samme kan sies om Ameobi som rett og slett ikke er god nok, og det er sikkert en og annen til folk vil ha ut. Men jeg regner med at denne utsilingsprosessen fortsetter i de neste transfervinduene.

PS! Og uansett hvor mye penger Keegan har å bruke fortrekker jeg at han bruker de på GODE spillere som forsterker laget.
« Siste redigering: 30. Aug. 2008, 22:10 av Frode »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4542 på: 30. Aug. 2008, 22:10 »
KK etter dagens kamp

Keegan is keen to bring in more new bodies ahead of the transfer window.

He said: ?I hope to do more business. We need three players in.

http://www.thepost.ie/breakingnews/sport/mhqlojgbkfmh/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4543 på: 30. Aug. 2008, 22:11 »

Følg med a, vær så snill. Det var snakk om hvilke spillere Aston Villa hadde hentet inn.

Nei det var snakk om at Villa hadde brukt ein halv milliard...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil