Herre fred. Jeg blir gal.
Hvorfor i huleste signerte Milner en ny kontrakt i 2007 hvis ikke han da fikk en lønn som matchet N'Zogbia og flere andre spillere rundt hans alder og på hans nivå i klubben? Hva Taylor fikk i sin nye avtale er det ingen som vet, men jeg kan ikke se for meg at han fikk så mye mer enn Milner at Milner hadde noe å klage på.
Hvis det stemmer at det bare var snakk om en 5-10 000 pund, så skjønner jeg bare ikke hvorfor Milner da på død og liv MÅTTE ha en ny kontrakt NÅ og dermed på død og liv måtte komme seg vekk til Villa når klubben ikke ville tilby ham det.
Jeg er ganske sikker på at hvis Milner VIRKELIG hadde hatt grunn til å være misfornøyd, altså hvis kontrakten hans hadde vært så til de grader i utakt med hans betydning for klubben og hans likemenn Taylor og Zog (som er mest naturlig å sammenligne med), så ville han fått ny kontrakt.
Hvis du virkelig, virkelig, virkelig vil spille for Newcastle og ikke har noen som helst intensjoner om å spille for Aston Villa, så tåler du å vente et halvår eller kanskje et år på å gå opp 5-10 000 i lønn.
Hva angår Annan, så kommer han til å bli RBK-spiller, men jeg ser ikke hvorfor det skulle bety at noen skal være på vei ut.
Skjelbred er en helt annen spiller enn Annan. I mine øyne har RBK bruk for dem begge.
Tettey er mer bevegelig enn Annan og bedre offensivt. De to bør kunne gå godt sammen.